Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wizzzu

Mam dość pracy z ludźmi! wizażysta

Polecane posty

Gość wizzzu

Pracuję jako wizażysta. W zawodzie od kilku dobrych lat. Dopadło mnie załamanie nerwowe, albo zwyczajnie się wypaliłam. Praca z gwiazdkami TV wykańczała mnie psychicznie. Ciągły bieg, stres.. Stwierdziłam, że będę pracować z przeciętnymi ludźmi- panny młode, klienci indywidualni. Niestety jest gorzej niż z celebrytami. Ciągle postawa roszczeniowa, traktują mnie jak g***o, w kółko jakieś pretensje, pytania -"dlaczego taka cena...Pani Krysia robi makijaż za 30 zł" -"a dlaczego to jest zrobione w ten sposób? w Telewizji robili inaczej". Pójdzie do laski, która odwala tandetę i pracuje pędzlami, których nie myła od momentu kupna i są zadowolone. Przyjdą do mnie i ciągle marudzą, kręcą nosem, obrażają. Ostatnio usłyszałam od jednej: 'o jej...ale ma Pani obrzydliwą bliznę na szyi. nie da się z tym nic zrobić?" (blizna w skutek poważnego wypadku). Czy ktoś z was pracuje z klientami? jak sobie radzicie?

Gość Valther
Ojej przejmujesz się wszystkim to zamknij się w jakiejś norze i nie wychodź. Jesteś ofermą i już.

Gość gość
To normalne w Polsce ,tak jest w kazdej branzy, jak robisz cos uczciwie i porzadnie i sie cenil to bedziesz klepal biede. Ludzie w Polsce oczekuja taniej tandety, dlatego tez nie ma w tym kraju nic porzadnego, zarcie , odziez, mieszkania to masowa tandeta. Poza ty Polak ci nie da nigdy zarobic chociazby sral pieniedzmi.

Gość wizzzu
Valther- sam jesteś ofermą, która niczego w życiu nie osiągnęła. typowy polaczek, który jedyne co potrafi to obrażać ludzi.

Gość wizzzu
gość- masz rację. Zaczynam poważnie myśleć o wyjeździe. Niestety u nas w kraju nikt nie szanuje specjalistów.

Gość gość