Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gość

Jestem zazdrosna o koleżankę z pracy mojego faceta

Polecane posty

Gość Gość

Mój mężczyzna pracuje w policji. Od jakiegoś czasu jestem trochę zaniepokojona jego relacją z  koleżanką, która również jest policjantką. Nie wiem czy przesadzam, ale ona okropnie działa mi na nerwy. Od samego początku jej nie ufam i nie toleruję. Nie chodzi mi tu absolutnie o zazdrość czy kompleksy na tle wyglądu, bo jest ona raczej typem chłopczycy, ma męskie zainteresowania, ubiera się dość niechlujnie, nie maluje się. Jednak nie tylko o wygląd tutaj chodzi, pracując razem spędzają wspólnie sporo czasu... mają wspólne tematy np wymieniają się doświadczeniami dotyczącymi pracy, albo rozmawiają na temat broni o której ja nie mam zielonego pojęcia, bo z zawodu jestem architektem - także zupełnie inna bajka. Wydaję mi się, że ona cały czas szuka kontaktu z nim. Komentuje mu zdjęcia używając serduszek, próbuje flirtować. Niby takie żarty : ) mój facet oczywiście jej odpowiada, zamiast to olać. Nawet komentuje jej zdjęcia. Zapewnia mnie jednak, że to tylko koleżanka, ale nie jestem pewna czy nie wykluje się tego coś większego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola

To Twój chłopak czy mąż? Jeśli mają że sobą stały kontakt po godzinach pracy i ona próbuje zwrócić na siebie jego uwagę, to możliwe, że wpadł jej w oko. Nie jest powiedziane czy z wzajemnością. Może poprostu chce być miły i imponuje mu ze koleżanka z pracy na niego leci, ale sam nie rozważa jakiś kombinacji. Jeżeli nie jesteście narzeczenstwem /małżeństwem, nie macie dzieci to ona może myśleć (tak wiem to okropne), że ma u niego szansę, bo "rodziny" nie rozwali...sa takie baby niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola