Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Eleana

Sieć PLUS pokazuje klientowi gest Kozakiewicza

Polecane posty

Miało być pięknie. Według nowych przepisów klient w ciągu 24 godzin miał być w stanie przenieść swój numer i to bezpłatnie z jednej sieci do drugiej. Okazało się – jak to w Polsce – iż rzeczywistość jest inna. Chyba jako, jeden z pierwszych spróbowałem przetestować system. 6 lipca po południu najpierw musiałem zaktualizować swoje dane dotychczasowego klienta PLUSA. Na wprowadzenie niektórych nowych danych miałem czekać aż trzy dni. Mimo to od razu zgłosiłem chęć przeniesienia numeru do PLAYA w jego punkcie - 120-tysięcznym Tarnowie w Małopolsce. Tam powiedziano mi, że faktycznie w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony mój numer z PLUSA do PLAY. We wtorek otrzymałem od PLUSA dwa sms-y, jeden z nich o treści: „Za wycofanie przeniesienia numeru otrzymasz bonus 30% do każdego zasilenia min. 20 zł. Bonus ważny 2 dni. Aby wycofać przeniesienie, wyślij WYCOFUJĘ pod nr 101”. Ciąg dalszy na stronie: http://www.ithink.pl/artykuly/aktualnosci/nowinki-technologiczne/siec-plus-pokazuje-klientowi-gest-kozakiewicza/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wanna be startin something
Plus technicznie moze przenosic numer w jeden dzien, niestety inne sieci tego nie sa w stanie zrobic, play ma ostatnio problem z komunikatami e02 i zwala na plusa, kłamie... będziesz wracał, mówię ci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×