Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość bizneswomen33

Wyposażenie biura

Polecane posty

Gość gość
Ja we wszystkie niezbędne sprzęty do biura wyposażałam się w www.markor.com.pl . Przygotowali mi najlepszy sprzęt, który sprawdza się bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My do firmy kupowaliśmy urządzenie wielofunkcyjne z brothera w www.centrumpapieru.pl. Cena była całkiem spoko, bo zapłaciliśmy coś koło 500 zł i wszystko funkcjonuje jak należy, a na nasze małe potrzeby firmowe w zupełności wystarcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli szukasz eleganckich piór na ważniejsze spotkania to widziałam spory wybór w sklepie http://papiernozyce.pl sama korzystam z Watermana, ale zastanawiam się czy nie wrócić do Parkera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zalotka654
Wyposażenie biura jest ważne, ale warto pomyśleć także o wizualizacji wnętrza pod względem wyglądu estetycznego. Czym ładniejsze to klient czuje się lepiej i można negocjować. Takimi wnętrzami zajmuje się firma: http://370studio.pl , która na pewno stworzy coś super dla Twojego wnętrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wiadomo, poza meblami liczy się także sprzęt do biura, kserokopiarki, drukarki i inne urządzenia. W http://infotech.olsztyn.pl/oferta, jeśli nie chcecie kupować, zawsze u nich pozostają takie opcje jak wynajem sprzętu do biura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Myślę, że warto też zainwestować w klimatyzacje, nie tylko z uwagi na komfort pracy, ale też ze względu na to, ze klimatyzacja zapobiega powstawaniu grzybów, pleśni itp. Ja kupowałam klimatyzatory z tej firmie http://www.termopolice.com/. Mają różne rodzaje tego sprzętu zarówno do biur jak i do domów czy budynków przemysłowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Oprocz urządzeń codziennego uzytku nie wolno zapomniec również o akcesoria przeciwpożarowych, które maja obowiązek znaleźć się w każdym zakładzie pracy. Szeroka i zroznicowana oferte tego typu produktów ma firma http://www.polpoz.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KoleSZka
Artykuły biurowe tj. papier do drukarki, tusze, tonery itp. kupujemy w centrum papieru. Oni też dostarczyli nam sprzet drukujący do firmy. Szyba miła obsługa polecam - cały czas z nimi współpracujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
DLACZEGO WARTO ZAMÓWIĆ WODĘ EDEN DO TWOJEJ FIRMY? -krystaliczna, źródlana woda pochodząca z pierwotnie czystych podziemnych źródeł -butelkowana w nowoczesnych rozlewniach tuż przy źródłach, co pozwala zachować pierwotny naturalny skład mineralny -na bieżąco kontrolowana we własnych laboratoriach, posiada certyfikaty HACCP i NS ZAMÓW DOSTAWY WODY DO FIRMY Z RABATEM 50% i odbierz prezenty od Eden! Link do oferty specjalnej>>> http://perlopezo.produktyfinansowe.pl/e/lead/694/?source=lt Wybierz pakiet dla swojej firmy i skorzystaj z promocji dla nowych klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość diagonka
To wszystko zależy od tego, jakie konkretnie artykuły zamawiamy, czym innym bowiem są chociażby akcesoria komputerowe i sprzęt oraz urządzenia biurowe, a czym innym artykuły piśmiennicze. Jeżeli chodzi o mnie, mam sprawdzone miejsce, w którym dokonuję zakupów wszelkich niezbędnych rzeczy do organizacji, segregacji i przechowywania dokumentów. Można sobie zerknąć na ich ofertę - http://biurwa.pl/organizacja-dokumentow-teczki-teczki-z-przegrodkami-o_c_354_1.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio znalazłam artykuł o wypożyczaniu sprzętu typu drukarka, ksero. Znalazłam też stronę http://konicaminolta-com.pl/ takiej firmy. Dają serwis do tego. Nie wiem jak to wygląda cenowo, ale zapewne opłaca się dla obu stron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafek34
Biuro powinno być wyposażone w dobry sprzęt także drukujący. Takim urządzeniem na pewno będzie drukarka Epson z systemem ITS, gdzie drukowanie jest tanie i wydajne. Mają oni teraz nawet świetne promocje między innymi na subskrypcje MS Office Personal 365 na rok za darmo http://www.epson.pl/msoffice .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość danio89
A do kiedy ta promocja z tą subskrypcją trwa? Jakieś są ograniczenia do niej czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafek34
Ta promocja z subskrypcją trwa do 30,06,2016 a więc nie długo się kończy. Trzeba więc dobrze pomyśleć i szybko zareagować na promocję, aby w niej wziąć udział. Nie ma ograniczeń żadnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość danio89
A więc za szybką decyzję, można otrzymać, aż 3 gratisy na raz. No to fajna promocja godna uwagi. Chyba muszę nad takim zakupem się zastanowić. Wszystkie 3 gratisy w biurze się przydadzą jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli chcemy urządzić przestrzen typu open space, na pewno idealnie sprawdza się stelaze do mebli biurowych z oferty http://www.miladesign.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najprostszym rozwiązaniem jest zlecenie aranżacji biura profesjonalnej firmie takiej jak http://interbiuro.pl/ Zadbaja o to, abyśmy mieli biuro z naszych marzen :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Biuro bez słonika??! Kup słonika. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Meble można zamówić na przykład od producenta http://www.meblant.pl/. Sama tam kupowałam, bo mają naprawdę bardzo dobre ceny. No i można je komponować modułowo, tzn. że nie trzeba kupować całego zestawu, a wybrać tylko takie moduły, które są nam najbardziej potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak jak ktoś już wyżej mówił, kopiarki w biurze są niezbędne. Warto znaleźć firmę, gdzie można takie urządzenie kupić, a dodatkowo również serwisować. Ja do swojego biura kserokopiarkę kupiłem w http://www.arso.pl/ w Szczecinie. Sprzęt działa bez zarzutów, a cena była przystępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W biurze trzeba koniecznie pamiętać o dystrybutorze wody pitnej. Także niedawno urządzałam biuro i warto wiedzieć, że musimy swoim pracownikom zapewnić dostęp do świeżej wody. Ja taki automat kupiłam w www.kofeinalodz.pl. Cena była bardzo przystępna, a dystrybutor tej wody działa bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja akcesoria biurowe zamawiam zawsze z www.mmpartners.eu. Mają bdb wysyłkę, dobre ceny i jakościowo dobry sprzet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Natomiast jeśli chodzi o papier toaletowy i ręczniki papierowe to mogę polecić firmę www.duncan-papier.pl. Jakościowo papier jest bardzo dobry, cenowo również mają ciekawe warunki współpracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćJJ
Ja zmaawiałam na wymair regały do dokumentów w firmie Promag- szybka realizacje, regaly są trwałe i takie jak chciałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość benek38
jeżeli chodzi o drukarki, tonery, tusze i inny sprzęt do biura polecam centrumpapieru.pl - profesjonalnie doradzą jak dobrze i w rozsądnych cenach dobrać sprzęt w zależności od potrzeb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×