Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Histeriak

Czy facet studiujący historię może się podobać?

Polecane posty

Gość Histeriak

Mam 24 lata, studiuję historię dziennie, dorabiam dorywczo przy budowach z ojcem i niestety nie mam nadal dziewczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość beti88
studia tu nie mają nic do rzeczy nigdy nie miałeś dziewczyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LadyInRed289
Mhm :) Pewnie . Ale , i tak wszystko zależy od charakteru , wyglądu czy zasobności portfela ( zależy czym sie laska kieruje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Histeriak
Bo dziewczyny mają mnie za nieudacznika? Wszystkie by chciały tylko inżynierów i prawników. Ja chciałem dostać się na reżyserię, ale niestety nie udało się i wybrałem to, co wybrałem. Za rok kończę studia i chciałbym mieć kobietę, ale póki co każda mnie olewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Histeriak
I jak tu nie myśleć, że kobiety to materialistki, skoro kierują się tym, co facet studiuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Muminiaczka
Głupoty gadasz, synek. Skończyłam dwa kierunki, historię i filologię chorwacką i dobrze radzę sobie w życiu. Może dlatego, że wolałam pracować nad sobą, niż się użalać. Nie jest ważne, jakie studia kończysz, a to, czy masz łeb na karku, jakie posiadasz umiejętności i czy potrafisz wyeksponować swoje atuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Histeriak
Sam nie wiem. Mnie się wydaje, że faceci po humanistycznych studiach mają mniejsze szanse u kobiet. One faworyzują gości posiadających ścisły umysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Histeriak