Odpowiedz na ten temat

Implantacja zarodka - jakie miałyście objawy???????????

  • ErnoErno 2011.01.30 [17:51]
    ????? Ktoś coś zauważył??
  • Letack 2011.01.30 [18:04]
    implantacji zarodka mogą towarzyszyć plamienia, lub lekkie krwawienie, u mnie niczego takiego nie było

    tydzień po owulacji odczuwałam ból w dole brzucha jak zwykle w tej fazie cyklu, oprócz tego byłam strasznie osłabiona, senna i miałam podwyższoną temperaturę 37,0-37,5 myślałam, że łapie mnie jakieś przeziębienie, bo ciągle źle się czułam smiech.gif poszłam do lekarza rodzinnego i dostałam nawet tydzień zwolnienia, żebym sobie odpoczęła oczko.gif a później okazało się, że to były już pierwsze objawy ciąży usmiech.gif

  • ErnoErno 2011.01.30 [18:07]
    Ja zauważyłam brązowo-brunatną wydzielinę na bieliżnie, a potem też miałam dziwne kłucie jakby w jajniku.....było to jakoś 6, 7 dni po stosunku
  • Letack 2011.01.30 [18:11]
    u niektórych kobiet, jak pisałam, może wystąpić jakieś plamienie czy nawet delikatne krwawienie; a w którym dniu cyklu odbył się stosunek i jakiej długości masz cykle?
  • Grays77 2011.01.30 [18:13]
    Jestem w 3 ciąży i w żadnej nie było objawów implantacji, plamienie może byc tez wynikiem udanej owulacji, jedynie 10 dni po owu bolał mnie brzuch kilka godzin inaczej niż na okres a potem przestał i za 3 dni 2 kreseczki
    My/ http://suwaczki.slub-wesele.pl/199006153335.h tml http://suwaczki.slub-wesele.pl/19971227650114 .html nasz Synek Dawid http://suwaczki.slub-wesele.pl/199806045270.h tml 40tyg, 3330,59 cm nasz Synuś Michał http://suwaczki.slub-wesele.pl/200211084678.h tml 41tyg, 3430, 54 cm czekamy na Ciebie Maleństwo, 11 tyg ciąży, Natalie?
  • gosiaczek90 2011.01.30 [18:13]
    ja tydzień po ostatnim stosunku który był 12 dnia cyklu miałam jednego dnia trochę brązowego śluzu, cykle miałam 28-30dniowe

  • Grays77 2011.01.30 [18:16]
    piszesz 6 dni po stosunku, ale żeby doszło do zapłodnienia musi sie odbywać w czasie owu lub okołoowulacji, czyli stosunek był w dniu owulacji?
    My/ http://suwaczki.slub-wesele.pl/199006153335.h tml http://suwaczki.slub-wesele.pl/19971227650114 .html nasz Synek Dawid http://suwaczki.slub-wesele.pl/199806045270.h tml 40tyg, 3330,59 cm nasz Synuś Michał http://suwaczki.slub-wesele.pl/200211084678.h tml 41tyg, 3430, 54 cm czekamy na Ciebie Maleństwo, 11 tyg ciąży, Natalie?
  • Grays77 2011.01.30 [18:18]
    a zapłodnienie nie równa się zagnieżdzenie, czyli te 6 dni po to i tak jak dla mnie za wcześnie na implantację,
    My/ http://suwaczki.slub-wesele.pl/199006153335.h tml http://suwaczki.slub-wesele.pl/19971227650114 .html nasz Synek Dawid http://suwaczki.slub-wesele.pl/199806045270.h tml 40tyg, 3330,59 cm nasz Synuś Michał http://suwaczki.slub-wesele.pl/200211084678.h tml 41tyg, 3430, 54 cm czekamy na Ciebie Maleństwo, 11 tyg ciąży, Natalie?
  • gosiaczek90 2011.01.30 [18:18]
    jak dla mnie to tydzień ma 7 dni oczko.gif ostatni stosunek byłw sobote i za tydzień w sobotę miałam ten śluz jak pisałam,na to wychodzi, że owulacja była mniej więcej następnego dnia,nie robiłam nigdy testów owulacyjnych
  • ErnoErno 2011.01.30 [18:37]
    cykle mam 30 dniowe zawsze, a stosunek był 15 dnia cyklu
  • ErnoErno 2011.01.30 [18:40]
    gosiaczek 90 ja miałam tak samo, 6 dni po stosunku miałam ten brazowy sluz...............
  • kasiunia 2011.01.30 [18:48]
    ErnoErno Ile on chłopak facet ma lat?
  • gosiaczek90 2011.01.30 [18:49]
    może i u ciebie to była implantacja czego szczerze życzę jeśli tak chcesz smiech.gif
  • ErnoErno 2011.01.30 [19:07]
    Tak, staramy się z mężem 4 miesiące o dziecko
  • kasiunia 2011.01.30 [19:13]
    ErnoErno Ile mąż ma lat?
  • laporushi27 2011.01.30 [19:21]
    u mnie przy implantacji byla zywa czerwona krew na papierze toaletowym, myslalam ze rozkreca sie miesiaczka, i duzo bialej wydzieliny

