Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Sklep internetowy z bielizną Broosa opinie wysyłka

Polecane posty

Gość gość

Zachęcona reklamą i rabatami zamówiłam biustonosz do głębokiego dekoltu firmy Broosa. Po otrzymaniu wiadomości od sklepu na temat czasu realizacji zamówienia - 15 dni (minęło więcej i wciąż go nie mam), chciałam skorzystać z możliwości anulowania zamówienia, biustonosz był mi potrzebny kilka dni temu. Niestety okazało się że firma zarejestrowana jest w Kanadzie i nie respektuje polskiego prawa do rezygnacji z zamówienia. To że strona jest prowadzona po polsku i jest w polskiej domenie, nie oznacza że kupujemy w Polsce - niestety nie przyszło mi do głowy aby sądzić inaczej i po prostusprawdzić dane firmy. Nie wypowiem się na temat produktu, który mam nadzieję sprzedać aby odzyskać pieniądze, ale ostrzegam, że wszystkie prawa jakie znamy co do zwrotów i rezygnacji w tym sklepie są nieistotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aneta

Ostatnio bombardowana reklamami tego sklepu postanowiłam przed złożeniem zamówienia co nieco sprawdzić.

Dziewczyny z regulaminu na stronie tej firmy jasno wynika że firma ma siedzibę w Kanadzie a produkty wysyłają od 14 do 60! dni więc pewnie paczka leci z Chin z 30krotną przebitką cenową. Po odpakowaniu paczki nie ma możliwości zwrotu produktu "ze względów higienicznych". Staniki prezentują dziewczyny na sztucznych piersiach a wszystkie niewygodne komentarze na FB firma usuwa.

Uważajcie na takich cwaniaczków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Joanna

Ta firma to oszuści. 2 miesiące temu zamówiłam rzeczy i firma oświadczyła iż nie maja zamiaru oddać pieniędzy bo to niezgodne z ich polityka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magdalena

17.12 również zamówiłam paczkę, która do dnia dzisiejszego nie została dostarczona. Wysłano mi link gdzie przesyłka od 25.12 jest w Chinach i nic się z nią nie dzieje. Pracownicy firmy twierdza że jeżeli nie dojdzie w terminie do 60 dni roboczych to wyślą przesyłkę ponownie. W odpowiedzi na zwrot pieniędzy w przypadku gdy nie dotrze usłyszałam że zwrot pieniędzy nie jest możliwy. Jeżeli jest tu więcej oszukanych osób proszę o zostawienie informacji. Na pewno razem można coś zdziałać z tą firmą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aleksandra

Ja również podłączam się do opinii! W momencie składania zamówienia czas realizacji zamówienia wynosił 2-4 dni robocze i dostawa 1-2 dni ( swoją droba dla firmy realizacja zamówienia i dostawa to dwie różne kwestie). Po 3 dniach dostałam maila, ze czas dostawy to 15 dni roboczych, odrazu zainterweniowalam, poprpsilam o anulowanie zamówienia, poniewaz zostałam wprowadzona w błąd. Produkt potrzebny mi jest na już a nie na za miesiąc. Kontakt z firma jest bardzo utrudniony, oczywiście nie mogą anulować zamówienia ani nie „pozwalaja” na zwrot, co jest naszym prawem konsumenta kupującego przez internet! Czy wiedza Panie co zrobić, gdzie się udać z ta sprawą, jak zawalcz o swoje prawa i otrzymać zwrot pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sklep Broosa

Również nie otrzymałam przesyłki (zamówiłam 15.12.2018 r.). Pisałam maile i "Zgodnie z naszą polityką nie zwracamy pieniędzy.". Jeszcze czekam, ale czuję, że niestety dałam się oszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Paulina

