Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość glupia bo nowa

przełożony nie widzi jak ciężko pracuję

Polecane posty

Gość glupia bo nowa

jestem nowa w pracy, dostałam do robienia rzeczy, których nikt nie chce robić. Mój przełożony obcokrajowiec nie widzi jednak, jak ciężko pracuję od ponad miesiąca! Zespół , w którym pracuję pilnuje swoich interesów, robią wokół siebie szum podczas gdy robota jest podzielona tak, aby nowy miał najgorszą.:( Tak sie chcialam wyzalic tylko.

Najmłodszy zawsze ma najgorzej, a powszechnie wiadomo, że ten, który najwięcej mówi, najmniej robi.

Gość glupia bo nowa
nawet nie wiem jak go poderwac by mu codziennie przyjemnie zrobic. wtedy nie musialabym sie obawiac niczego. i praca bylaby lekka

dobrze od tego jest te forum by sie wyzalic.obockrajowiec no tak,myslisz ze doceni prace innego obcokrajowca bardziej sie skupi na swoich interesach jak i inni.wiesz nie wiem jaka to firma..ale zawsze moze porozmawiac z przelozonym

Gość glupia bo nowa
na tym stanowisku rezygnowaly 2 osoby, bo bylo trudno. Oczywiscie jak przyszlam to zespol tez dba o to, zeby to ich prace bylo widac nie moja. A z nim rozmawialam. On sobie nie zdaje sprawy z tego jaka robote odwalilam.

widzisz jak mowilem kazdy dba tam o wlasne interesy .moze przyblizysz czym sie tam zajmujesz co to za firma itp;P i co zes takiego odwalila;)

Gość glupia bo nowa
nie moge powiedziec, ;)ale to odpowiedzialna praca ze tak powiem;) I wiecie co go tylko ruszylo? To, że jego przelozony czegos nie dostal co ja mialam zrobic. A jak ja mialam to zrobic jak mnie zawalili robota i to tak perfidnie, ze tych informacji dla jego przelozonego ja nie mialam jak znalezc bo nie wiedzialam podstawowych rzeczy? Nikt mi nie chcial powiedziec :(

Gość glupia bo nowa