Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sroshka

Schlecker - praca

Polecane posty

Gość gość
Na rękę mam 1460 a brutto 2000. Jeśli pracujesz w dużym mieście, np. Poznaniu to może ci dali 2600 brutto ale jak sama mówisz 4 lata temu a tu niedouczone nowicjuszki co nawet nie wiedza co to książka przychodów dostają na początek 2500. O niedoczekanie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
o ile sie nie myle 1900 brutto plus premia 500 brutto też oczywiście....a to jest rożnica niż 2400 brutto....cholera ja też mam w sumie tyle a tu nowa 2500 ....i 2600 słyszę....i jak tu się starać....??? ;( tu to juz raczej na podwyzke niema co liczyc perspektywy raczej słabe.....wiec jak tu sie starac....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co ciekawego dostałaś w dostawie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
niewiele z zamowionych ...rzeczy ...trudno zrobic zapasy gdy w magazynie braki:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziewczyny. A po wysłaniu zamówienia dzwoniłyście na magazyn zgodnie z sms? I co tydzień trzeba robić te DUŻE zamówienia? Nie bardzo rozumiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moja wczorajsza dostawa to jedna wielka lipa... Same kartony Mr. House: Płyny do szyb, płyny uniwersalne oraz płyny do mycia Wc. Nie wspomnę o wielkich przydziałach na pieluchy Bambino...ogórki i jeszcze wiele innych. Szkoda słów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to nie tylko ty miałaś taką dostawe bo my też!!!!!porazka na całej lini!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja zadzwoniłam i mi powiedzieli, że zamówienia nie dochodzą bo mają jakąś awarie systemu i dostaniemy przydział (czyt. Mr. House) + promocyjne REWELACJA! Mogliby mi też dosłać większy magazyn na ten bubel...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niewiem czy to wogole kogos obchodzi ze my nie mamy gdzie sie podziać z takimi przydziałami towaru"tak dobrze rotujacego".Magazyny pekaja w szwach ale to co byłoby niezbedne jest nie osiągalne.Braki na pólkach a zamówienie było bardzo duże.Chyba zamiast szamponów bedziemy dawać produkty Mr House i pieluchy Bambino!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To miłego odpoczynku dziewczyny po ciężkich dostawach....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziewczyny takie dostawy mają byc przez najbliższy miesiąc także łączę się z wami w bólu mi juz ręce opadają:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gdzie są szampony, farby do włosów, kolorówka jak się pytam, klienci nas zjedzą za te braki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pierwsza wizyta pani regionalnej z wynikiem pozytywnym, bo na prawdę była miła. Oby tak dalej. Martwią mnie tylko te niedziele handlowe, Nasz utarg z niedzieli nie przekroczył jeszcze 200 zł:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ci nowi kierownicy to jakis koszmar zadnej pomocy nic nie wiedza moze i sa mili bo moze tylko to potrafia i nie maja wyjscia trzeba sie wkupic i wyjsc z twarza,a czy to moj problem ze ich nikt nie przeszkolil nas tez nie szkolili nowy sklep i zero szkolenia skad mam wszystko wiedziec jakies nieporozumienie totalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
niebidujcie.....jesli ma byc lepiej czyt. firma w reorganizacji musi byc troche syfu....mi tam się podobaja nowe plany i ze wreszcie marketing troche ruszył prawda jest ze za schleckera....nauczylysmy sie biadolic ze sklep swieci pustkami....reklamy niema promocje do bani....wzioł sie ktos za to wreszcie....i bedzie nacisk....ale jak to ruszy to moze i nas ktos zobaczy...... ja tam czekam z zaciekawieniem ,,,,, choc tez czasem niemam siły i czasu na nic bo trace czas na zdobycie informacji ale są tel..... region nie wie bo nikt dokońca nic nie wie firma zmienia i probuje....a to wymaga czasu.....i zamieszania....wiec cierpliwosci......!