Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość laik kompletny

kroki na pierwszy taniec

Polecane posty

Gość laik kompletny
nikt nie chodzi na kurs tańca przed ślubem? może potraficie rozróżnić takt tej piosenki.... :)

Gość Elfka 22.7
hmn... a chcesz tą piosenkę na pierwszy taniec? Bo akurat chodzę na kurs tańca od dłuższego czasu i ciężko mi to przypasować do jakiegokolwiek tańca (na początku myślałam, że to walc angielski, ale jakoś mi nie pasuje). Ta piosenka jest baaaardzo trudna do zatańczenia i ja bym się z nią nie wyrywała... Choć nie wiem... nie jestem profesjonalistą... :(

Metrum walca jest "na trzy" (1-2-3) a piosenka, której linka podałeś, jest "na cztery (1-2-3-4). Jest możliwe przearanżowanie jej na walca (najlepszym przykładem są rearanżacje Adama Sztaby) i wcale nie jest trudne jej zatańczenie nawet w niezmienionej wersji :)

Gość kompletny laik
dzięki dziewczyny :) sama już nie wiem jak to tańczyć, czy jakbyśmy tańczyli walca angielskiego to będzie straszne kazirodztwo?

Gość kompletny laik
ale co w takim razie można do tego tańczyć? nie zaciągnę narzeczonego na kurs tańca :( planuję kupić płytę z nauką ale muszę wiedzieć czego ;)

Gość kompletny laik
->ZlotaAnia u nas odpadają takie zabawy ;) chcę zatańczyć klasycznie, no prawie klasycznie, do tej piosenki :)