Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Amandi91345

Dziewczyna się mną znudziła po dwóch miesiacach

Polecane posty

Gość Amandi91345

Witajcie. Jestem nowym użytkownikiem na tym forum, mam nadzieje że nie zapomnę o nim zbyt szybko, i zostane na długo :) Znalazłem je poprzez google, gdzie chciałem odnaleźć rozwiązanie na mój problem, którym się zaraz z wami podziele :-) A więc do rzeczy - mam 20 lat, jestem studentem pierwszego roku Uniwerku medycznego w Łodzi. Mój problem dotyczy mojego związku, który zaczałem tworzyć jakieś dwa mce temu z dziewczyną którą poznałem na studiach. Oboje jesteśmy z Łodzi, tylko się bardzo różnimy, główny powód to taki że ja zarabiam na swoje studia co roku za granicą w wakacje, a ona ma na nie od taty który jest kierownikiem jednej z katedr na UM. Trochę się o to spieramy, ja nie mówię że ona ma źle czy coś, bo ma średnią 5.0 więc spełnia edukacyjne oczekiwania rodziców jak najbardziej, no a ja... ja to wiecie, dobrze że nie studiuje medycyny :) Po prostu teraz dorwałem pracę przy budowie osiedla w Łodzi, a ona chce jechać na wakacje do Florencji, ponieważ uważa że na nie zasługuje. Mnie osobiście na to nie stać ,więc odpadam z miejsca, zresztą nigdy nie jeździłem na wakacje za granice, góra 5-7dni nad jezioro jakieś, zawsze pracowałem, albo chciałem zarobić na swój pierwszy samochód, albo na studia. Zawsze mi się to udawało. Dodatkowo ja nigdy nie miałem dziewczyny, zawsze byłem odrzucany, zawsze zakochiwawałem się na zabój, a później odpadałem, sam nie wiem czemu. Wszyscy moi znajomi twierdzili że po prostu trafiały mi się tępe p^$0y, i zazwyczaj po kilku dniach zapominałem o odrzuceniu. Z kolei moja obecna dziewczyna przede mną była w związku 4.5 roku z ..... szwajcarem, który mógł sobie pozwolić na loty do Polski kiedy tylko chciał, dodatkowo studiuje medycynie w Genewie :-x Pozn