Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Wyrzuciłam folie na

Czy mogę zwrócić do sklepu tv bez problemu jeśli

Polecane posty

Gość Wyrzuciłam folie na

Witajcie dziś kupiliśmy z mężem nowy tv 50 cali co za głupota. Jest za duży do pokoju 4 na 4m. Byliśmy w 4 sklepach i panowie mówili że będzie ok. A tak naprawdę mieliśmy kupić 42 cale. 

Niestety wyrzuciłam folie ochronne na nóżki pilot i instrukcje. Czy przyjmą mi w sklepie bez tych folii? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Zadzwoń do sklepu i się dowiedz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Powinni. Zazwyczaj jest dwa tygodnie na zwrot towaru, więc logiczne że w folii nie trzymasz tych rzeczy używając ich. Jeśli macie rachunek to nie powinno byc problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wyrzuciłam folie na

Mam stresa bo na zwrotach sklepu piszą ze towar musi zawierać wszytkie oryginalne zabezpieczenia np. Styropian fizelitę. Cholera jasna i co ja zrobię. Nie chce tego tv jest za duży! 

Pomóżcie poradnie coś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wyrzuciłam folie na

Mam stresa bo na zwrotach sklepu piszą ze towar musi zawierać wszytkie oryginalne zabezpieczenia np. Styropian fizelitę. Cholera jasna i co ja zrobię. Nie chce tego tv jest za duży! 

Pomóżcie poradnie coś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
12 minut temu, Gość Wyrzuciłam folie na napisał:

Mam stresa bo na zwrotach sklepu piszą ze towar musi zawierać wszytkie oryginalne zabezpieczenia np. Styropian fizelitę. Cholera jasna i co ja zrobię. Nie chce tego tv jest za duży! 

Pomóżcie poradnie coś 

No nic Ci nie doradze, bo nie znam zasad panujących w sklepach. Polskie warunki są dość specyficzne, bo wszystko jest skomplikowane, sprzedaż nastawiona na to by towar juz nie wrócił. My kupowalismy telefony , tez rozpakowalismy, folijka zdarta, nasze ustawienia wprowadziliśmy, ale po 2 dniach stwierdziliśmy że Sony experia to nie jest coś co nam leży w ręku i oddaliśmy bez problemu. Maz kupil komputer po tygodniu oddał bez opakowania, bo komp chodził jak traktor, bardzo głośno. Ale mieszkamy w ul, tutaj jest trochę inaczej. Jeśli masz możliwość to zadzwoń na infolinię, często sklepy mają uruchomiony czat gdzie można skonsultować takie problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Nam laptopa przyjęli, a pistoletu do malowania nie, bo był użyty,  mąż testowo nalał trochę farby i nie dało się nim malować. Wyczyszczony był, no ale użyty był przez 5 minut. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Nie chce martwić, ale znajomy też miał jakiś czas temu taki sam problem i niestety nie było możliwości zwrotu. Zostało mu tylko przyzwyczaić się do gigantycznego telewizora w nie za dużym salonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
4 minuty temu, Gość Gość napisał:

Nam laptopa przyjęli, a pistoletu do malowania nie, bo był użyty,  mąż testowo nalał trochę farby i nie dało się nim malować. Wyczyszczony był, no ale użyty był przez 5 minut. 

Beznadzieja... A jak sprawdzić czy dobry jeśli nie sprawdzisz? Nie mogliście zwrócić bo nie działa? 😳  robienie klienta w bambuko. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wyrzuciłam folie na

A no właśnie żaby uruchomić tv musiałam podać maila cholera mam złe przeczucia. Jutro będę dzwonić i pytać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wyrzuciłam folie na

O kurde to już cała noc nie będę spala 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1 godzinę temu, Gość Gość napisał:

Powinni. Zazwyczaj jest dwa tygodnie na zwrot towaru, więc logiczne że w folii nie trzymasz tych rzeczy używając ich. Jeśli macie rachunek to nie powinno byc problemu

"Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Skoro dziś kupiliscie, to przecież te zabezpieczenia gdzieś jeszcze są,  choćby w śmietniku,  prawda? W razie konieczności bym wygrzebała i tyle. Sklep ma prawo domagać się oryginalnych zabezpieczeń,  bo to jest opakowanie producenta i ma gwarantować że towar będzie transportowany bez uszkodzeń, przecież ten tv pójdzie dalej do sprzedaży i kolejny kupujący również powinien mieć odpowiednie opakowanie.

Zwroty w sklepie stacjonarnym (zakładam że tak kupiliscie) to dobra wola sklepu, i mają prawo stawiać warunki, typu właśnie oryginalne opakowanie czy zwrot tylko w formie bonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wyrzuciłam folie na
9 minut temu, Gość gość napisał:

Skoro dziś kupiliscie, to przecież te zabezpieczenia gdzieś jeszcze są,  choćby w śmietniku,  prawda? W razie konieczności bym wygrzebała i tyle. Sklep ma prawo domagać się oryginalnych zabezpieczeń,  bo to jest opakowanie producenta i ma gwarantować że towar będzie transportowany bez uszkodzeń, przecież ten tv pójdzie dalej do sprzedaży i kolejny kupujący również powinien mieć odpowiednie opakowanie.

Zwroty w sklepie stacjonarnym (zakładam że tak kupiliscie) to dobra wola sklepu, i mają prawo stawiać warunki, typu właśnie oryginalne opakowanie czy zwrot tylko w formie bonu.

Mam folie brakuje tylko na pilota jest podarta. Nie wymienia mi go. Przed włączeniem podalam maila 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...

Mozna zwrocic tylko towar zakupiony poza punktem - np. przez internet. Sklep nie ma obowiazku przyjmowac zwrotow zakupionego towaru. Chyba ze stosuje tu jakis swoj wewn regulamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
3 minuty temu, Gość ... napisał:

Mozna zwrocic tylko towar zakupiony poza punktem - np. przez internet. Sklep nie ma obowiazku przyjmowac zwrotow zakupionego towaru. Chyba ze stosuje tu jakis swoj wewn regulamin.

Masz prawo zwrócić wszystko przez 14 dni. Od każdej umowy możesz odstąpić bez podawania powodu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Olka

Może wymienić na mniejszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dnia 19.09.2019 o 00:14, Gość gość napisał:

Skoro dziś kupiliscie, to przecież te zabezpieczenia gdzieś jeszcze są,  choćby w śmietniku,  prawda? W razie konieczności bym wygrzebała i tyle. Sklep ma prawo domagać się oryginalnych zabezpieczeń,  bo to jest opakowanie producenta i ma gwarantować że towar będzie transportowany bez uszkodzeń, przecież ten tv pójdzie dalej do sprzedaży i kolejny kupujący również powinien mieć odpowiednie opakowanie.

Zwroty w sklepie stacjonarnym (zakładam że tak kupiliscie) to dobra wola sklepu, i mają prawo stawiać warunki, typu właśnie oryginalne opakowanie czy zwrot tylko w formie bonu.

Chciałabyś kupić telewizor, którego zabezpieczenia były wyciągnięte ze śmietnika? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
45 minut temu, Gość Gosc napisał:

Masz prawo zwrócić wszystko przez 14 dni. Od każdej umowy możesz odstąpić bez podawania powodu. 

Stacjonarnie sklepy nie muszą przyjmować zwrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×