Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość popopppsp

czy jest sans startowac do takiej kobiety?czy jestem za bedny?

Polecane posty

Gość popopppsp

na poratlu randkowym ma zdjecia z wysp kanaryskich oraz z greckiej wysepki.Ma fote robioną najprawdopodobniej w domu bo przy kominku w ladnie urzadzonym wnetrzu.Ma wyksztalcenie wyzsze,25lat.I napisane o sobie ze pracuje w posrednictwie kredytowym Ja jestem elektrykiem bez wyksztalcenia sredniego.Mam 26lat mieszkam tez z rodzicam,ale w bloku:O

Gość popopppsp
yu

Gość hmm to moze ja teraz..origynal
startuj !! a co Ci szkodzi? masz cos do stracenia? jak tego nie zrobisz to bedziesz sie tylko zostanawial : co by bylo gdyby? :) powodzenia !

Gość popopppsp
dzieki

Gość colazbiedronki
offerma nie kazdy jest ofermą tak jak Ty, sraj sie

Gość colazbiedronki
offerma ale tu nie ma wzmianki o tym, ze ona uważa się za elitę:O

Gość Światowa Organizacja Zdrowia
Startuj, przy czym jest większe prawdopodobieństwo, że Ci się nie uda niż uda (co nie oznacza, że nie warto spróbować). Może masz w sobie taką cechę/cechy, na które ona właśnie czeka. A nóż tak właśnie jest... wtedy status jej materialny i społeczny zejdą na drugi plan.

Gość spróbowac zawsze możesz
nie wiem jakie masz zainteresowania, czy lubisz czytać ... ? zawsze możesz uzupełnić wykształcenie, warto ... wszystko przed tobą, miłośc czyni cuda, powodzenia

Gość dlaczego ma wyśmiać
nie rozumiem ?

Gość dokładnie też nie rozumiem
ale załózmy, że gdyby ... to znaczy, że nie warta jest ciebie

Gość Zanderbu
ruchaj szmate :) ja lubie pruć bogate suki ;]

Gość jajko niespodzianka