Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Hgff

Czy 19 lat to dużo?

Polecane posty

W maju skończyłam 19 lat i uświadomiłam sobie jak szybko przeminęły te lata w których byłam nastolatką a za niedługo będę mieć już 20 lat. Po za tym nie mam pojęcia z czego ja się mam cieszyć. Nadal muszę słuchać rodziców bo chodzę jeszcze do szkoły i jestem na ich utrzymaniu. Zmieniło się tylko to że mam więcej lat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Hgff napisał:

W maju skończyłam 19 lat i uświadomiłam sobie jak szybko przeminęły te lata w których byłam nastolatką a za niedługo będę mieć już 20 lat. Po za tym nie mam pojęcia z czego ja się mam cieszyć. Nadal muszę słuchać rodziców bo chodzę jeszcze do szkoły i jestem na ich utrzymaniu. Zmieniło się tylko to że mam więcej lat. 

Zawsze mozesz znalezc sobie jakas prace i zaczac odkladac pieniadze na usamodzielnienie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Hgff napisał:

W maju skończyłam 19 lat i uświadomiłam sobie jak szybko przeminęły te lata w których byłam nastolatką a za niedługo będę mieć już 20 lat. Po za tym nie mam pojęcia z czego ja się mam cieszyć. Nadal muszę słuchać rodziców bo chodzę jeszcze do szkoły i jestem na ich utrzymaniu. Zmieniło się tylko to że mam więcej lat. 

A przeszkadza ci to? Nie musisz słuchać rodziców. Masz się tylko stosować do zasad panujących w domu. Jak Dobrosułka napisała, możesz znaleźć sobie pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Unlan napisał:

A przeszkadza ci to? Nie musisz słuchać rodziców. Masz się tylko stosować do zasad panujących w domu. Jak Dobrosułka napisała, możesz znaleźć sobie pracę.

Ja się muszę wyszaleć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Ivy🎀 napisał:

A skonczy sie na zyciu od pierwszego do pierwszego. Nie licz na to ze sie czego dorobisz z wlasnej pracy. Starczy na podstawowe zycie. A 19 lat to bardzo malo. I tak czas szybko leci.

No nie wiem.  Mieszkajac u rodzicow i odkladajac pieniedze mozna sobie przez kilka lat niezla sumke odlozyc.  Chce szalec to niech sobie zarobi, pojezdzi sobie po swiecie czy co tam chce zrobic.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Ivy🎀 napisał:

A ty ile odlozylas tak zyjac ? 🤣🤦‍♀️

Ja mieszkam na swoim od 20-stego roku zycia wiec nie mialam okazji tak zyc.  Moja corka za to wlasnie tak zyjac kupila sobie samochod i ma oszczednosci na koncie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od 20 do 24 r.ż żyjąc skromnie i pracując na etacie zarobiłem... śmiesznie mało xd w stosunku do poświęconego czasu i starganych nerwów. Do tego jak się zastanowiłem to gdzieś mi po prostu znikło te 4 lata z życia. Praca, dom, praca, dom. Gówniany schemat. Dobrze, że choć teraz udało mi się jakiś pomysł znaleźć i przerwać tą wegetację. Wiesz co, tak szczerze to z każdym rokiem będziesz mieć jeszcze większe poczucie zmarnowania czasu i życia.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Ivy🎀 napisał:

Boze kobieto daruj sobie 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ nawet nie chce mi sie tego czytac. Takie historie jak twoje pisze tutaj miilion przeegrywow dziennie. I ty mylisz ze mi sie chce po raz milioonowy czytac to samo? 🤦‍♀️

Nie tylko czytasz, ale nawet odpowiadasz przegrywie.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Ivy🎀 napisał:

Kolejny sfrustrowany przegryw pissoowski ktory to juz? I potem zawsze to samo gniewanie i obrazanie. Znam to juz na pamiec.

Kolejny zalosny troll.  Znam to juz na pamiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Dobrosułka napisał:

Nie tylko czytasz, ale nawet odpowiadasz przegrywie.