    w drugiej ciazy nie mialam zadnego plamienia, zadnej wydzieliny

    19.12.10 - Vicki
  • Letack 2011.01.30 [19:22]
    Erno w takim razie powodzenia i miejmy nadzieję, że to była implantacja smiech.gif
  • kkobieta na forummm 2011.01.30 [19:25]
    Eterno możesz juz zatestować w takim badź razieusmiech.gif powodzenia.!
  • sweetypie 2011.02.23 [10:50]
    Letack,

    ja teraz mam takie objawy..tez bylam u lekarza bo myslalam ze to jakis wirus oczko.gif w tym cyklu zaczelismy sie starac o malucha, okolo 9 dnia po owulacji pojawil sie bol brzucha, wzrost temperatury i jednorazowe plamienie-doslownie slad na bieliznie..tak wiec teraz z niecierpliwoscia czekam na termin @ i napewno zrobie tescik smiech.gif

  • ja miałam tylko 2011.02.23 [10:56]
    duzo śluzu takiego jak owulacyjny tylko rzadszy... biały, bezwonny...
    brzuch bolał mnie jak na @ tyle, ze na @ boli mnie zawsze już tydzień przed :/ a wtedy bolał mnie na 2 dni wcześniej i tylko jeden dzień...
    z 1 objawów ciąży to miałam jeszcze silne bóle piersi których wcześniej nigdy nie miałam... 28 dnia cyklu zrobiłam test (dla upewnienia, bo czułam że się udało) a od 29 dnia zaczęły się mdłości i senność hehehe
  • kocio-rybka 2011.02.23 [11:16]
    Miałam leciutkie plamienie, takie krwiste, potem brązowe. Myślałam, że okres dostałam, dwa dni przed spodziewaną miesiączką zrobiłam test, były dwie kreski oczko.gif
    http://www.zapytajpolozna.pl/components/com_w idgets/view.php?sid=16957 All I need is a peace of this mind, then I can celebrate
  • Agatek-gagatek 2011.02.23 [11:21]
    mnie bardzo bolał dół brzucha, kiedy zadne leki nie pomagały dotarło do mnie co moze byc przyczyna tego bolusmiech.gif

    mój kochany synek 16.o6.2005 "Miłość jest tak wielką siłą, nauczyłam się jej barw odkąd we mnie dwa serca biją" Córeczko dziś wiem to na pewno, Ty zawsze już będziesz mą małą królewną Amelka 16.10.2009 3700g/54cm
  • Kalisi 2012.06.15 [00:52]
    hej, kurcze tak czytami czytam... i sadze ze mozecie mi pomoc rozwiklac zagadke:
    kochalam sie z mezem, stosunek przerywany. krwawienie jakies tam bylo, taka krotsza miesiaczka. i ku mojemu zdziwieniu jakies 10 dni po mojej miesiaczce zauwazylam ze krwawie, lekko...zalozylam podpaske i nad ranem zobaczylam ze juz plamie. plamilam pozniej dzien. w tym miesiacu znow krotka miesiaczka. dwa dni gdzie zawsze jest do szesciu i to obfita przez 5 dni. a teraz dwa dni tej krwi i dwa dni plamień.
    Pozdrawiam.
  • Lilou_28 2012.06.15 [07:46]
    Witam,
    wiem,że moje pytanie jest typu "swędzi mnie lewe ucho czy to ciąża..." usmiech.gif ale może któraś z Was coś sensownego mi podpowie. Otóż cztery doby po owulacji miałam bardzo dziwne, niespotykane wcześniej kłucie i ciągnięcie w okolicy jajnika (nie tego z którego była owu). W piątej dobie silny ból podbrzusza taki jak na @ całą noc mnie rwało... Moja owu zawsze trwała jeden dzień i potem śladu po niej nie było,a tu nowość.

