Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Polecane posty

Witam, jestem w 18tc i lekarz zdiagnozował u mnie łożysko brzeżnie przodujące. Na internecie nie ma zbyt dużo informacji na ten temat. Ciekawi mnie czy są tu osoby, które miały łożysko brzeżnie lub centralnie przodujące i jak w Waszym przypadku przebiegała ciąża i jej zakończenie? W którym tygodniu nastąpił poród? Czy istnieje jeszcze szansa, że łożysko podniesie się i nie będzie przodujące? Bardzo mnie to martwi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

100% pewności nikt Ci nie da, ale jeżeli jest tylko brzeznie przodujące a to dopiero 18 tydzień to jest duża szansa, że się jeszcze przesunie :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałam brzeżnie przodujące i jak mi wykryto tak nie podniosło się wcale i tak już zostało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie niemal na sam koniec ciąży łożysko się podniosło. Przez większość czasu lekarz przygotowywał mnie na to, że raczej CC mnie nie ominie a tu niespodzianka. Bardzo mnie to ucieszyło.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Poll napisał:

Ja miałam brzeżnie przodujące i jak mi wykryto tak nie podniosło się wcale i tak już zostało. 

Miałam zlecone żeby się oszczędzać zero współżycia itp.. Jakoś po 30 tyg dostałam skierowanie do szpitala i już miałam prowadzoną ciąże w poradni przyszpitalnej. Jakoś chyba w 32 tyg miałam już brązowe plamienia i już mnie ze szpitala nie wypuścili musiałam zostać na obserwacji dostałam mi. zastrzyki na rozwój płuc dziecka. Zrobili mi cc w 35 tyg po tym jak zakrwawiłam mocniej krwią z wodami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach