Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Julia od Tuwima

NAUCZYCIELE! Jak dogadujecie sie z pedagogiem szkolnym?

Polecane posty

Gość Julia od Tuwima

Jestem mlodym nauczycielem i dopiero teraz zauwazylam jak perfidny potrafi byc pedagog szkolny w gimnazjum wzgledem zwyklych nauczycieli, nie wspomne o tym ze wtraca sie w prywatne zycie dzieci i ich rodzicow czesto nietrafnie. To jest jakis postrach szkoly. Czy u Was w szkolach ez tak jest?

Gość świat jest
Świat jest taki, jakim go postrzegasz. Może więc nie dostrzegaj głównie wszędzie perfidii, bo to po prostu nie ma sensu. Pedagodzy są różni, jedni lepsi, drudzy gorsi, ale bardzo dobrze jeśli są, a nie w każdej szkole tak jest. Ja tam się zawsze cieszyłam, jeśli w szkole był pedagog, bo mogłam zawsze odesłać ucznia do kogoś bardziej kompetentnego, zamiast sama brać się za rozwiązywanie problemów, które i tak są bardzo często nierozwiązywalne, po prostu. Zresztą nigdy po prostu nie sądziłam, że się do tego lepiej nadaje niz ktoś czymi zawododem jest zajmowanie się sprawami wychowawczymi.

Gość czesto chamstwo

Gość Inglott
W moim gimnazjum pracuje 2 pedagogów i jeden psycholog i na szczęście z jednym z nim nadaje na tych samych falach i świetnie się współpracuje. Jedną z Pań wolę za to mijac z daleka - nie toleruję jej metod pracy - zwłaszcza faktu, że obgaduje z dziećmi nauczycili, podważa ich autorytet, potrafi urządzić awanturę nauczycielowi na środku klasy.

Gość Julia od Tuwima