Jestem w tej samej sytuacji. Gdy zamawiałam bieliznę, nigdzie nie było wspomniane o tym, że wysyłka odbywa się spoza Polski. Zwracam uwagę na takie rzeczy, bo już kiedyś zamówiłam towar z zagranicy, który nie doszedł. Z tym, że wtedy dostałam zwrot kosztów. Tu takiej możliwości nie ma. Po opłaceniu towaru dopiero, przysłano mi maila z informacją, że przesyłka będzie trwała do 15 dni, gdyż akurat w tym okresie wysyłają paczki spoza kraju. Nie ma z nimi kontaktu telefonicznego, a na pytanie, co z moim towarem, wysłali mi link, z którego wynika, że droga paczki zakończyła się w Chinach 25 grudnia, tak jak powyżej wspomniała jedną z pań. Tak na dobrą sprawę już nie potrzebuję tej paczki, bo była mi potrzebna parę dni temu, jednak wiem, że nic z nimi nie ugram. Żałuję że dałam się naciągnąć ale niech to będzie ostrzeżeniem dla pozostałych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anna
1 godzinę temu, Gość Paulina napisał:

Jestem w tej samej sytuacji. Gdy zamawiałam bieliznę, nigdzie nie było wspomniane o tym, że wysyłka odbywa się spoza Polski. Zwracam uwagę na takie rzeczy, bo już kiedyś zamówiłam towar z zagranicy, który nie doszedł. Z tym, że wtedy dostałam zwrot kosztów. Tu takiej możliwości nie ma. Po opłaceniu towaru dopiero, przysłano mi maila z informacją, że przesyłka będzie trwała do 15 dni, gdyż akurat w tym okresie wysyłają paczki spoza kraju. Nie ma z nimi kontaktu telefonicznego, a na pytanie, co z moim towarem, wysłali mi link, z którego wynika, że droga paczki zakończyła się w Chinach 25 grudnia, tak jak powyżej wspomniała jedną z pań. Tak na dobrą sprawę już nie potrzebuję tej paczki, bo była mi potrzebna parę dni temu, jednak wiem, że nic z nimi nie ugram. Żałuję że dałam się naciągnąć ale niech to będzie ostrzeżeniem dla pozostałych.

Sytuacja IDENTYCZNA. Dosłownie jakbym widziała przebieg swojej historii z tą firmą i swoim zamówieniem.

Żałuję,że nie byłam bardziej uważna i samo to,że na stronie nie ma podanego nr telefonu ani NIP firmy powinno być wystarczająco alarmujące,aby nie dokonywać żadnego zamówienia z tej firmy.

NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nie dajcie się nabrać!

Oszustwo i naciąganie! Fałszywe opinie na stronie. Przesyłka "kurierska" "darmowa", która miała być zrealizowana w ciągu kilku dni, po półtora miesiąca nadal nie dotarła.

Po zakupie, po paru dniach automatyczna wiadomość, że dostawa może potrwać nieco dłużej, gdyż "aktualnie wysyłamy z zagranicznej centrali". Po prośbie mailem o podanie numeru trackingowego po ponad 3 tygodniach ciszy, odpowiedź po kilku dniach: link do chińskiej strony! Dobre sobie. Nota bene tej samej, gdzie można śledzić przesyłki z AliExpress.  Tak przy okazji ten sam towar można zamówić w tamtym serwisie za 10 razy mniejszą kwotę, a przynajmniej można zwrócić.

Masakra! O ile przesyłka kiedykolwiek do mnie dotrze,z pewnością nie będzie to nic innego jak tania chińszczyzna, którą można kupić za kilka złotych i czekać na dostarczenie tyle samo.

Opinie na stronie fałszywe, a i zdjęcia towaru zapewne nijak mają się do rzeczywistości. 

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość natalee@op.pl

OSZUŚCI!!!! Dałam się nabrać jak głupia ufając nieprawdziwym, sfabrykowanym opiniom na ich stronie... przesyłka szła ponad miesiąc, zapakowane są oryginalnie ale i tak nie przyjmą zwrotu bo nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zażenowana

Witam wszystkie panie, podejrzewam że albo już po zakupie w tym ‚wspaniałym’ sklepie internetowym (również jestem w tym gronie) albo szukające informacji przed zakupem (odrazu powiem, wybierzcie strone mywonderbra.pl).

Po otrzymaniu maila, że realizacja zamówienia potrwa dłużej niż jest podane na stronie, zorientowałam się, niestety już za późno, skąd przyfrunie do mnie zamówienie, dlatego już nawet nie czekałam z niecierpliwością. 