Nie dyskutuj z nią, to nie ma sensu. Ona tu od jakiegoś czasu obraża za to, że ktoś śmie napisać, że ma ciekawe życie. Ona jest po 30, bezrobotna, mieszka z matką, która ją gnębi, facet, za którym lata ma ją w nosie. 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, BitchNaughty napisał:

Nie dyskutuj z nią, to nie ma sensu. Ona tu od jakiegoś czasu obraża za to, że ktoś śmie napisać, że ma ciekawe życie. Ona jest po 30, bezrobotna, mieszka z matką, która ją gnębi, facet, za którym lata ma ją w nosie. 

Ah to ta?  Nie wiem jakos nie skojarzylam jej.  Dzieki za podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Ivy🎀 napisał:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ja pieeerdole a ta ciaglw ti samo. Musi cie bardzo meczyc ta choroba psychiczna. Nic co piszesz o mnie nie jest prawda 🤣. Najlepsze sa twoje klamstwa o tym jak masz 3 biznesy i 8 tysiecy miesiecznie. Jak trzeba miec nudne zycie zeby opowiadac o sobie  bajki i dowartosxiowywac sie czyims kosztem. Zmien plyte. Twoje wypociny nie robia juz na mnie wrazenia. Pisz o sobie tylko prawde ! 🤣

A czyim to kosztem muszę się dowartościowywać? Może Twoim? Zaczynasz być coraz bardziej żenująca. Może zmień psychiatrę i leki, bo te ewidentnie nie działają. 

Ja, w przeciwieństwie do Ciebie, nie muszę się dowartościowywać na forum, bo mam sto razy ciekawsze życie niż Ty z mamusią terrorystką. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Ivy🎀 napisał:

Schizofreniczko jeszcze lekow nie zarzylas? Bido nie spisz po nocach przez te frustracje 😄. Zal mi cie pomodle sie za ciebie. Nie zazdrosc tak innym. 

Czego mam zazdrościć? Toksycznej matki, bezrobocia czy braku faceta? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Ivy🎀 napisał:

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 ty masz ciekawe zycie jak sobie napiszesz tzn naklamiesz na kafe to na chwile daje ci ulge ale tylko na chwile 😄😄😄😄 i to mnie bawi najbardziej. Ja mam super zycie od zawsze i to cie tak zlosci.

"

Bola brzucha na widok ludzi ktorzy kiedys mi dokuczali.

Przez Ivy🎀, 14 godzin temu w Ciąża, poród, macierzyństwo i wychowanie dzieci

Odpowiedz

Ivy🎀     10

 

Napisano 14 godzin temu

Doslownie mam bigunke i boli mnie brzuch przez 3 godziny" 

 

Ojejku jakie Ty masz cudowne życie, że aż piszesz na forum, że Cię brzuszek boli jak ludzi widzisz. Buahahahaha pełnia szczęścia. A dlaczego dokuczali? Bo jesteś psychicznie chora i uprzykrzałaś innym życie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Gdzie kupic fajny i dobrej jakosci dres?

Przez Ivy🎀, 5 godzin temu w Ciąża, poród, macierzyństwo i wychowanie dzieci

Ivy🎀 11Ivy🎀

 Napisano 5 godzin temu

stacjonarnie albo online?

Ivy🎀 11Ivy🎀

Ale nie chodzi mi do cwiczen tylko do wygladu. Szukam kolor bez."

Ale będzie szpan na socjalnej dzielni, hoho, każdy Seba Twój buahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Ivy🎀 napisał:

buahahahah jestes tak zabawna ze az zalosna juz nie masz sie czego czepic toksyczko. Pozdrow ojca alkoholika, matke tyranke i psychotyczna tesciowa. Super rodzinka kazdy o takiej marzy 😄😄😄😄😄😄😄

Kotuś, wyobraź sobie, że ojca nie pozdrowię, bo nie żyje od 3 lat, zmarł na nowotwór. Matkę tyrankę? Nie projektuj tutaj mi swojego życia kotek. I obojętnie ile byś się tu nie naprodukowała, jakkolwiek byś mnie nie próbowała obrazić to i tak jesteś za mała żeby to zrobić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×