Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość ciekawska 7

Czy ktoś pracował Jysk-u?

Polecane posty

Gość ryszard_ochucki
Witajcie. Nie dlugo mam rozmowe na zastapce kierownika w Jysku. Postanowilem poczytac troche w necie na temat jyska i szok:-). Moze mi ktos napisac jak wyglada sama rekrutacja czy jest to rozmowa czy jakies testy?:) Nie omieszkam na rozmowie powiedziec co postronny czlowiek mysli po przeczytaniu tego watku o firmie Jysk:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trintyyy
Szanowny Ryszardzie-na rozmowach kwalifikacyjnych nie ma testów-jedynie rozmowa o przebiegu twojej kariery,nastawienia na pracę w handlu,doświadczeniu....nie ma się czego bać-trzeba być twardym a nie miętkim.....z-ca kierownika ma sporo na głowie,ale jak będzie dzielny to sobie poradzi....powodzonka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ezechiel
a potem trzeba siedzieć cicho jak ci sie coś nie spodoba np. 3 osobowa obsada na weekend.....ale fakt jak sie człowiek nie odzywa i ma w dupie podwłądnych i całą sytuacje wokół to oki ale pamietac trzeba ze zadne stanowisko nie jest dane na zawsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość glutek
Ryszardzie jak chcesz dostać pracę w Jysk to przemilczałbym wątek forum. To czuły punkt firmy, taka tajemnica poliszynela. Rozmowa jest tendencyjna, i opiera się na z góry założonym planie (tak było do do zmiany głównego HR) i raczej nic się nie zmieniło w tej kwestii. Powodzenia i ewentualnie dobrego DM życzę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ryszard_ochucki
Witajcie Rozmowa przebiegła dość mila z Pania z HR. Na adres mailowy mam dostac testy ktore musze odeslac:). Potrzebne sa tez referencje z bylych miejsc pracy. Po pomyslnym przebrnieciu jak z testow bedzie ok bedzie 2 etap z kierownikiem regionalnym i DM. KAndydatow cala masa:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PanMicz
Skoro była pogaduszka z panią od HR to myślę że gdzieś z rejonów naszej kwatery głównej . Bardziej mnie interesują testy podesłane na mayla i zastanawia mnie czy ryszard_ochucki podesłał by mi te testy na maila ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hihot
oj kolego chyba nie czytales wszystkiego na necie o jysku ze sie tak napaliles. SPoko moze nie bedzie tak zle 3 osoby w weekend to jest co o czym w zyciu marzyłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ryszard_ochucki
Witajcie Papiery zlozylem w Łodzi ponoc ma byc nowy sklep. Pytan nie mam poniewaz byly online po zalogowaniu na stronie trzeba bylo uzupelnic 2 testy w okreslonym czasie. Ponoc jest cala masa kandydatow wiec na nic nie licze. A kazda rozmowa to nowe doswiadczenie . Powodzenia i spokojnej Wam pracy zycze. Rychu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ja sobie zdaję sprawę. Ja dla przykładu mam trzeciego regionalnego odkąd pracuję w jysk. I wiem, że to wcale nie rekord, bo w ciągu dwóch-trzech lat w niektórych regionach potrafiło być bardziej gorąco. U mnie jak w drużynie z Baldur's Gate. Jest silna grupa "pod wezwaniem", która nie zmienia się od ładnych paru lat no i są ci, co przychodzą i odchodzą. Będzie tak ze 4 miejsca, na których ciągle jest rotacja. Co jest o tyle idiotyczne, że zanim się jeden nowy z drugim przyzwyczai do pracy, nauczy czegokolwiek, stanie się przydatny, to już go nie ma i na jego miejsce przychodzi kolejny, zdarza się że gorszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hihot
no ja mimo iz nie pracuje zbyt dlugo to tez juz mnie to meczy. Wieczne problemy z klientami, przyjezdzajace rozwalone meble, nie przyjezdzajacy towar ktorego nikt nie sprawdza (pierdoly) a tak naprawde nie przyjezdza a pozniej go brakuje (regulacje magazynowe) i jeszcze wiele innych rzeczy. Czy jest jakas szansa na poprawe ? wątpie...i Ty chyba też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wwwrrt