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Prawda musimy poczekać aż sytuacja chociaż trochę się ustabilizuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Plany planami, nie raz już w tej i poprzedniej firmie słyszałyśmy o wielkich planach. Ja czekam do dziesiątego czy wypłata tym razem będzie na czas i zapytajcie waszych wynajmujących lokal czy zapłacili im na czas czynsz. U nas od czterech miesięcy firma spóźnia się regularnie o jakieś 2 -3 tygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My też po wizycie nowej KR... O mało co z krzesła nie spadłam jak usłyszałam jej "niusy"... Nie wiem czy się śmiać czy płakać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a slyszalyscie że nie będzie już zwrotów produktów przeterminowanych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak tam dziewczyny z wyrabianiem sredniej na klienta? ja za dobrych czasow nie miałam tyle, co teraz dla mnie wyliczyli. cel nie do osiągnięcia!!!!!! czy jakiś sklep wyrobił norme? bo mój regionalny twierdzi,że można....to zapraszam,niech sprzedaje bambino i mr hous!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wiecie ze maja sie wziasc za grafiki ,będa sie czepiac kierowniczek co nie zamykaja sklepu lub raz sobie robia popołudniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak nie bedzie zwrotow przeterminowanych to co trzeba bedzie z tymi produktami robic?? przeciez oni nie maja zwyczaju zeby obnizac ceny zeby sie wyprzedalo? nic z tego juz nie rozumiem gdzie nie zadzwonie o cos zapytac nikt n ic niewie. czekam na wizyte KR chce pokazac ile kasy jest zamrozone na sklepie ile produktow zalega. w ostatniej dostawie dostalam pol kontenera mr house i ponad 100 sloikow ogorkow ie mowiac juz o pieluchach bambino gdzie nie spojrze tam pieluchy a towar ktory jest faktycznie potrzebny nie przyszedl wcale. ludzie przychodza na sklep pytaja o kremy o produkty z L'oreal o kaszki dla dzieci o szampony elseve a ja rozkladam rece klient wychodzi i juz nie wraca. mnustwo klientow tak wlasnie stracilismy bo przychodzi raz drugi trzeci a my ciagle niema niema... i idzie wkoncu do konkurencji bo u nas w miescie jej nie brakuje. szkoda ze tak to wszystko wyglada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a gdzie my mamy w umowie o prace napisane że mamy min. 3x w tygodniu zamykać sklep??? Być na każdej dostawie, zamówieniu i w sobotę promocyjną??? Bo ja jakoś dzisiaj tego w umowie nie znalazłam???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To sie ciesz że tylko pół kontenera bo ja mam cały zawalony tym housem :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas wielu naszych już byłych klientów tylko zagląda żeby się przywitać, nic nie kupują bo to czego potrzebują i tak nie ma... ale i tak miło, że o nas pamiętają :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 123 ola
u nas po sto sztuk pieluch ,chemi na którą nikt nawet nie patrzy z takim towarem nie ma mowy o średniej którą wymyślili do tego konkursu,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kochane, Nie bedzie przeter bo mamy to z kasy sprzedawac, zanim straci ostatecznie waznosc :/ a ilosci mr house oslabiaja . . . No i dzieci trzeba zaczac rodzic, pieluch nie zabraknie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to są Cwaniacy! Wiedzą jakie mają krótkie terminy te wszystkie rzeczy które nam w nadmiarze przysyłają. a my mamy je wciskać na siłę klientom żeby się tego pozbyć. ciekawe co z dzieciakami mamy zrobić jak w październiku jest pełno Hippa do zwrotu i innych rzeczy a trzeba to miesiąc wcześniej ściągnąć z półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No jak to co? Sprzedac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
słuchajcie, co z tymi workami, wymyśliłyście coś jak to trzeba wpisać.ja pobieżnie przewertowałam pocztę i znalazłam,że konkurs na worki skończył się gdzieś z końcem maja, a wyniki były podane na początku czerwca,wiec o jakim konkursie w czerwcu i lipcu mowa?a może coś przeoczyłam?ja też nie wiem co wpisać?chyba nic lub brak danych.i jeszcze dziś przyszedł sms od regionu,żeby na niedzielę wybrać 2 produkty promocyjne i oferować je na kasie(Jakbyśmy tego nie robili-ja oferuję wszystkie) i po zamknięciu podawać im sprzedane ilości i ilości tego produktu sprzedane przez cały miesiąc.a skąd ja mam wsiąść im takie dane, jeszcze za niedzielę sobie zapisze, ale za cały msc.?oni w ogóle nie wiedzą jakim my systemem pracujemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×