Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Dareios

Kobiety na diecie

Polecane posty

Witam. Na wstępie zaznaczę, że moja płeć jest odmienna od zdecydowanej większości z Was. Jestem 24 letnim facetem, amatorem kulturystyki. Moja obecność na tym forum jest podyktowana chęcią stworzenia przeciwnego bieguna - kontrastu dla wielu dyskusji tu prowadzonych. Jako bywalec wielu for internetowych, od erotycznych, poprzez sportowe, polityczne, ekonomiczne, winiarskie czy też komputerowe zrozumiałem iż dyskusja we własnym gronie nie ma większego sensu. Zawsze o wiele większość wartość merytoryczną mają dyskusje gdzie ścierają się obie strony. Jako, że jest to forum typowo kobiece uznałem, że w niektórych przypadkach przyda się męski punkt widzenia, tak samo jak w przypadku faceta który na zakupy zabiera koleżankę aby mu doradziła jak się ubrać i co z czym połączyć. Jeżeli moja obecność nie będzie tu mile widziana to nie będę się narzucał. Jednak, czasami już niektóre kobiety mi mówiły, że często warto poznać męską opinię, zwłaszcza w tematach dotyczących relacji damsko-męskich. Zakładam ten temat z nieco innego powodu. Przez całe lata odkąd mam do czynienia z dietami i odchudzaniem (a jako osoba ćwicząca jestem wręcz zmuszony przestrzegać pewnych diet) zostałem wielokrotnie powalomy typowo kobiecymi sposobami odchudzania. To co ujrzałem tu na forum nie jest niczym innym. Diedy dukana, diety jogurtowe, owocowe i cała masa innych "wynalazków"... Nie mogę wyjść z podziwu jak to jest, że niektórze kobiety czasami całe lata walczą o lepszą sylwetkę nie poznawczy choćby elementarnych podstaw dietetyki. Najczęściej odbywa się to za pomocą czysto plotkarskich metod, wynalazków doktorów od 7-boleści, zasłyszanych mądrości i podwórkowych pogłosek. Bo jak inaczej można opisać takie mądrogłupie przykazania jak "nie jeść po godzinie 16" (przy cz