Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wahadło

Czy powiedzieć nauczycielce, że mąż ją zdradza?

Polecane posty

Mam problem. Nie daje mi to spokoju. Pochodzę z małej miejscowości, wszyscy się tu znają. Jedna z moich nauczycielek z liceum mieszka niedaleko. Razem dojeżdżałyśmy autobusem do szkoły w większym mieście. Pani od angielskiego zawsze była w porządku dla wszystkich uczniów. Nie tylko oceny miały dla niej znaczenie, ale przede wszystkim to, co czują i myślą uczniowie. Była dla nas, jak druga mama albo nawet jak przyjaciółka. Zawsze potrafiła wysłuchać, doradzić i nigdy nas nie zawiodła. Skończyłam już liceum. Studiuję właśnie w większym mieście (mieszkam jakieś 20km od niego). Wiadomo, jak to na studiach, trzeba jakoś dorobić. Dostałam pracę w recepcji małego hoteliku na drugim końcu tego miasta. Jednak zawsze wykonywałam tam różne prace, gdyż na stałe były tam zatrudnione 2 recepcjonistki, które zawsze wysyłały mnie do sprzątania. Raz jednak jedna z nich miała urlop, a druga musiała iść do toalety i zawołała mnie, żebym ją zastąpiła. Pewien mężczyzna przyszedł się zameldować na popołudnie. Jego nazwisko było znajome - takie samo, jak mojej pani od angielskiego. Kiedy zdjął okulary, od razu skojarzyłam, że to jej mąż - pamiętam go ze studniówki, wszyscy jej zazdrościli, bo on naprawdę dobrze tańczy. Myślałam, że jest może ze swoją żoną, ale jak dałam mu kluczyk to wyszedł na chwilę do samochodu po jakąś dziewczynę. Była w wieku jego córki! On, grubo po 40., ona miała góra 17 lat i to chyba tylko w tym makijażu, bo podejrzewam, że bez niego wyglądałaby młodziej. Kiedy wróciła moja koleżanka, spytałam ją, czy kiedyś już tu byli. Ona mówi, że przyjeżdżają regularnie od kwietnia, czasami nawet 3-4 razy w tygodniu. Zresztą, kazała mi przejrzeć księgę meldunkową. Rzeczywiście, można powiedzieć, że byli stałymi bywalc