Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość HonorataW.

Metoda kalendarzowa, stosunek przerywany - pytania - chętnie pomogę!

Polecane posty

Gość HonorataW.

Zauważyłam, ze ta metoda wywołuje duzo watpliwosci i spekulacji, a tak naprawdę jest bardzo prosta. Pamiętajcie w ciaze mozna zajsć tylko w dni płodne - sek w tym,ze trzeba wiedzieć, kiedy one są. Macie jakieś pytania chcętnie pomoge. Jestem lekarzem ginekologiem, odpowiem na Wasze pytania.

Gość HonorataW.
Słucham...

Gość ja mam pytanie
pomozesz wychowac dziecko jak wpadnę? :P

Gość HonorataW.
I tu błedne przekonanie, że jest nieskuteczna. Jest, ale dla osób o nieuregulowanych cyklach. Ja Cię do niej nie namawiam, ale oferuję pomoc - jak ją stosować by nie zajsćw ciażę.

Chociaz ze biore tabletki myslalam ze jestem w ciazy... poniewaz bralam nie regularnie i musialam przelozyc juz 2 raz okres w ciagu 2 miesiecy od ostatniego przełożenia.. ze względu na operacje kolana.. ostatnio miewam objawy ciazy.. testy slyszalam ze niektore nie wykazuja ciazy a ginekolog nie zobaczy tak wczesnie ciazy. a narazie nawet prywatnie nie moge isc poniewaz mam usztywniona noge./

Gość HonorataW.
Ale jakie masz objawy, że sadzisz, iż jesteś w ciazy? Tak zgadza się braie nieregularne tabletek to tak jak ich nie branie - zadne zabezpieczenie. Moge z pewnoscia stwierdzic, ze masz teraz rozregulowana gospodarkę hormonalną - a tak w ciaże zajść najprosciej. Ginekolog jest już w stanie stwierdzić 2 tyg. ciążę - dobry ginekolog.

być może przed odstawieniem tzn przed przerwa jakis tydzien przed mialam plamienia.. a skończyly sie jak mialam mieć okres i w ogole okres sie nie pojawił.. to w takim razie bede musiala isc prywatnie a zbada mnie skora mam stabilizator na calej nodze?? objawy mam takie .. boli mnie brzuch.. mam napady na słodycze.. placze z nikomych powodow.. wymiotuje itp