Nie bez powodu na stronie broosa.pl nie ma (przynajmniej ja nie znalazłam) adresu siedziby, gdyż przesyłka dotarła do mnie z Chin. Jakość również porównywalna do wszystkim znanego aliexpress-u. 

Na stronie mywonderbra.pl jest i możliwość zwrotu i adres siedziby a do tego jakość jest zdecydowanie lepsza. 

Również nie bez powodu jest informacja na stronie, że dostawa trwa średnio 2 tygodnie, a ze sklepem należy się kontaktować kiedy czas oczekiwania jest dłuższy niż 60 dni.

Krótko mówiąc - nieuczciwość nie zna granic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Broosa.pl OSZUŚCI!!!!!!

Witam. U mnie identyczna sytuacja. Towar zamawiałam przed Bozym Narodzeniem z myslą o sylwetrze, w końcu na stronie czas realizacji był 3-4 dni, wiec spokojna że dojdzie zrobiłam przelew. Broosa.pl napisała maila, ze mam czekac ok.15 dni na dostawe. Oczywiscie od razu odpisałam ze anuluje i ten sam schemat co u Pań powyzej "nie ma możliwości anulowania zamówienia". Towar doszedł dopiero dwa dni temu ( w dodatku nawet nie pofatygowali się żeby użyć logo firmy, żywcem chiński adres!!!!!!) i jak się okazuje za mały- mierzyłam się zgodnie z tym co jest podane na stronie. Chce odesłac ale pisza że nie mogę ze względów higienicznych!! Kpina z ludzi!!! Napisze o nich gdzie się da, że są oszustami!!!!! Oczywiście na ich stronie nie mozna, bo za chwilę negatywny komentarz znika.....Ja juz nie licze na zwrot kosztów, ale pisze to by ostrzec inne kobiety!!!!

BROOSA.PL to OSZUŚCI!!!!! NIe zamawiajcie u nich!!!!!!!!!!!! Zwróćcie uwagę, że na stronie nie ma żadnego adresu!!!! Nie dajcie się nabrać tak jak ja!!!!!!! Nie wiem kto jest zadowolony z ich sklepu??????

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nowa

Dziewczyny.

Bielizna idzie prosto z chin (aliexpress) gdzie cena tych biustonoszy to ok 40 zl... dlatego czas oczekiwania jest tak długi 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

również zostałam oszukana. Chcę złożyć zawiadomienie na policję. Czy ktoś chciałby się przyłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Następne ...ki 😄 Tu więcej o takich, co nawet nie potrafią do regulaminu sklepu zajrzeć:

f.kafeteria.pl/temat-3749403-stanik-silikonowy-samonosny-czy-ktoras-miala/?page=3

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

Z daleka od Broosa! Ze opisu produktów nie wynikało, że dostanę chiński badziew!  A do piękna tym produktom daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ala

szukajcie "broosa aliexpress taniej" i wszystko jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Daria

dziewczyny złożyłam zamowienie parę  dni temu na kwotę 200zl i dopiero teraz trafilam na to forum.. jestem przerażona, bo z tego co piszecie moja historia z tym sklepem zaczyna się podobnie... co robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doro

OSZUŚCI !!!!!!!

Już pół roku czekam na zamówienie. Nie ma możliwości wyegzekwowania pieniędzy. Zostaje tylko podanie sprawy do sądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

Ja dostalam zamowieniw po miesiacu oczekiwania .Ale co z tego jeśli chciałabym to zwrócić bo dostałam uszkodzoną paczkę. A cały przebieg zamówię ia wyglądał tak samo jak u większości z Was. Tragedia. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy. Jeśli ktoś coś wymyśli co z nimi zrobić (Mówię o tej durnej firmie.) Proszę o informację. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ten sam problem jak wszyscy piszą. Bielizna tragiczna, stracone pieniądze. Brak możliwości zwrotu. Odpowiedzi na wysłaną reklamację są poniżej krytyki... zero paragonu, zwrotu ani wymiany. Jakiś żart... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

