Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kangurek

Kiedy można podać dziecku MLEKO KROWIE?

Polecane posty

Szczerze? Specjaliści zalecają, aby nie wcześniej niż po skończeniu 3 lat...Bo mleko krowie ma za dużo białka, za dużo mikroelementów, z którymi nereczki dziecka mogą sobie nie poradzić... Jestem lekarzem, więc przywykłam do słuchania rad specjalistów, ale... Moja córeczka przez pierwszy rok zycia piła Nutramigen ze względu na skazę białkową. około 10 -go miesiąca zaczęłam jej jednak dawać jogurt i nie było problemów. Jak Mała skończyła 14 miesięcy alergolog nakazała wprowadzić normalne mleko. Najpierw dawałam jej bebiko 3, ale ono jest tak słodkie, że Martynka nie chciała tego pić. Od 15-go miesiąca zajada kaszki na zwykłym mleku \"z woreczka\" 3.2%, bo ponoć to UHT to biała woda ;) Rozwija się wspaniale. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja podawałam już w 5 miesiącu ugotowaną kaszkę mannę na mleku krowim. Starszemu dziecku gotowałam i tak po trochu podawałam też dla smaku młodszemu, a bardzooo mu smakowało;) . Oczywiście nie podawałam wtedy młodszemy dziecku mleka krowiego jako główny posiłek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziękuje za info :) mi właśnie też się się obiło że trzeba poczekać do 3 roku życia dizecka,ale gdzieś tam przeczytałam że jak dizecko nie ma skazy i dobrze się rozwija to można wproweadzić po skończeniu roku dziecka.Tak chciała już tylko wiedizeć bo zanim wprowadze mleko krowie to jeszcze troche potrwa bo mały ma 7 m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach