Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Felicity001

Studentki - ciężarówki 2006

Polecane posty

Witam Jestem studentką z Krakowa i tak jak Wy jestem ciężarówką. Mam termin na początek pażdziernika. Chciałabym pogadać z innymi studentkami, które są w ciąży lub już urodziły. Jak sobie radzicie? :) Ja byłam już w ciąży w zeszłym roku - ale poroniłam. Tym razem będzie lepiej - wierzę w to :) P.S. Czy któraś z Was próbowała studiować po urodzeniu dziecka - bez brania dziekanki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,ja rowniez jestem w ciazy,studiuje i pracuje:) jestem jednak na studiach zaocznych bo inaczej to chyba bym nie wyrobila :) Za niedlugo,moze miesiac,moze dwa mam zamiar pojsc na zwolnienie i odpoczywac do konca ciazy cieszac sie soim malenswtem:) Tak szczerze mowiac to ja nawet nie myslalam o braniu dziekanki,chcialabym kontynuowac nauke i mam nadzieje ze wspolnymi silam z mezem podolamy naszym obowiazkom:) P.S.Dodam ze jestem w 4 miesiacu ciazy ;) A TY?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malami_małami
świetny temat. Też sie zastanawiam jak dam sobie radebo mam już jedno dziecko (roczna córeczka) a nastepne bedzie w listopadzie i juz zaczynam sie bac jak sobie poradze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja zaszlam w ciaze na III roku studiow dziennych :-) na IV urodzilam i wsystko skonczylam w termienie... teraz jestem juz prawie rok po studiach i mam dwuletnie dziecie :D wiec jak sie czlowiek sprezy to wszystko sie uda, dziekanki nie bralam bo szkoda mi bylo tracic rok studiow... na szczescie nie mialam zbyt duzo zajec wiec jakos sie ulozylo :-) duzo mi mama pomogla bo tak sie zlozylo ze razem z mezem bylismy na tym samm roku i kierunku :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach