Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mamusia kochana

Rodzina wielodzietna- pogaduchy

Polecane posty

Gość Mamusia kochana

Witam wszystkie mamunie chciałam zapytać jak dajecie sobie rade z dziećmi ,czy pracujecie , czy macie czas dla siebie, jak organizujecie czas z dziećmi czy jeżdzicie na wakacje ? Istnieją jeszcze takie rodziny czy każdy ma tylko po 1 dziecku ewentualnie max 2 dzieci .

Gość Mamusia kochana
NIe ma takich mam ;(

Gość gość
"mamusia kochana" a to mamusia z jednym dzieckiem nie jest kochana? ludzie wola zapewnic wszystko jednemu dziecku /dwojce dzieciom niz dzielic jedna rzecz na 3,4, czy 5 dzieci (lub jeszcze wiecej).

Jestem w ciąży z czwartym. I w moim otoczeniu nie jestem bardzo osamotniona w tym względzie-znam sporo mam wielodzietnych-sama jestem z rodziny gdzie była nas 7ka dzieci i sie żyło. Pracuję jako grafik (obecnie w domu), 2 starsze córki jzu w szkole się uczą, synek ma 2,5 roczku i chodzi do złobka. Najmlodsze urodzi sie w styczniu Nie powiem ze jest lekko-mamy malo kasy, mieszkanie na kredyt, zyjemy od pierwszego do pierwszego, teraz corki nad morzem na wakacjach a my z mezem w dommu, ale dla mnie kasa nie jest najważniejsza w życiu. Wazne ze sie kochamy i jestesmy razem :) Mam 32 lata a powiedz cos o sobie :)

Gość Mamusia kochana
Super że są takie mamy jeszcze co się nie zamartwiają nie narzekają tylko cieszą się takim szczęściem . Mam 25 dzieci 3 . Córka rozpoczyna szkołę , syn jest w przedszkolu a najmłodsze w domku 2 latka .

Gość Mamusia kochana
Tylko co mnie wkurza ludzie ciągle gadają , pytają , jakby to było koniec świta jak ktoś ma tyle dzieci . Często się z tym spotykam ale totalnie to olewam .