Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

problem znastoletnią córką

Polecane posty

Gość gość

doszłam do wniosku że w całym życiu sięnie napłakałam , jak przez ostatnie2 lata. tak mi daje w kośc moja nastoletnia córka. jest wulgarna, pije, pali , była miesiąc w szpitalu psychiatrycznym po próbie samobójczej. do szkoły " prawie". wcale nie chodzi. zaczał sie luty dałam jej rano na bilet miesieczny 200 złoty ( bo tyle kosztuje.patrze w dziennik internetowy a ona cały dzień na wagarach. wykorzystała mnie znów. NIE MAM SIŁY!

Gość Mama nastolatka15
Nie wiem co ci doradzić ale przykro mi się zrobiło jak przeczytałam to co napisałaś :-(

Gość gość
ile ma lat?

Gość gość
Też taka byłam a teraz studiuję i się wyrobiłam :) Poprawiać zaczęło mi się dopiero w wieku 18-19 lat a taka zmiana na prawie idealną córkę nastąpiła jakoś przed 20-stymi urodzinami ;) moja mama też się sporo napłakała :) Wiem że się martwisz ale i tak sama musi dopiero do tego dojść że pora coś zmienić w swoim życiu ;)

Gość gość
ma w tej chwili 17lat. to się juz ciągnie dobre 2 lata.ja przyznaje się, ja się jej boję. wraca o której chce, jak się coś zapytam to zostaje wyzwana taką spiewką że aż w pięty idzie. mam już taką nerwice i wrażenie że mnie już nic ciekawego w życiu nie czeka/

Gość gość
Trochę tough love. Spakuj jej manatki wystaw za drzwi i zmien zamki. Musi spaść na dno żeby się odbić. I musi zrozumieć co ma dzięki tobie. A zrozumie dopiero jak tego zabraknie.

Ja bym ją olała, nie pytała o nic, jak zobaczy że się nie interesujesz to sama coś zagada. A na bilet bym nie dawała tylko sama kupiła, skoro wiesz że tak może zrobić.

Gość gość