Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość anka12345

Nie mogę znaleźć pracy szukam już ponad półtora roku

Polecane posty

Gość anka12345

Jak w temacie załamuję już ręce czuje sie taka beznadziejna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anka12345
wysyłam CV gdzie się da, nawet mnie na staż nie chcieli skierować od ponad roku słysze ze UP kasy nie ma ale widzę po znajomych że ich wysyłają. jestem bezradna i czuję się beznadziejna jakbym sie nigdzie nie nadawala, gdzie nie pójde to chcą studentów a ja nie studiuje bo skąd kasa na szkołe a poza tym chcą z doswiadczeniem :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesz ja jestem studentka i wszędzie zapraszaja mnie po studiach. a co przez te dwa lata mam robić? bylam na stażu z up... tez mowili ze nie maja kasy, ale tak dlugo chodzilam, dzwonilam, pisalam prosby az w konu sie zgodzili. Ile masz lat? jakiej pracy szukasz? cos konkretnego czy obojetnie co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość A może zobacz to
www.zarabiajwinternecie.u2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anka12345
mam kurs florystyczny zrobiony ale nawet tutaj chcą doswiadczenie :/ nawet w sklepie chcialam sie zatrudnic to nie mam dosw. bo nie znam kasy i takie tam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość słonca mi potrzeba
mam to samo szukam 7 msc i wpadlam juz w taka depresje ze rycze codziennie, nachodza mnie mysli samobojcze i nie mam sily juz szukac bo nie widze w tym sensu wszedzie tylko znajomosci skad jestes???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anka12345
ja z krakowa ofert jest dużo naprawdę ale wszedzie chcą studentow a jak coś znajde innego to znowu obsluga kasy i te inne rzeczy