Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

vanne

Z Wieloryba w super Foczkę czyli wielkie Walenie na lądzie xD

Polecane posty

Cześć wszystkim, najpierw zaznaczę iż temat skradłam z innego tematu w którym dawno temu uczestniczyłam i który dawal wsparcie wielu kobietom. Mam na imię Daria i mam 20 lat. Nie mieszkam z rodzicami, pracuje po 12h i studiuję zaocznie. Przy wzroście 175cm moja waga pokazuje ughh 105 kg. Jakieś pół roku temu schudłam 10 kg na Dukanie ale że jest to droga dieta umarła śmiercią naturalną ... Do niedawna (01.11.2013) miałam faceta. Miałam, bo od dawna nam się nie układało i miałam dość ciągłego stresu który musiałam zajadać. Mieszkamy nadal wspólnie, ponieważ żadne z nas nie wróci do rodziców a sami nie damy rade utrzymać mieszkania. Ale ja postanowiłam być twarda i w końcu zawalczyć o szczęście i przy okazji schudnąć. Prawda jest taka, że cały dzień przeleżałam i oglądałam filmy a teraz muszę posprzątać kuchnię i znów znajduję wymówki, ale moją aktywność poza pracą i studiami również chcę zmienić. Tak więc zakładam temat, mój cel to 30 kg. Tak więc nie mało. Mam nadzieję, że temat nie umrze śmiercią naturalną :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ojj temat skradłam z innego tematu. Zauważyłam to dopiero po założeniu :) Wybaczcie ten mętlik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bellinka
Hej:) Ja się z chęcia do Ciebie dołączę:) mam 176cm wzrostu i ważę coś około 98kg...:( niestety! Dziś kończę 26 lat i postanowiłam sie ogarnąc i schudnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach