Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pendolino pieniądze wyrzucone w błoto

Polecane posty

Gość gość

Co sądzicie o nowych pociągach? Jak dla mnie to wyrzucone pieniądze w błoto. Nasze tory nie są przystosowane do prędkości jakie one osiągają czyli 250km/h. Po co nam takie pociągi? Mamy dwie z******te firmy zajmujace sie budowa pojazdow szynowych -PESA S.A Bydgoszcz i Newag Nowy Sącz. Czemu nie wspieramy polskiego przemysłu? Dla przykładu firma Newag wyprodukowala pojazd szynowy, ktory osiagnal predkosc ponad 210km/h - Newag Impuls. Czemu więc dajemy zarobic francuzom? Moglibysmy dzięki temu dać szanse na rozwój polskiemu przemyslowi, dać ludziom prace i zarobić na podatkach z polskiego przemyslu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość stocznia szczecinska  NOVA
nie wspieramy? :classic_cool: a to peszek :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PanGag
przypominam sobie pewien fakt, gdy ogłaszano przetarg na szybkie pociągi na polskie tory to żadna z polskich firm produkująca tabor kolejowy nie podeszła do przetargu ! nie mam zielonego pojęcia dlaczego ? być może PESA i NEWAG nie chcieli albo była inna przyczyna, że wybrano 'włoszczyznę' ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dodam, że 20 składów NEWAG Impuls osiagajacego 200km/h kosztuje 400 mln złotych, a 20 skladow Pendolino 2,5mld. Gdzie tutaj logika? Kto dostal w lape?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PanGag
Gdzie tutaj logika? ostatnio w Polsce zapanowała moda aby dobrze zarządzaną firmę przynoszącą zyski zwyczajnie zlikwidować , pracownikom wypłacić odprawy i odszkodowania i wyrzucić z pracy a firmę sprzedać za 'dobre pieniądze' , więc być może taki los zaliczy NEWAG i PESA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PanGag
z Portu Lotniczego Warszawa tą metodą zwolniono ponad 800 pracowników , to samo czeka pracowników PKP CARGO już za kilka dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bo Polska przeznaczona jest do likwidacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oto lista niektórych korzyści ze wstąpienia polski do uni: 1. Hutnictwo – podano listę hut w Polsce do zamknięcia. Instalacje produkcyjne w tych hutach muszą ulec fizycznej likwidacji, żeby nie można było wznowić na nich produkcji. Obecnie pojawiła się koniunktura w przemyśle hutniczym, którego zostało nam 30% ogólnej mocy przerobowej, resztę sprzedano łącznie z koksowniami, które w 40% pokrywały potrzeby rynku europejskiego (mięliśmy 8 mld zł zysku rocznie z samych tylko koksowni). 2. Górnictwo – ograniczenie wydobycia i zatrudnienia (szyby są zatapiane, co uniemożliwia wznowienie wydobycia w przyszłości). Pojawia się koniunktura w górnictwie, a rządzący do 2005 r. je likwidują. 3. Rolnictwo – musimy ograniczyć produkcję mleka do 7,2 mln ton/rok, polskie potrzeby żywnościowe wynoszą 11-12 mln ton/rok, a zdolności produkcyjne 16-18 mln ton/rok. Zniszczono już stada krów, ich stan liczebny w 2003 r. był porównywalny ze stanem z 1945 r. 4. Polska nie ma prawa prowadzić w państwach UE instytucji kredytowych (banków, firm ubezpieczeniowych). 5. Polska została zobowiązana do przerobu śmieci z państw UE (dawnej 15). Podano daty i określono zdolności produkcyjne, które musimy osiągnąć pod groźbą kar finansowych. 6. Polska musi się podjąć magazynowania odpadów radioaktywnych z elektrowni jądrowych z państw UE. 7. Musimy złomować na nasz koszt 50% tonażu naszej floty połowowej. 8. Polska nie ma prawa udzielać pomocy publicznej (z budżetu) swoim firmom (mogą to robić Niemcy na terenie dawnego NRD!?). 9. Polska musi anulować wszystkie umowy handlowe z państwami z poza UE (ok.190 umów), co wiąże się z nałożeniem na nas wysokich kar liczonych w mld $ zgodnie z prawem międzynarodowym. To tylko niektóre korzyści. Tu warto dodać ogromne obszary wolności, jakie uzyskali Polacy – np. nie muszą pracować – już w 2005r. 52% Polaków w wieku produkcyjnym nie pracowało. 6 mln Polaków podróżuje sobie po UE szukając w wolnej chwili relaksacyjnego zajęcia w postaci sprzątania ulic, zmywania naczyń w knajpach itd., itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawictwo pospolite 125
Mi się pendolino podobają ... A newag osiągnął 200 km/h ale pusty , bez pasażerów i obciązenia .. Pendolino tez osiaga bez pasazerów 291 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przetargi sa tak ustawiane ze tylko jedna firma spełnia kryteria tak jak było w zusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawictwo pospolite 125
zatem same pociągi pendolino są dobre , znacznie większe zastrzeżenia mam do stanu polskich torów są za słabe do tych pociągów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wszystko co niepolskie jest lepsze. polskość i polskie to nienormalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PanGag
na temat zakupu Pendolino już są kawały , Pendolino było wystawione do licytacji na Allegro za kwotę 'jeden PLN' ale jakiś idiota z MF nie znając zasad licytacji na Allegro kliknął 'kup teraz' za 60 milionów PLN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawictwo pospolite 125
