Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Goska5592

6 kilo w 2 miesiące

Polecane posty

Witam :) Jestem tu nowa. Jak sama nazwa tematu sugeruję chcę schudnąć 6kg. Aktualnie waże 61kg przy wzroście 175. Mój cel to 55kg. Może ktoś chce się przyłączyć ? Wielę osób pewnie zaraz powie że będe wtedy wyglądała jak szkielet i że 61kg przy takim wzroście to idealna waga aczkolwiek ja źle się czuje w swoim ciele bo wiem że mogę wyglądać dużo lepiej. 2 lata temu zeszłam z wagi 63kg do 58 w ciągu 1.5 miesiąca. Później jednak przestałam regularnie ćwiczyć i wróciłam do dawnych nawyków żywieniowych. ( Objadanie się słodyczami na noc, mało ruchu, do tego nieregularne posiłki) -na pozbycie się 6kg daje sobię 2 miesiące. Od paru lat mieszkam i studiuję za granicą. Za 2 miesiące lecę do Polski. Spotkam się z rodziną i dawno niewidzianymi znajomymi więc chcę czuć się komfortowo i chcę żeby wszyscy zauważyli moją "przemiane". Plan jest taki: -Zamierzam skupić się na aktywności fizycznej i na zdrowym odżywaniu. Nie jest tak że wogóle się nie ruszam. Chodzę na basen ale nieregularnie ( w jednym tygodniu są to 4 razy a w następnym 2 albo wogóle. Z bieganiem jest podobnie). Moim problemem jest natomiast to że jem niezdrowo. Śniadanie zawsze jest zdrowe ( owsianka, tosty z awokado) jednak tego samego nie mogę powiedzieć już o obiedzie i kolacji plus podjadanie między posiłkami. W sumie jak teraz o tym myśle to ja nie jem obiadu i kolacji. Ja całe dnie podjadam i cały czas jem, to jakieś kanapki, batoniki itp. 2 lata temu jak się się odchudzałam biegałam codziennie !!!!! Wieczory były ciepłe plus był to okres w którym często kłóciłam się z chlopakiem, do tego byłam zestresowana egzaminami, nie miałam ochoty ani czasu na wieczorne wyjścia ze znajomymi. Całymi dniami siedziałam w ksiązkach, a o godzinie 21 szłam biegać i do domu wracałam dopiero o