Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mamma

Jak wybic corce z glowy chcec trenowania boksu?

Polecane posty

Gość mamma

ma 13 lat i uparla sie ze chce trenowac boks, jest tyle innych fajnych sportow, boje sie o urazy glowy, nosa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość BBB
9 minut temu, Gość mamma napisał:

ma 13 lat i uparla sie ze chce trenowac boks, jest tyle innych fajnych sportow, boje sie o urazy glowy, nosa

URazy mozna poniesc w kazdym sporcie.  Corka ma 13 lat i lubi boks wiec chyba wie co to oznacza.  Poza tym nosi sie ochraniacze.  Ja bym dala jej sprobowac i zobaczyc czy to jest w ogole sport dla niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fdgg

Ja trenuję od 4 lat, rekreacyjnie i najwyzej mam siniaki. Przez pierwsze pół roku minimum raczej nie sparingujesz tylko uczysz się pracy nóg, prawidłowego wyprowadzania ciosów itd, bijesz raczej w tarczę/gardę trenera a nie ktoś bije Ciebie. Boks jest super, rozwija szybkość myślenia, pewność siebie, kiedyś może nawet uratować jej życie. Ciesz się że ma sensowne zainteresowania, a nie jakieś ciuchy i ajfony 😉 Naprawdę to nie wygląda od razu tak, że od pierwszych zajęć ludzie się nokautują i masakrują. Znajdz tylko dobrego trenera, oni naprawdę maką wyczucie, a już szczególnie do kobiet (ja mam 1:1, polecam) 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mamma
9 minut temu, Gość Fdgg napisał: