Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam 23 lata i jestem na utrzymaniu rodzicóww

Polecane posty

Gość gość

Studiuję dziennie dopiero na 2 roku, czy jestem pasożytem i zostane bezrobotny?

Gość gość
nie? mój syn też jest na moim utrzymaniu i chyba będzie jeszcze przez jakiś czas, bo w reżimie tusko-merkelo-putinowym nie da się znaleźć pracy...

Gość gość
jak wybory wygra Kaczyński to twój syn od razu dostanie świetnie płatna pracę!

Gość gość
Powiem ci tak. W naszym kraju to się ciesz że nie masz gorzej.A mógłbyś mieć.Uwierz.

Gość gość
ja mam prawie 25 lat , za 3 miesiace koncze studia dziennie i tez caly czas jestem na utrzymaniu rodzicow, lapalam co prawda dorywcze prace plus mialam stypendium-zawsze to cos

Gość gość
a da się mieć gorzej??? Kurva tusk, kaczyński i wałęsa r*******i polskę!!! Jej się już nie naprawi... Kurva chcę powrotu komuny :D

Gość gość
02.06.13 Następne wybory parlamentarne będą bodaj w 2015 roku.Wtedy to już bedzie 8 rok rządów "platformy & co.". Po tylu latach tych rządów nikt,przejmując władzę w Pl,nie będzie w stanie zagwarantować od ręki pełnego strukturalnego zatrudnienia na godziwych warunkach dostosowanych do tego co jest na zachodzie. Wiem to ja i doskonale wiesz to i ty więc nie cynizuj ćwoku pełen mądrości rodem z gw.

Gość gość
02.06.13 Może być gorzej. Jeśli do władzy powrócą matuzalemowie sld albo rpp to uwierz że burdelu w Polsce jaki by zrobili nie posprzątałoby nawet milion Herkulesów.

Gość gość