Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Jolcia61

Prezent dla chłopaka na walentynki

Polecane posty

Gość Jolcia61

Dziewczyny pomóżcie! Otóż niedługo 14 luty= WALENTYNKI, a ja nie wiem co kupić swojemu mężczyźnie z tej okazji;/ Tyle już tych walentynek było- aż 6, wszelkie serduszka, wisiorki z pierwszą literą mojego imienia, kartki formatu a4 i maskotki przerobiłam. Jestem w kropce, nie mam zielonego pojęcia co mu kupić! Poradźcie coś, bo już włosy rwę z głowy a zostały 2 tygodnie z hakiem, więc jak mam kupić w jakimś internetowym sklepie, to musiałabym już powoli zamówić, bo zanim dojdzie, to wiecie...

Gość nuszkiewicz
zrozumcie to w końcu kobiety faceci nie chcą żadnych prezentow na walentynki no chyba że siebie obwiążesz kokardą ;)

Gość dwanaście-groszy
perfumy, koszulkę..

Gość dwanaście-groszy
ale to prawda, że faceci nie chcą prezentów na walentynki... mój dziś mi tak powiedział.. ciekawe dlaczego:(

Gość Kamilka1111
Hmm no to nie wiem jakim budżetem dysponujesz, ale ja bym typowała butelkę jacka danielsa;p i do tego fajne wasze zdjęcie. Możesz wydrukować czarno białe, albo w odcieniu sepii. A jak chcesz go całkowicie zaskoczyć, to może mozaikę zrób z waszego wspólnego zdjęcia. Takie rzeczy robią na www.mozaikowo.com.pl na przykład. No i wieczorem radziłabym się trochę poprzytulać:)

Gość wrozkasamina
To mozaikowo mnie zaciekawiło, muszę się przyjrzeć bliżej:) a chciałam ci polecić butelkę dobrego wina:P

Gość kamil stryj
A ja uważam, że możesz zrobić dobrą kolację, otworzyć do niej butelkę wina, a potem temat przenieść do sypialni;p

Gość samanta1111
Myślę, że spokojnie możecie się wybrać gdzieś do kina, albo na kolację do romantycznej kawiarenki:) potem spacer i do domku:p