Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość weekendowa_pracownica

Jak się zachować, kiedy pazerna wariatka składa na mnie skargę w pracy?

Polecane posty

Gość weekendowa_pracownica

Zwróciłam dzisiaj kulturalnie uwagę kobiecie, która podpierdzieliła wszystkie kubeczki z degustacji kawy, że są one niezbędne hostessom do prowadzenia promocji i poprosiłam o zostawienie ich. Ta odpierając, że jestem bezczelna i "co mi zrobicie" wzięła je ze sobą, po czym skierowała się do punktu obsługi klienta i złożyła na mnie skargę, dodając chore kwiatki, że ją (uwaga) zwyzywałam :o Zdążyłam zapytać ochronę, co powinnam zrobić kiedy widzę, że ktoś się tak zachowuje, przyznali mi rację i zapytali, gdzie ta kobieta - okazało się, że ta pani znana jest już w tym sklepie od dłuższego czasu, zanim zakończy zakupy jest w punkcie kilka razy, prawdopodobnie chora psychicznie, żebym się nie przejmowała i że pójdziemy na "niby rozmowę - naganę", żeby babsko dało spokój. Nie podoba mi się jednak takie rozwiązywanie sprawy, dlaczego mam tracić czas i odbywać "niby rozmowy" bo jakaś chora kretynka pazerna na plastikowe kubeczki coś sobie ubzdurała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×