Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

czarna offca

jak zaczac? bo nie wiem

Polecane posty

jestem po studiach i szukam stazu, znalazłam sobie firmy które mi sie podobaja i do których chciałabym spróbwać sie dostac,i teraz zastanawiam sie od czego zacząć. stwierdziłam ze wysyłanie cv jest bez sensu i najlepiej zgłosic sie tam osobiście tylko teraz czy powinnam tam pójsc bezposrednio czy najpierw zadzownic i sie spróbowac umówic na rozmowe; tak sobie mysle ze tak bez umawiania sie wczesniejszego troche moze niegrzecznie a z drugiej strony boje sie ze przez telefon jakis pracownik recepcji/sekretariatu bezie mnie chciał \"spławić\" mówiąc ze nie są zainteresowani i nie bede miała okazji przedstawić swojej propozycji stażu która uwazam dla firmy jest atrakcyjne bo jest szansa ze niebeda mi musieli płacic... ...oj troche to zagmatwanie napisałam...ale jak ktos zrozumiał o co mi chodzi to prosze o wasze opinie- jak zacząc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ojjjejku
jak chcesz cos załatwic, zwracaj sie bezposrednio do kierownika---- jak nie będzie miał dla ciebie czasu- przychodź i czekaj do skutku- to jedyny skuteczny sposób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
własnie tylko problem w tym czy zadzwonic i spróbowac umówic sie z tym\"kierownikiem\" czy isc do nich bez dzwonienia i pogadac od razu z kims \"na zywo\"... własnie nie wiem czy jak tak pójde bez \"zapowiedzenia sie\" to nie zostanie żle odebrane....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idź bezpośrednio, bez dzwonienia. Jak bedą próbowali spławić to grzecznie zapytaj kiedy i wjakich godzinach mogłabyś przyjsc na rozmowe, oczywiscie bezposrednio do kierownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach