Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hagsfsddddd

Kiedy mam te dni płodne ?

Polecane posty

Gość hagsfsddddd

Okres dostaję z soboty na niedzielę, więc jak by licząc od niedzieli to moje cykle trwają 29 dni, są regularne, i okres dostaję zawsze o ''stałej'' porze. Poprzedni okres miałam 23 grudnia, a następny ma być 20 stycznia, na necie sprawdzałam, i niby mam dni płodne od 1 stycznia, ale nie wiem czy to prawda, nie znam się na tym za bardzo.. Staramy się z mężem o dziecko, ale ja chce ''upolować'' dziewczynkę, podobno gdy dojdzie do stosunku kilka dni przed owulacją, to jest większa szansa na córkę, sex był wczoraj w nocy, jakie są szanse że mi się uda ? Wiem, że temat może głupi ale bardzo mi na tym zależy. Z góry dzięki

Gość hagsfsddddd
?

Gość katerinaa
Nie znam Cię ale gdybym ja miała taki cykl wyliczyłabym że dni płodne zaczynają się koło 4 stycznia.

Gość dziewczyno czasami nawet
zacznijmy od tego, ze dni płodnych nie wylicza sie na kalkulatorze w necie, tylko sie obserwuje swój własny organizm, piszesz, że planujesz dziecko, więc choć minimalnie powinnaś mieć to opanowane, pomoc Ci moga również testy owulacyjne, choć nie zawsze się sprawdzają

Gość maruska31
Witaj troche za wczesnie jak plodne zaczynaja sie u ciebie pierwszego to owu mozesz miec 3-4-5 ale to sprawa indywidualana,

Gość Małgochna
wszystko zależy jak długą masz fazę lutealną(tą po owulacji). Tak w skrócie: prawidłowa trwa 10-16 dni i u każdej kobiety jest mniej więcej stała w każdym cyklu. Czyli przy cyklach 29 dniowych owulacja może być 13dc(przy fazie 16 dniowej) jak i 19 dc(przy fazie 10 dniowej). Te wszystkie kalkulatory zakładają zawsze 14 dni, a to jest uogólnienie, bo ja mam zawsze 12 dni. Najpewniejszy w wyznaczeniu jest monitoring. A "domowymi sposobami" są obserwacje: śluz, temperatura, testy owulacyjne.

Gość maruska31