Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość shape of my heart09235

czy w Polsce to wstyd być bogatym???

Polecane posty

nie ogarniam ludzkich umysłów, ludzkiej zawiści, zazdrości... od kiedy tylko pamiętam ludzie mieli mi za złe, że pochodzę z bogatej rodziny, że nie muszę się martwić czy starczy mi do pierwszego. mieli pretensje, że sama sobie na nic nie zapracowałam, że tata mi zapłacił za studia... ja tego nie rozumiem!!! ludzie co wam do tego kto ile zarabia i za co żyje i jak żyje??? znajomi mają do mnie pretensje, że nie poszłam do pracy, mimo że studiuję zaocznie... ogarnijcie się ludzie i zacznijcie MYŚLEĆ, przyda wam się. dziękuję za uwagę.

Gość hahahyhyhihi
zaraz się posypia komenty zazdrosnych polaczków :)

Gość tez stara babaa
shape of my heart09235 a po co tutaj piszesz?Czy my Cie znamy i czy my Tobie zazdroscimy? Gadaj sobie do tych ludzi,co cie znaja i ci zazdroszczą.

niestety, spodziewam się tego...

Gość tez stara babaa
shape of my heart09235 jakbym byął bogata tak jak tY ,to zapewne bym tutaj na kafe przy sobocie nie siedziała :-)

piszę, żeby to z siebie wyrzucić, bo już mam dość ciągłego tłumaczenia się wszystkim poza tym chciałabym poznać zdanie innych na ten temat.

a skąd ty wiesz jaka ja jestem bogata, hę?

Gość aaaaaaarwena
shape of my heart09235 jakbym byął bogata tak jak tY ,to zapewne bym tutaj na kafe przy sobocie nie siedziała a co robia bogaci ludzie w sobotnie popoludnie :D

Gość tez stara babaa
shape of my heart09235 :-) coiś masz z mozgiem nie tak.Jak checs zz siebie wyrtzucic zale do ludfzi zazdroszczacych cio bogactwa,to stan na rynku swojej miejscowosci i pogadankę im zrób :-) i na koniec pokaz goły tyłek,z emogą cie w niego cmoknąc :-) Sidzisz bogaczko na kafe i zale swe przelewasz:-)

no właśnie, przyłączam się do pytania awerny. ;)

Gość hahahyhyhihi