Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
katarzyna-20

czy to ciąża

Polecane posty

od 7 dni nie mam okresu 6 dni temu robiłam test wyszedł ujemnie okres mam nieregularny ale mam bóle brzycha a zwłaszcza jajników (skurcze) mam boleści piersi sutków całe ciało mam wrażliwe czy nie zrobiłam testu za szybko i czy mogę być w ciąży odpiszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 13 tydzień
Skoro masz nieregularne cykle to poczekaj jeszcze troszke może te boleści są związane z nadchodząca miesiączką :) jezeli niewarzaliście to jest i parwdopodobieństwo ciązy ale niemartw sie :

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 13 tydzień
owszem mogą bo ja też takie miałam chociarz byłam bliska załamania bo myslałam ze to sie okres zbliża :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja teraz jestem uwówiona do lekarza na piątek czy mam zrobić jeszcze raz test bo usg nic jeszcze nie pokarze czy mam poczekać na opinie lekarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja teraz jestem uwówiona do lekarza na piątek czy mam zrobić jeszcze raz test bo usg nic jeszcze nie pokarze czy mam poczekać na opinie lekarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 13 tydzień
Według mnie poczekaj :) Najwyzej będziesz mieć niespodziankę a i pieniążki zaoszczedzisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość n
hej! ja cos słyszałam ze mozna być w ciązy i mieć okres, czy to prawda???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 14 tydzień
Prawda :) Moja koleżanka dowiedziała sie że jest w ciązy w 5 miesiacu ale caly czas miała okres dlatego nie wiedziała o tym wczesniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość n