Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mikkaa

ZEPTER naczynia -co sądzicie???

Polecane posty

Gość afgi
to skandal zeptera naczynia nie chodzą na indukcyjnym piecu .. co 10 lat zmienia sie technologia i mozecie se te 5000 -10000 wrzucic do zlewu !!!!!!! kupiłem chiuńskie za 100 zeta mam dość zeptera !!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
Tak to jest jak ktoś nie potrafi obsługiwać się naczyniami Zeptera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety również kupiłam te gary i jestem bardzo niezadowolna z patelni, bzdurą jest że można smażyć bez tłuszczu, stosowałam sie do instrukcji i lipa, przypalił mi się pstrąg tak że nie mogłam go zeskrobać z patelni, a placki tak samo spaliły mi się na węgiel, być może mięso smaży się inaczej bo zawiera w sobie sporo tłuszczu- koleżanki mają takie same doświadczenia z tą patelnią, niemniej będę składać reklamację i już nigdy nie dam się namówić na produkty tej firmy za tak duże pieniądze i ostrzegam wszystkich te babki z zeptera to niezłe naciągary, chciały mi sprzedać wszystko od super diety, tabletek na dobre samopoczucie, miksera, lamy po perfumy z drobinkami złota, uważajcie na nie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
To nieprawda. Trzeba po prostu przeszkolic się. Ja smażę bez tłuszczu od roku. To zupełnie inny smak. trafiłas na złego przedstawiciela. Jego obowiązkiem jest opiekować się klientem. Przychodzić i pomagać w użytkowaniu. Nie sztuką jest sprzedać, trzeba opiekować się klientem. Moi wszyscy klienci są bardzo zadowoleni, bo wiedzą jak użytkować naczynie Zeptera. Do tego co jakiś czas dostają prezenty. Takich przedstawicieli, którzy tylko chcą sprzedać należałoby zwolnić. inna sprawa, że ludzie na allegro kupują podróby i mają pretensje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
I jeszcze jedno. Te naczynia mają wieczną gwarancję, więc nie oddawać do polerowania w innej firmie. Czytam te wypowiedzi i zastanawiam się, czy negatywne opinie są konkurencji? czy tylko nieświadomej niewiedzy. Jeżeli ktoś jest ze Śląska to chętnie odwiedzę i nauczę, a może przyniosę prezent. Nie będę namawiać do kupna, tylko prostosować Państwa mylne wyobrażenie o tych naczyniach. berna555@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość afgi
dla sprostowania ..byłem pracownikiem zeptera i dlatego sobie kupiłem zestaw uniwersal który został mi na ozdobe bo na indukcyjnum piecu mi nie chodzą a na domiar tego z jednym garem jeździłem bo mi dno odpadło.. ;((.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
To prawdziwe bzdury. Widocznie nie byłeś przedstawicielem. Żaden z nas tak by nie powiedział. A może po prostu nie umiesz nadal się nimi posługiwać. Naczynia Zeptera wyprodukowane po 2000 roku nadają się do każdego źródła energii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
Zaden przedstawiciel również nie powie gary. więc żaden to przedstawiciel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Syś1980
Złe opinie na temat Zeptera można usłyszeć jedynie od osób, które NIGDY nie miały z nim styczności albo nie umie się nimi posługiwać. Każdy kto choć troszkę na nich pogotuje zauważy szybko róznicę. Ja zestaw Grande mam od od dwóch miesięcy i ciągle się uczę. Na początku waliłem błąd za błędem i uczucia miałem mocno mieszane, dopiero kiedy się z nimi oswoiłem jestem w 100% zadowolony. Żona, która sceptycznie z początku do nich podchodziła też jest już "na tak" i z czystym sumieniem polecamy je każdemu, kto chce zmienić nawyki żywieniowe swojej rodziny tak jak my:) PS.Do wszystkich, którzy porównują ceny z Allegro-UWAŻAJCIE NA PODRÓBKI, bo wtedy dołączycie do grona tych niezadowolonych. Pozdrawiamy i życzymy zadowolenia z użytkowania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zgodzę się z użytkownikiem Syś1980. Ludzie narzekają, bo nie mają pojęcia jak się nimi posługiwać. Za swoje błędy i problemy ze zrozumieniem instrukcji obwiniają wszystkich wokół. Sama jestem posiadaczem zestawu garnku i jestem zadowolona, a samażenie bez tłuszczu jest niesamowite! Smak rzeczywiście całkiem inny. Oczywiście, jeżeli ktoś zakupi podróbki z allegro niech nie spodziewa się cudów. Zapewne się przyaplą. Ja zamawialm w sklepie internetowym Stylowa Zastawa i przebieg transakcji był ok, a garnki do tej pory dobrze mi służą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
Nareszcie jakies rozsadne opinie. Dziekuje w imieniu firmy:))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wszystko fajnie mamy garnki ok 10 lat z czego połowa już nie ma uchwytów oryginalnych tak samo psują się wskaźniki temperatury. Co do jakości garnków bez zastrzeżeń ale to tragedia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
Wskazniki są plastikowe. Maja prawo po 10 latach wysiąść, podobnie jak uchwyty. Mozna je dokupic w biurach regionalnych. Na nie nie ma gwarancji. Jest na stal. Swoją drogę zepsuty wskaźnik świadczy o zbyt wysokiej temperaturze. Są trzy zasady gotowania: maleńki ogień, nie zaglądamy do garnków i nie dajemy dużo wody, albo najlepiej wcale. Ludzie, jakich Wy macie przedstawicieli:(( Kasę potrafili za umowę dostać, a teraz co? żapomnieli o Was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niektóre wysiadły już po 2/3 latach teraz praktycznie żaden nie działa jak trzeba. Więc mam spore zastrzeżenia co do jakości tak drogich przedmiotów. Jak piszemy to sprawiedliwie jak jest. W sumie w tych garnkach najlepsze jest trzymanie ciepła i wygląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość afgi
Dla mnie to są gary i tyle . Kosztowały mnie ponad 5000 zł .We wszystkich naczyniach z dnem akumulacyjnym gotuje się tak samo. A ten uniwersal jak ktoś chce oddam za 500 bo tyle według mnie warte razem z umową i certyfikatem .tel. 727204435 .To rynek decyduje co jest ile warte a nie jakiś przedstawiciel !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość garkodłuk
wielka ściema nic więcej,mam te garnki od 20 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość garkodłuk
żeby za 2-litrowy garnek płacić 1000 zł trzeba nie mieć rozumu i zdrowego rozsądku.Nowe a i owsze wyglądają ładnie,ale utrzymanie czystości to mordęga i cięzka praca-dla mężczyzny,garnki są ciężkie,trzeba dużej siły aby je dobrze umyć,zwłaszcza spód i oczywiście mleczko kuchenne obowiązkowo aby dobrze wyczyścić,jedyny plus to to że długo trzymają ciepło gotowanie bez tłuszczu o najwieksze kłamstwo i naiwność kupujących

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ashlar
Jak czytam niektóre wypowiedzi to zastanawiam się gdzie podziały się mózgi tych osób. Podstawą użytkowania naczyń Zepter jest znajomość ich obsługi. Trzeba spełnić pewne warunki by być zadowolonym. Wieczysta gwarancja o czymś świadczy, a laicy , którzy kupują po czym postawi to na taki palnik że uchwyty potopi , a później płaczą bo im się przypaliło... Polecam takim osobom gary na kilogramy z jakiegoś supermarketu bo na tym są zdolni tyko coś upitrasić z dużą ilością oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bozia19741003
Nie dla wszystkich Zepter. Dla osób ceniących zdrowie i czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bozia19741003
Naczynia Zepter _Najlepsze naczynia na rynku. Znajdziemy wiele naczyń które mają dużo do życzenia nie mają gwarancji, nieodpowiednia stal, brak atestów, brak serwisów itp. W naczyniach Zeptera smażę mięso bez tłuszczu,gotuję warzywa na parze. I najważniejsze że nie trzeba solić, bo wszystko ma swój smak. Zupy gotuje się ok. 20 min.Udka piekę 20-30 min. Są super!!! Myślę o powiększeniu zestawu. Warto obtaczać się luksusowymi rzeczami Jeśli 3-5 tysięcy to dla ciebie kosmos to nie kupuj Zeptera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość chciałam się dowiedzieć
napisałam na adres przedstawicielki zeptera podany kilka wpisów wyżej (berna555@interia.pl) i nic, cisza, nie mam żadnej odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kitkowa
WITAM.A JA MAM PROBLEM.KUPILAM GARNKI BERGHOFFA ALE NIE DOSTALAM INSTRUKCJI.CZY MOZE KTOS MA TAKA DOSTEPNA INSTRUKCJE?.MOZE BYC OD NACZYN ZEPTERA .PROSZE PISAC NA EMAIL.zabcia.76@interia.pl.Z GORY DZIEKUJE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kitkowa
sorki pomylilam sie to poprawny adres zabcia.76@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zadowolony klient i doradca
Witam najpierw zostałem klientem po wstępnej ocenie jakosci stwierdziłem że warto współpracowac z taka firmą. Od 18 lat pracuję jako przedstawiciel doradca klienta, doradzam klientom w zakupie robię prezentacje i szkolenia z gotowania. Mieszkam w zachodniopomorskim ale służę pomocą w całej Polsce i chetnie pomogę we wszystkich sprawach i odpowiem na Państwa pytania e-mail lub tel. Sprzęt jest bardzo dobry tylko trzeba poznać zasady jego używania Można zaprosić do siebie konsultanta który wszystkiego nauczy i pokaże jak korzystać z tego swietnego sprzętu operatywny@op.pl Pozdrawiam R. G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klema
Garnki Zeptera mam od prawie 15 lat i jestem z nich bardzo zadowolona. Do tej pory zepsuł mi się tylko jeden plastikowy element. Kiedyś zostawiłam garnek na ogniu i zapomniałam o nim. Wróciłam do domu po kilku godzinach. W garnku były tylko zwęglone resztki. Wlałam wodę, zagotowałam, chwilę postało i po umyciu(bez szorowania) garnek był jak nowy. Kupiłam również pokrywę szybkowarową. Jest rewelacyjna. Po zakupie przedstawiciel firmy Zepter przyjechał do mnie do domu i krok po kroku pokazał jak jej używać. Polecam Zeptera!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość CHCIAŁAM SIĘ DOWIEDZIEĆ
A MOŻE PANI PONOWIĆ PYTANIE ?.JA PANI ODPOWIEM JESTEM PRZEDSTAWICIELKĄ DŁUGOLETNIĄ TEJ FIRMY .ZOFIA.1959@O2 .PL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aTomaszb
Byłem przedstawicielem zeptera w latach 90 bo i "gary" i firma była coś warta (sam w nich gotuje do dziś), do zeszłego roku wszystkim polecałem je. Lecz firma obrosła w piórka i klientów ma w d..ie. Zepsuł mi się blender (zielony) pojechałem do serwisu w Krakowie żeby naprawili i co usłyszałem...... blender zielony jest już stary (10LAT)i tego typu już nie naprawiają ale zaproponowali mi że ... chętnie sprzedadzą nowy model ze zniżką - 200zł. Uchwyty z termometrem średnio psują się po 2 latach, akurat tak jak gwarancja się kończy i nie jest to tylko moja opinia bo połowa mojej rodziny i znajomych używa zeptera (sam im sprzedałem jak byłem przedstawicielem firmy) i ma podobny problem. Dlatego uchwyt kupuje teraz u Philipiaka bo pasują do zeptera a i cena niższa i GWARANCJA NA UCHWYTY 20LAT!!!! Więc co firma zepter na to - bo moim zdaniem po co przepłacać. A co do serwisu w Krakowie wczoraj dzwoniłem do nich czy mają uszczelkę do pokrywy szybkowarowej i kiedy można przyjechać - dostałem odpowiedz że mają na miejscu i można przyjechać codziennie od 9 - 17. Dzisiaj przyjechałem o 11 i co? ...... Punkt zeptera był otwarty, ale miła starsza pani powiedziała mi że serwisanta gdzieś pojechał a ona nie może mi sprzedać i żebym przyjechał później (bo ja nie mam co robić tylko polować na serwisanta) - SKANDAL - ZEPTER SWOICH STARYCH KLIENTÓW MA W D...ie. Niestety konkurencja jest daleko z przodu, chociaż naczynia bliźniaczo podobne ale cena dużo niższa a przede wszystkim podejście do klienta normalne.Opinia przedstawicieli że zepter jest najlepszy to przeszłość kupiłem jeden "gar" philipiaka na próbę i różnicy nie widzę. DROGIE PANIE I PANOWIE Z ZEPTERA NA OPINIE NR.1 TRZEBA ZASŁUŻYĆ, A NAWET JAK SIĘ JEST NA PIEDESTALE TO TRZEBA UMIEĆ SIE TAM UTRZYMAĆ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ZEPTERÓWKA
A TOMASZB-MA PAN RACJE .W zepterze to opinja osobista przedstawiciela jest najcenniejsza dla niego samego.Klient żle obsłóżony już nic nie kupi ,a napewno nie od nas ,a i nieżadko w tej firmie o której mowa.Jak masz dobrą opinję i zaufanie klienta,to masz kontakty,prezentacje,satysfakcje i kase.a pracujemy takrze też dla KASY.CZYŻ NIE TAK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bieniaa5
Dostałam tylko jedną wiadomość z pytaniem odpowiefzialam i xaproponowalam spotkanie Pani odmówiła Trudno doradzać na odległość trzeba poznać potrzebie pokazać katalogi i ułożyć promocję Co za ludzie Mam dostęp do internetu tylko w pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość koko#34
a czy ktoś z was posiada dłuższy czas noże zeptera? jak się sprawują po kilku latach ? czy to prawda że nie trzeba ich nigdy ostrzyć i się nigdy nie stępią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×