U mnie dokładnie taka sama sytuacja. Bardzo zależało mi na czasie wiec nawet mi do głowy nie przyszło przeszukiwać internet w poszukiwaniu opinii o nich tym bardziej ze wszystko wyglądało bardzo profesjonalnie. Wiem, wiem mądry Polak po szkodzie... W mailu od „firmy” napisano mi, że dostanę zamówienie w terminie ok 15 dni ponieważ wysyłają z magazynu za granicą... Dotarło po miesiącu, w opakowaniu typowym dla zamówień z Aliekspress, jakości  nawet nie skomentuje, bez żadnego paragonu. Po wejściu na aliekspress znalazłam ten „niepowtarzalny” biustonosz za 17 zł nie licząc kosztów przesyłki, oczywiście są tam tez pozostałe modele z „oferty” tego wspaniałego sklepu. Napisałam maila ze chce zwrócić jednak nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety rowniez nie mam pomysłu czy można coś z tymi oszustami zrobić. Jedyne co mi na obecna chwile pozostaje to przestrzec potencjalne klientki tego „sklepu”. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Róża

Broosa, oszuści albo łagodniej nieuczciwy sprzedawca. Opinie na Facebooku są kasowane, teraz jestem już zablokowana. Nawet a Ceneo wyłączyli możliwość komentowania. Zakupy dokonana w połowie grudnia 2018 r. Dziś  jest 12.02 i nadal przesyłka niedoszła. W kontakcie e-mailowym osoba odpisująca mnie zbyła. Na pytanie gdzie jest moja przesyłka dostałam odpowiedź "wygląda na to,że jest w drodze".  Żadnych przeprosin, nic.

Jedyne w czym są dobrze to kasowaniu komentarzy i blokowaniu nowych wpisów. To im wychodzi perfekcyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasia

Ja już też jestem zablokowana za komentarze na Facebooku. Jestem wkurzona, że nie mogę odzyskać pieniędzy ani nawet wymienić na mniej chiński rozmiar albo rozmiar większej Chinki. Dostałam odpowiedz, że nie ma takiej możliwości. To jest chore. Zastanawiam się czy można by było ich gdzieś zgłosić żeby zrobić porządek z "zakupami" u nich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mag

Ja też jestem zablokowana. Dostałam zupełnie nie to co zamawiałam i nie chca oddać mi pieniędzy, mimo że nie są w stanie mi dostarczyć nowego w czasie w którym to potrzebuje. Nie wspominam już o jakości. Nigdzie nie ma napisane, że z Chin... Majtki, które kupiłam za 30 zł znalazłam na Alli za 5 zł, nie wspomnieć już o biustonoszu... Przebitka 600%... Jestem taka zła, że dałam się tak oszukać. Czy to, że firma jest w Kanadzie to znaczy, że może aż tak oszukiwać ludzi??? Przecież to jest paranoja ... Ktoś ma jakiś pomysł?? Myślałam, żeby to zgłosić jako temat dla uwagi... Jestem już bezsilna..nie chce tego tak zostawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasia

Oszuści !!! Ja również zamówiłam biustonosz samonośny po dwóch miesiącach oczekiwania domagałam się zwrotu pieniędzy na co dostałam odpowiedz, iż nie jest to zgodne z ich polityka i zwrotów nie ma, są to złodzieje i naciągacze inaczej ich nazwać nie można. Przestrzegam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Beata

Paczka szła do mnie Ok miesiąca. Przyszła z Chin. Nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Broosa

Nie polecam !!!

Stracilam pieniadze, a towar  nie dotarł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Malenka001
Dnia 26.01.2019 o 15:24, Gość Oszukana napisał:

również zostałam oszukana. Chcę złożyć zawiadomienie na policję. Czy ktoś chciałby się przyłączyć?

Proszę o kontakt e-mail malenka001@buziaczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anita

Ja dzisiaj otrzymałam paczkę z biustonoszami. Są za małe i ten rzekomo rewelacyjny klej nie trzyma. Chce zwrócić te produkty bo to jest chiński wyrob, który mi będzie całkowicie zbędny. Czy jest jakaś możliwość? Bo jeżeli nie to jest to złodziejstwo i tego nie zostawię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×