Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość fasssolka73

Jak zawiesić telefon stacjonarny , ktoś wie ?

Polecane posty

Gość fasssolka73

Chciałabym zawiesić telefon stacjonarny w sieci orange a zostawić sam internet bo mam podpisaną umowę jeszcze na rok. Po co mam płacić abonament jak w ogóle z niego nie korzystam bo mam komórkę. Ktoś wie jak to i gdzie załatwić i czy są z tego powodu jakieś opłaty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"Zawieszenie świadczenia usług telefonicznych na życzenie abonenta polega na czasowym odłączeniu linii abonenta od sieci telekomunikacyjnej. Zawieszenie stacji uniemożliwia wykonywanie połączeń od i do abonenta, w tym połączeń na numery alarmowe i skrócone bezpłatne. Usługę czasowego zawieszenia możesz zamówić: samodzielnie przez internet - zaloguj się do Orange on-line następnie wejdź w usługi dodatkowe > oferujące dodatkowe funkcje samodzielnie przez telefon - zadzwoń pod numer 805 505 505 i postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora telefonicznie - zadzwoń pod 801505505 i złóż zlecenie u doradcy osobiście - w salonie Orange Zawieszenie może rozpocząć się w dowolnym momencie cyklu rozliczeniowego, jednak opłata jest stała za każdy rozpoczęty okres rozliczeniowy, dlatego korzystna jest realizacja usługi z początkiem okresu rozliczeniowego. Zawieszenie świadczenia usług telefonicznych na życzenie abonenta może być świadczone przez okres nie dłuższy niż 12 okresów rozliczeniowych. Za okres zawieszenia Orange pobiera opłatę określoną w cenniku oferty, z której korzystasz."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czyli nie korzystasz a i tak płacisz. Można też zrezygnować z telefonu stacjonarnego ale wówczas i tak płacisz opłatę za utrzymanie łącza. Nie da się mieć netu i nie płacić za linię tak czy inaczej (czy to przez opłatę za tel., czy za utrzymanie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasssolka73
Bardzo dziękuję za odpowiedź , interesuje mnie jeszcze kwestia jak jest przy zlikwidowaniu telefonu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasssolka73
Telefon mam bezterminowo , a 29 zł za utrzymanie łącza to trochę dużo zważywszy , że płacę 37 zł i w tym mam 10 bezpłatnych impulsów.Może opłata za zawieszenie będzie mniejsza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasssolka73
Czy ktoś może coś jeszcze dodać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
opłata za zawieszenie jest z tego co widziałam 21 zł. Ale upewnij się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasssolka73
Ok,dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasssolka73
Nie spodziewałam się ze na tym forum debili morzna uzyskac jakąs pomocnom odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasssolka73
Proszę się pode mnie nie podszywać bo to nie jest ani śmieszne ani zabawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Klasyczny problem klientów orange, ostatnio wyszedł ciekawy raport arc na ten temat; ja zrezygnowałam z usług tej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Johny98765
najlepiej to wypowiedz umowe w orange i wez dropssa tu placisz tylko za internet nie ma zadych telfonow i innych bzdet, i cena fajna bo 49 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opłata za zawieszenie łącza to 21,53 na miesiąc. Trzeba uważać i śledzić faktury, bo po roku samo się "odwiesza".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rande
ja mam, szybko "instaluję", miałam już aktywną linię, kolega zrezygnował bo sie przeprowadza i w nowym miejscu wział nową umowe-wszystko idzie sprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×