Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

heloiza999

mam życie, ale nie żyję....

Polecane posty

hej mam 23 lata. studiuję na 5tym roku. Mam od cholery zajęć, z góry do dołu, przez cały dzień i to z okienkami. Studia mam takie, że potrzebuję ciągle kompa,a laptopa nie noszę na zajęcia, więc w okienka niewiele zrobię. Daję korki, trochę pracuję, dojazdy wszędzie zabierają mi po pół godziny na każde. Oprócz tego mam pełno zadań domowych oraz pracę mgr do pisania. Zawsze byłam taka zajęta, zawsze. Na piwo chodzę baaaaardzo rzadko, baaaardzo. Ludzie mnie lubią, jestem sympatyczna, elokwentna, zabawna trochę i nie brzydka, chociaż trochę za wysoka. Nigdy nie miała chłopaka. Mam mało znajomych, większość nie w mieście, w którym studiuję. A zatem mój prywatny świat, to net- facebook, filmy, kafe. Czasami przez kilka dobrych dni nie mam kontaktu z drugim człowiekiem. Pomijając zajęcia na uczelni i gadanie na przerwach, głównie o studiach. Boję się końca studiów JAK CHOLERA. O pracę, o życie prywatne, o to , gdzie zamieszkam, O WSZYSTKO. O znikome doświadczenie w seksie. O to, że faceci do mnie nie podchodzą, że nie mam kiedy ich poznawać, że nie spotykam nowych ludzi, że zawsze byłam inna, bo np. nie lubię zawalać nocy w pubach, lubię spokojne rozrywki, nie lubię tańczyć i nie umiem. Nie mam życia. Uważam, że nie umiem żyć. Nie nadaję się do tego i mówiłam o tym psychoterapeutce, a także ojcu, że ok 30 zabiję się. Bo tacy jak ja nie powinni się rodzić. Rzadko czuję się szczęśliwa. Nie mam życia- tylko studia, dorabianie, prace domowe, nauka.... Jestem młoda, wolna i i tak czuję się bez szans. BOJĘ SIĘ WSZYSTKIEGO, ŻYCIA, mężczyzn... ich podejścia....kim są, czego chcą? trudno o dobry związek teraz. nawet ba, o dobrą pracę. Będę tylko szarym człowiekiem, który robi od 8.00 do 20.00 i nie ma życia. czy ktoś mnie rozumie?