Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Kobieta bez prawka też porażka, nie tylko facet

Polecane posty

Gość gość

Najbardziej mnie irytuje to właśnie teraz. Zaczął się okres grillowania, imprez i oczywiście wiecznie jestem kierowcą. Jedziemy na grilla i przyglądam się jak mruk jak się wszyscy dobrze bawią i popijają piwko. Co weekend to samo. O kierowcy w weekend można zapomnieć, a taksówki nie opłaca się zamawiać żeby po nas przyjechała 30km i zabrała na miejsce, zresztą jak kiedyś podsunąłem taki pomysł to moja stwierdziła że woli w domu siedzieć jak tak robić. Namawiam ją piąty rok na prawko, już bym jej nawet zapłacił ten kurs i nie daje się przekonać. Dziewczyny, potraficie studia kończyć, co strasznego jest w zrobieniu prawa jazdy?

Gość gość
Kobieta bez prawka to porażka, kobieta z prawkiem to tragedia.

Gość gość
Ja tez nie mam prawka. Kiedys myslalam ze mi niepotrzebne, teraz zaluje, a zdanie jest trudniejsze i nie mam kasy prawko sie przydaje

Gość gość
Też całe życie myślałam na cholere mi prawko. Okazało się ze teraz było mi bardzo potrzebne, wiec zdecydowałam się i zrobiłam. Łatwo nie jest ale się da.

Gość gość
Porazka?Ale nie taka jak facet bez prawka :) dla kobiety to przywilej, chyba że musi mieć do pracy a ty tez jakis c***owaty jestes 🖐️

Gość gość