Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

agus*

King MJ... przyznac sie kto sie popłakał ogladajac to...

Polecane posty

Gość ANOTHER DAY
My life has taken me beyond the planets and the stars And you’re the only one that could take me this far I’ll be forever searching for your love I walked away but I was wrong (I can't make it another day) You’re the one that keeps me strong (I can't make it another day) You’re the fire that keeps me warm (I can't make it another day) How did I get through this storm? (I can't make it another day without your love) At night, I pray before I sleep in hope of finding you (finding you) I've opened up my heart to let you to come through

Gość ta piosenka jest
swietna

Gość absolutnie przepiękna sesja
Gość wariatka133333
o maaatko jaki on sexowny! wspaniała sesja . a ja sama nieiwem,kogo kochał a kogo nie i się nie dowiem.Bo od kogo? Niewiadomo co mu w duszy grało a on chyba publicznie nigdy nie powiedział do jakieś dziewczyny " kocham Cię całym sercem,jak mężczyzna kobietę" ! heheh.ale mma nadzieję,że doświadczył w swoim życiu prawdziwej( w jakimś stopniu) miłości.

Wariatka .. też mam taką nadzieję ... Ale głupio tak ... Bć tak blisko Michaela i nagle bum. Wszystko sie rozpada . Nie ma już nic ... Msakryczne .. c'niee ? .

JannetJ czy ty masz obsesje na punkcie tej Lisy?Bo ja nie moge pojac co cie tak do niej ciagnie?poprostu nie rozumiem

Gość wbss
abraja moze Janet sie po prostu interesuje bardziej tą tematyką. Zestylu jej pisania wnioskuję, że jest nastolatką. Dlatego tak bardzo fantazjuje i zazdrości Lisie, że była z Michaelem tak blisko,jak ona sama chciałaby być.

tak masz racje Janet jest nastolatka i to bardzo młoda i w dodatku sie znamy tylko mnie cikawi ze akurat upodobała sobie Lise i wierzy w ta wielka miłośc

Gość wbss
Fani Michaela przypatruja sobie różne momenty jego zycia, znaczy spotkałam się z czymś takim. Sama przyznam, że ja osobiście najbardziej się intersuję Michaelem od czasu wygranego procesu do śmierci. Ten okres mnie ciekawi najbardziej. JanetJ po prostu interesuje okres malzenstwa z LMP.

Gość Rademeness
Co do Tatiany to macie racje, nigdy nie dowiemy sie jak naprawde bylo. Wyczytalam gdzies ze Karen, makijazystka Michaela zniechecala go do Tatiany (razem ponoc czytali listy, ktore wysylala mu Tatiana) i wg. niej ta dziewczyna przejawiala obsesje na jego punkcie, co moglo wystraszyc Michaela. Tatiana twierdzi ze Michael byl miloscia jej zycia, ona tez mu sie podobala, ale on podobno byl 100% profesjonalista i nie mieszal uczuc z interesami. Ten rzekomy pocalunek tez niekoniecznie musial mu sie podobac. Nie wazne, tak czy inaczej byliby piekna para. Nie znosze mysli ze on nie zyje, to mnie strasznie doluje. Tak w glebi serca mam jakas iskierke nadziei ze On gdzies tak jest i teraz zyje pelnia zycia.

Gość Rademeness
26 lutego ma byc u nas koncert Thriller, zastanawiam sie tylko czy utwory spiewaja inni wykonawcy, czy to jakies wieksze show. Bylyscie na tym?

Rademeness - gdzie ma byc ten thriller? czy chodzi o ten musical ktory byl w grudniu thriller live w sali kongresowej? nie moge nigdzi znalezc info o tym, jaki koncert???

Gość Rademeness
Dirty Diana - chodzi mi o Mannheim, Niemcy. Wlasnie nie wiem czy to musical. Warto na to isc?

Gość Rademeness
Watek z forum dot. tego czy Michael Jackson przeklinal: Now, if it's true that Michael Jackson never caursed, which, is mostly probably, so, it's mostlike because, he had a deeply religious upbringing--raised in the disciplined Jehova's Witness denomination before he quit to focus on his music career and compositions with secular dramatizations. It's hard to do those sexy, crutch-grabbing hip gyrations on stage and still embrace, rigid, sectarian dispositions. The impact of early re;igious upbriging had profound influence on Jackson's disciplined, professional life. Jackson could have had so many girlfriends if he had wanted. But, there was scarcely any unreasonable, despicable, multiple-relationships scandal almost inevitable for a man of his wealth, image and age in today's materiialism-driven, romantic world. But, Michael Jackson carefully stayed away from it. After the yelling, ululations and yodelling from fans in concerts, Jackson retires to spiritual rejuvenation and creative dynamism. Which generated the vacuous speculations and egregious, unfounded allegations of child molestation in the absence of women dominating his life. Because many could not understand his obsessive, compulsive inclination to creative dynamism and musical professionalism. Michael disappointed the tabloids. He barely made money for them. Because of manifest, non-existent infedility scandals of the music-industry and Hollywood-celebrity kind. Jackson kept to his regimen. Rehearsals, compositions and reditions. People who witnessed preparations for his 50-concert woldwide tour that never took place, testified Michael was on his obsessive, compulsive rehearsal regimen until cardiac arrest knocked him out. Religious influence was evidence in a life not known for drinkng, smoking, or narcotics. Drug was of the health-related, medical, prescription type--not the illegal, psychedelic brand. These qualities boosted Michael's career. But, his greatest mistake was he thought everybody shared his gracious, religious, spiritual charism, benevolence and godly humanitarianism. His buying the Neverland Ranch and building an amusement park for children was straight from the Bible and had to be Jesus-inspired: The love for children and inheritance of kingdom of heaven--children the embodiment of little angels. Who could ever imagine harming or exploiting them. Majority of people in the outside world shared that view. But, the world is, also, full of corrupt mind--purveyors of hucksterism---ready to make a full bucks. These are the agents and forces that discourage unlimited acts of humanitarianism--for fear some will abuse and exploit it. Jackson never had a childhood, He skipped it in music sessions, lessons, song writing and home schooling. Neverland was a surrealistic means of returning to the childhood he never had and giving to children who might never have had a better one. I cost them and their parents nothing. But, then, money is the root of all evil. But, greed is the catalyst seen in people who capitalze on any opportunity to make quick bucks without conscience: Fraudulent marriages, fraudulent relationships, fraudulent business practices. Friends of Michael Jakcson--good ones, true friends, and of course, leaches, hucksters and parasites. Jackpsn thought everyone thought like him. That was his biggest mistake. I don't know if learned from it. Otherwise, why would would someone who made $700 million ended up almost woth the same amount in debt. Igonikon Jack, USA

Gość Rademeness
A co do przeklinania: Michael Jackson, though one of the cleanest pop singers, did swear in some of his songs, particularly his later ones. Prior to his 1995 HIStory album, Jackson’s lyrics were squeaky clean as far as cuss words go (with the exception of 1991’s Dangerous, the chorus of which featured “you’re no d*mn good for me”.) Then, after the 1993 child molestation allegations, the tenor of some of the star’s songs changed. In many of the tracks in HIStory, Jackson defended himself, at times, angrily. This period is when he began to swear in some of his songs. Out of Jackson’s 137 songs, six employed cursing or other offensive terms: Album: HIStory Earth Song: finishes off his listing of man’s abuse of the planet by asking “do we give a d*mn?” This Time Around: rapper Notorious B.I.G. uses the n word once and Jackson says “this time around I’m not taking no sh*t” D.S.: Jackson claims that Dom Sheldon (aka Santa Barbara District Attorney Tom Sneddon) is out to “get his *ss dead or alive.” Scream: the one and only time that Jackson dropped the f-bomb They Don’t Care About Us: lyrics included “jew me, sue me” and “kick me, k*ke” me, which led to Jackson being accused of anti-Semitism. He claimed that he was denouncing the use of such terms rather than promoting them. Album: Blood on the Dance Floor: Morphine: uses the word b*tch multiple times to portray the thought processes of an addict. Some find it rather odd that Jackson cursed at all in his songs since it has been reported that the man hating cursing and rarely did at all in his private life.

CZEŚĆ GWIAZY :D łooaaaa - ten link z więźniami jest niesamowity. Ja od kilkunastu dni ogladam w necie różne podobne filmiki, jak dziesiątki ludzi oddaje cześć KRÓLOWI! To jest niesamowite, na ulicach miast tańczą wszyscy, turyści, dzieci, strażacy, policjanci dziadki itd to cholernie fascynujące! A najbardziej właśnie uwielbiam takie filmy z więźniami, pewnie wiecie że w więźieniach ludzie różnych narodowości są osobno, gangi walczą ze sobą na codzien i jest tam ogromny podział na rasy. Bardzo ciężko jest tam o dyscypline gdy w jednym momencie w tym samym miejscu są różne narodowości! A Ci więźniowie w tej chwili skupili się właśnie na MJ a nie swoich wrogach itd tylko na nim?! Dla niego zrobili coś niesamowitego, pewnie pierwszy raz w życiu różne gangi w tym więxieniu połączyły się i miały wspólny cel. - ODDAC CZEŚĆ KRÓLOWI :D to jest fascynujące zawsze gdy ogladam podobne filmiki , płacze, ale nie są to łzy smutku czy żalu ale łzy szczęścia . Że tylu ludzi na całym świecie jest tak oddanych jednemu czlowiekowi. To mnie od lat zastanawia. Taki fenomen i tak niezwykle charyzmatyczny czlowiek , zawsze marzył by zjednac wszystkich ludzi na całym świecie i wiecie co w zasadzie udało mu się to - niestety dopiero w dniu jego śmierci ale udało się ! Chociaż na chwile i to jest właśnie wspaniałe :D

Gość łooaaaa
wczoraj minęło 7 miesięcy...

nie to nie są prawdziwe zdjęcia. To fotomontaż były tu wcześniej linki z jakich zdjęc to zostało przerobione. Na dzień dzisiejszy żadne "prawdziwe foto nie wypłynęło " ani grobu ani trumny ? Az dziwne że nikt tego jeszcze nie sprzedał . Ale to dobrze oczywiście.

jak był w wawie to nie bylam :( podobno fajny musical...ba, fajny to za malo powiedziane...ale! 26 marca jest w Bydgoszczy :D i nie wiem czy nie pojade, z racji urodzin kilka dni wczesniej ;)

Gość Rademeness
OK, a wiecie cos o autentycznosci kiedys wspomnianego pamietnika MJ? Chodzi o wpis o zawale serca i powrocie na swieta. Wlasnie weszlam na blog, gdzie autor ma mnostwo linkow i tekstow dot. ewentualnej mistyfikacji smierci. Pisaliscie kiedys o wpisach na forach gdzie ludzie wierzyli ze pisal tam Michael. Podobno pisal ze ma sie dobrze itd. Albo On rzeczywiscie zyje , albo ktos ma chora wyobraznie i igra z uczuciami fanow.