A jak u Was te regulacje magazynowe? Zdarzają się szopki ,że brakuje po kilka kartonów towaru x , y itp? Swoja droga w Radomsku to mają niezły kocioł jak takie hece są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ba. Heca to mało powiedziane. No bo niech mi kto wytłumaczy dlaczego podczas inwentaryzacji potrafi brakować po 5-10 kartonów różnego typu towarów? Na pakliście są, w magazynie nie ma. Nikt z zewnątrz nie ściągnie tuż po dostawie, bo wszystko owinięte streczem. A jak któryś z pracowników z palety coś ściąga, to od razu streczuje, żeby nikogo łapki nie świerzbiły (pamiętam akcję dwa lata temu, jak prosto z palety gość gwizdnął karton kołder. Dobrze, że to jakieś gó***niane były, a nie dreamery, bo by było w plecy nieźle). Po dostawie palety do magazynu jadą, magazyn zamykany jest na cztery spusty. Nie ma fizycznej możliwości, żeby w ciągu miesiąca znikło kilka kartonów. Pracownicy zaufani, klient kołdry pod pachą raczej nie wyniesie (choć zdarzają się różne akcje, ale to może jedną, dwie sztuki, ale nie 5 kartonów). No więc o co kaman, pytam się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ezechiel
Rotacje na centralnym magazynie, zbyt mały personel na centralnym magazynie, gdzieś w necie było forum magazynierów z centralnego magazynu,to że coś jest na packliście nie znaczy że to coś zostało umieszczone na palecie, na magazynie by się solidny audyt przydał pogadajcie czasem z kierowcami, którzy nam towar dowożą, podobno niezły meksyk tam jest, czasem opóźnienie załadunku tira wynosi kilka godzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ezechiel
Podobno magazynierzy z centralnego magazynu są nie pocieszeni , że nie mogą kupować jyskowych rzeczy na miejscu z 20% rabatem tylko muszą jeździć do czestochowy albo piotrkowa a ze potem nam cos brakuje w dostawie ....hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ryszard_ochucki
W mojej bylej firmie Pan przy dostawie korzystajac z tego iz wszedlem do biura po pieczatke buchnal mi produkt warty 300 zl. Wiecej juz tego Pana nie spotkalem a magazyn zwrocil nam towar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ryszard_ochucki
WItajcie Firma Jysk sie nie odzywa a Pani z HR zarzekala sie ze bedzie w ciagu kilku dni... Nie wiem czy firmy zdaja sobie sprawe ze kandydaci to rowniez i klienci firmy... Podczas oczekiwania na decyzje znalazlem juz wydaje mi sie duzo lepsza prace zaczynam od 2 listopada. Pozdrawiam wszystkich i dzieki za info na temat firmy jysk:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Values
A u mnie już wszystko wyłożone, mikołaje, grająca i tańcząca myszka Mickey, aniołki, girlandy...żenada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hihot
siema napiszcie coś więcej o waszych inwentaryzacjach. U mnie przyczynila sie do odebrania premi no i oczywiscie tajny na 0. Wkurzyla mnie postawa Reg. ze to nasz wina ze tyle towaru zniklo a wiem na 100% ze polowa z tych rzeczy poprostu nie przujechala z magazynu Centralnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Values
hihot ale to jest tak oczywiste jak cep, przejrzyj poprzednie wpisy. Ja i inny pisali, że tak będzie, wrześniowe premie bardzo okey, no ale firma musi sobie to odebrać w następnych miesiącach. Dal jyska to tylko strata. Już dyr. Bar..k napisał, że wyniki ostatniego Tajnego są bardzo złe. Są złe, bo takie muszą być. Dlaczego mnie to wcale nie dziwi i nie zaskakuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×