z pasażerami newag nie pojedzie 200 km/h jak osiagnie 175 km/h to będzie dobrze pendolino z pasazerami wyciagnie 250 km/h o 75 km/h więcej . to jest dużo .. Niestety kupili pociągi dla których nie ma torów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolejna sprawa. szajka bankowo korporacyjna ma w planach wyniszczenie naturalnej różnorodności biologicznej i zastąpienie jej opatnetowanymi produktami modyfikowanymi genetycznie. w morzach już plywają opatentowane ryby, które wyniszczają naturalnie żyjące tam gatunki. O zmonopolizowaniu rolnictwa przez korporacje takie jak monsanto nawet nie wspomnę. chodzi o monopol. a w tym przypadku o absolutny monopol czyli władzę boską. Już teraz na skutek programowych chorób , zmiany średniej kwasowości środowiska i masy innych projektów w każdej dziedzinie nauki związanych z każdą gałęzią przemysłu i usług jesteśmy niewolnikami. Odbiera sie nam wode i powietrze i prawo do życia. Mało tego odbiera sie nam to najczęściej za naszą zgodą. A wy sie bulwersujecie jakimś p******ino. to już akurat norma europejska i światowa. jesteśmy szambem europy. w każdym aspekcie.w dodatku za te usługę profity też nam nie przysługują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zrzędzicie i zrzędzice, tymczasem: http://natemat.pl/32013,deutsche-bahn-zamowil-470-pociagow-od-bydgoskiej-firmy-pesa-jestesmy-bardziej-elastyczni-niz-zachodnie-firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mamy dwie z******te firmy zajmujace sie budowa pojazdow szynowych -PESA S.A Bydgoszcz i Newag Nowy Sącz. Czemu nie wspieramy polskiego przemysłu? Dla przykładu firma Newag wyprodukowala pojazd szynowy, ktory osiagnal predkosc ponad 210km/h - Newag Impuls. Czemu więc dajemy zarobic francuzom? Moglibysmy dzięki temu dać szanse na rozwój polskiemu przemyslowi, dać ludziom prace i zarobić na podatkach z polskiego przemyslu.xxxJak widze nie masz zielonego pojęcia o prawie dotyczącym przetargów.W dużym skrócie...Wygrywa firma która daje najkorzystniejsza ofertę.I już...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dodam, że 20 składów NEWAG Impuls osiagajacego 200km/h kosztuje 400 mln złotych, a 20 skladow Pendolino 2,5mld. Gdzie tutaj logika? Kto dostal w lape?xxPatrz na mój poprzedni post.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawictwo pospolite 125
tak , tylko że pendolino miał niejako za zadanie niejako zmusić Polaków zeby przesiedli sie z samochodów na pociągi wiadomo ze pesa i jej 160 km/h to za mało by to spowodować a 250 km/h to inna bajka , bo samochodem nie pojedziesz 250 km/h na żadnej autostradzie 1. policja sie toba zajmie 2. spalanie beznyny przy 250 km/h jest wyższe niz 8 litrów na 100 km wiec jest to jazda nieekonomiczna i nieopłacalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oj shatyn jakis ty naiwny:D zresztą twoja definicja przetargu jest do przyjęcia przy doprecyzowaniu jednoczesnym pojęcia "oferta"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a 20 skladow Pendolino 2,5mld. policzyłes tylko ceny lokomotyw czy pełnych składów ? POliczyłes koszty serwisowania ? Pendolino ma być serwisowany przez około 17 lat na koszt producenta .. Same pociągi kosztują mniej niz 2 mld zł .. W tym są koszty napraw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To proste jakiś prominent ustawił się do końca życia w roli polskiego maharadży za łapówy a prawdy na ten temat możemy się spodziewać za 15 lat albo wcale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
oj shatyn jakis ty naiwnyxxNaiwny bo wiem?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zresztą twoja definicja przetargu jest do przyjęcia przy doprecyzowaniu jednoczesnym pojęcia "oferta"xxDoprecyzowuje. CENA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warszawa - wrocław 150 zł. Tak se myśle, że to chyba nie jest najkorzystniejsza oferta za publiczne pieniądze. w końcu to my płacimy zarówno za zakup tego złomu jak i za bilety więc moim zdaniem to my powinniśmy decydować o przetargu. Ale ty shatyn jak zwykle ssiesz jajca komu trzeba l*******gu niewybredny:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zamiast merytorycznych argumentów obrażanie rozmówcy.Typowe dla prawicowo moherowej hołoty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PanGag
przed wymianą torowisk , wiaduktów , infrastruktury kolejowej dość często jeździłem Ex Ondraszek, Pilsko lub IC Górnik i inne czyli znałem doskonale trasę kolejową jako pasażer Warszawa-Katowice i do Warszawy , z Warszawy do Zawiercia skład jechał dokładnie 120 minut , z Zawiercia do Sosnowca było 25 minut i z Sosnowca do Katowic 10 minut , czyli łącznie 155 minut, 2 godziny 35 minut , sprawdźcie ile minut jedzie dzisiaj Pendolino do Katowic , zaskoczeni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a teraz wypiertalaj bo cie k***o w końcu dopadne i zbije po gołej d***e na oczach sąsiadów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×