    To nasz pierwszy cykl starań,jestem jeszcze bardzo zielona w temacie,ale czy to może być objaw implantacji?
  • luiza7777 2012.06.15 [07:53]
    u mnie 8 dni od owulacji w nocy wystapił silny ból jajnika,wczesniej tak nie miałam i juz w sumie wiedziałam że się udało
  • miszkowata 2012.06.15 [08:39]
    9 dni po owu miałam dwudniowy spadek temperatury na wykresie, było mi baaardzo niedobrze, czułam się jakbym przechodziła jakąś infekcję żołądkową. 2 tygodnie później pierwszy test wyszedł pozytywny.
  • Lilou_28 2012.06.15 [21:44]
    up.
  • prawie_ruda 30 2012.06.17 [13:28]
    Lilou - mam podobny zgryz usmiech.gif Zazwyczaj czuję jajeczkowanie tym razem pojawił się ból w podbrzuszu przez cały dzień 19 dc, zdziwiłam się dlaczego tak późno i tak mocno boli - inaczej niż zazwyczaj na owulację...Stosunek był 9 czerwca w 14 dc, a owulacja miała być mniej więcej 12 lub 13 czyli 17, 18 dc. Teraz się zastanawiam czy tak wcześnie mogło dojść do zagnieżdżenia? Do objawów dołączył ból sutków ale z tym to i przed okresem czasem się zdarza więc nie można się sugerować...Strasznie korci mnie żeby iść na bhcg ale z drugiej strony może nic jeszcze nie pokazać a przykro będzie i kasa wywalona jezyk.gif
    Ciekawość chyba nas zeżre oczko.gif

  • Lilou_28 2012.06.17 [14:27]
    Prawie _Ruda fajnie że się rozumiemyusmiech.gif Ja mam dostać okres za 9 dni. Wszelkie "objawy" wczesnej ciąży mi przeszłyusmiech.gif chyba to było urojenie. No i oczywiscie nie wytrzymałam i zrobiłam wczoraj test który jak można było się spodziewać wyszedł negatywnie. Człowiek to jednak głupi jest... Stwierdziłam że musze przestać sie nakrecać.Trzeba wytrzymać te 9 dni. Raczej sobie wmawiam ze ciąży nie bedzieusmiech.gif
  • thaisse80 2012.06.17 [14:49]
    U mnie bylo tak, ze ktoregos wieczoru poczulam straszne klucie w okolicach jajnika, do tego bylo mi goraco, bylam senne i oslabiona. Mialam bardzo wrazliwe piersi, swedzialy i bolaly jednoczesnie. Bylam przekonana, ze to okres (spoznial mi sie juz) i ze w nocy go dostane wiec zalozylam podpaske. Rano po przebudzeniu byla jakby taka wydzielina, ale nie byl to okres i smierdzialo. Wciaz czulam sie slabo, nie mialam apetytu, moglam pic tylko wode. Nie staralam sie wtedy o ciaze wiec nie przyszlo mi do glowy, ze to mogla byc ciaza. Taka zbita chodzilam przez okolo dwa tygodnie i dopiero wtedy zrobilam test: dwie piekne krechy, ktore dzis maja juz dwa latkausmiech.gif

    traduttrice polacco/italiano My job is my passion agnesepm@yahoo.it
  • thaisse80 2012.06.17 [14:51]
    U mnie bylo tak, ze ktoregos wieczoru poczulam straszne klucie w okolicach jajnika, do tego bylo mi goraco, bylam senne i oslabiona. Mialam bardzo wrazliwe piersi, swedzialy i bolaly jednoczesnie. Bylam przekonana, ze to okres (spoznial mi sie juz) i ze w nocy go dostane wiec zalozylam podpaske. Rano po przebudzeniu byla jakby taka wydzielina, ale nie byl to okres i smierdzialo. Wciaz czulam sie slabo, nie mialam apetytu, moglam pic tylko wode. Nie staralam sie wtedy o ciaze wiec nie przyszlo mi do glowy, ze to mogla byc ciaza. Taka zbita chodzilam przez okolo dwa tygodnie i dopiero wtedy zrobilam test: dwie piekne krechy, ktore dzis maja juz dwa latkausmiech.gif

    traduttrice polacco/italiano My job is my passion agnesepm@yahoo.it

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...