Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wstydzę się przed facetem

Polecane posty

Gość gość

że nie mam pracy :( myślę nawet o tym, żeby go zostawić. On dobrze zarabia stać go na wiele, a ja nie mam nawet żeby wyjść do kina. Jestem dopiero na początku kariery, staram się o staże z urzędu, ale trwa to już 3 miesiąc, a ja nie mogę tego znieść. Szukam gdzie popadnie nawet w sklepie mnie nie chcą, bo nie mam doświadczenia. Na studiach miałam stypendium, więc na drobne wydatki wystarczało. Mieliście podobnie?

Gość gość
Mieliscie:). Poczatki zawsze sa trudne, wazne zeby nabierac doswiadczenia i jak zmieniac prace, to na taka o szczebel wyzej. Chocby pod wzgledem nabycia nowych umiejetnosci. Co z tego,ze zarabia wiecej, zawsze ktos wiecej zarabia:). Jesli na to bedzie patrzyl to niewiele jest wart

Gość gość
Nie łudziłam się nigdy, że zaraz po obronie spadnie mi z nieba praca, albo pracodawca sam do mnie zadzwoni. Czuję się wręcz jak ciężar i nieudacznik. Na studiach dawałam radę, tutaj stypendium tutaj korepetycje, zawsze jakoś szło.

Gość gość
Póki co to początki z nim, on udaje, że nie widzi problemu, ja mu się nawet nie zwierzam jak mi ciężko i przykro, nie mówię mu o tych przeprawach w urzędzie pracy, ot robię dobrą minę do złej gry.

Gość gość
Niepotrzebnie moim zdaniem. Skoro widzi, ze cos nie gra, nic nie mowisz,wiec on tez nie pyta. Nie musisz mu soe zwierzac przeciez,ale nie ma sensu udawac, ze wszystko gra.

Gość gość