marie3 89 Napisano Styczeń 24, 2021 Mam stronę swojej firmy w internecie, świadczę pewne usługi. Wyobraźcie sobie ze mam kilka osob, które są zazdrosne o to ile na tym zarabiam, i że coś mi się udało stworzyć wogole. Pojawiły się trzy negatywne opinie UWAGA od osob ktore na pewno nie korzystały z moich usług!! Nie ma takiej możliwości! Podejrzewam że pewna osoba zaczęła robić mi na złość i jak zawsze miałam opinie na 5, to w ciągu tygodnia pojawiły się trzy negatywy, a pewna pani ktora mi źle źle zyczy i próbowała niejednokrotnie zepsuć opinie dopiero co niedawno dowiedziała się ze prowadzę taka działalność. Pytanie co mogę z tym zrobić bo zaraz może się okazać że klienci zaczną odchodzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NieLubieTatuazy 34 Napisano Styczeń 24, 2021 Pojść do prawnika. Ale moj kumpel keidyś coś takiego robił- droga przez mękę, zdobywanie danych od administratora trwa, potem te osoby się bronią, że to opinia do której mają prawo, udowodnią np że ktoś z rodziny korzystał z Twoich usług. Napisać do administratora aby usunął te komentarze bo jest podejrzenie o działaniu nieuczciwej konkurencji i umotywować to tym że masz pewność że oni nie są Twoimi klientami 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nenesh 545 Napisano Styczeń 24, 2021 1 godzinę temu, marie3 napisał: Pytanie co mogę z tym zrobić bo zaraz może się okazać że klienci zaczną odchodzić. Możesz te opinie zgłosić do usunięcia. Jeśli pozostaną, możesz opatrzyć je komentarzem, by odwrócić sytuację na swoją korzyść. Możesz też postarać się o więcej opinii pozytywnych. Możesz sama sobie napisać na plus z innego konta, a nawet kupić pakiet pozytywnych komentarzy w sieci w ramach kampanii wizerunkowej Większość firm tak właśnie postępuje, choć to nieuczciwe wobec potencjalnych klientów, ale jeśli musisz walczyć o byt, po prostu robisz to. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemetiisto 1325 Napisano Styczeń 24, 2021 6 godzin temu, marie3 napisał: Pytanie co mogę z tym zrobić bo zaraz może się okazać że klienci zaczną odchodzić. Nie trać czasu na walkę z wiatrakami. Energię wydatkuj tak aby trzymać poziom i przyciągać klientów jakością. Nie będziesz się martwić opiniami. Każdy, inteligenty człowiek rozpozna te złośliwe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach