Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Niburdiama

Ile trzeba chodzić z dziewczyną, żeby pokazała kolano

Polecane posty

Zależy od dziewczyny. Najlepiej w ogóle nie iść na całość z tymi seksoholikami tylko kopa w dupe dać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, TakaJedna napisał:

Zależy od dziewczyny. Najlepiej w ogóle nie iść na całość z tymi seksoholikami tylko kopa w dupe dać. 

Nic nie dać ani kęsa? A jak wrażliwemu zakochanemu chłopakowi bedzie smutno? 😫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, TakaJedna napisał:

To go trzeba jeszcze bardziej zgnoic 😁

czyli też nie można być miłym i stawiać kobiecie 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Niby normalny napisał:

czyli też nie można być miłym i stawiać kobiecie 🤔

myślisz że przekupisz jaką normalna drinkiem by poszła na całość? jak już to niby normalną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Niburdiama napisał:

i poszła na calosc? 😎🤑🤭

Co najmniej poltora roku do pokazania kolana (kobieta musi sie szanowac). Kolejne poltora na drugie kolano. A potem sie zobatrzy ..

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy, bo jeśli ma krótkie spodenki, to niedługo. A jeśli spódnice za kolano, to zależy od wiatru. Jeśli zaś ma dziury na kolanach, to właściwie nic nie stoi na przeszkodzie. 

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Niburdiama napisał:

Ja lubie milych 😍

Wszystko zależy od wiatrów w którą stronę wieje, będziecie się zgadzali ze sobą wyczuwać miętę 🙂 będzie szybko 😎

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Lola15 napisał:

Co najmniej poltora roku do pokazania kolana (kobieta musi sie szanowac). Kolejne poltora na drugie kolano. A potem sie zobatrzy ..

3 lata mowisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, duży ogórek napisał:

Wszystko zależy od wiatrów w którą stronę wieje, będziecie się zgadzali ze sobą wyczuwać miętę 🙂 będzie szybko 😎

jak błyskawica czy bardziej jak tornado? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Niburdiama napisał:

jak błyskawica czy bardziej jak tornado? 

Tornado, będzie wiało z jednej strony to wywieje.

Błyskawice też  iskrzyło.

Edytowano przez duży ogórek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, duży ogórek napisał:

Tornado, będzie wiało z jednej strony to wywieje.

Lol

Z trąbą 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja twarz pokazuję dopiero po ślubie, a kolano po śmierci.

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drinki są konieczne, bo luzują hamulce. Poza tym wystarczy odrobina romantyzmu, nuta zdecydowania i dużo rozmów o uczuciach. Kobiety są łatwe w obsłudze. Nawet nie trzeba kupować im kwiatów, wystarczy obrazowo opisać ten wspaniały hipotetyczny bukiet i co czułyby będąc nim obdarowane. A wtedy same skracają obowiązujące zasady do minimum 🙂 Bo uwielbiają ulegać, ale tylko tym co potrafią uderzać w struny ich duszy 🙂

Edytowano przez przegość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, TakaJedna napisał:

Zależy od dziewczyny. Najlepiej w ogóle nie iść na całość z tymi seksoholikami tylko kopa w dupe dać. 

kto i jak dawno temu cie skrzywdził?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Niburdiama napisał:

Nic nie dać ani kęsa? A jak wrażliwemu zakochanemu chłopakowi bedzie smutno? 😫

ugotuj mu wtedy zupe i mu przejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, przegość napisał:

Drinki są konieczne, bo luzują hamulce. Poza tym wystarczy odrobina romantyzmu, nuta zdecydowania i dużo rozmów o uczuciach. Kobiety są łatwe w obsłudze. Nawet nie trzeba kupować im kwiatów, wystarczy obrazowo opisać ten wspaniały hipotetyczny bukiet i co czułyby będąc nim obdarowane. A wtedy same skracają obowiązujące zasady do minimum 🙂 Bo uwielbiają ulegać, ale tylko tym co potrafią uderzać w struny ich duszy 🙂

Jest jeden haczyk. Trzeba się danej kobiecie podobać. Jeżeli się nie spodobasz to nawet 1000 bukietów nie pomoże. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, przegość napisał:

Drinki są konieczne, bo luzują hamulce. Poza tym wystarczy odrobina romantyzmu, nuta zdecydowania i dużo rozmów o uczuciach. Kobiety są łatwe w obsłudze. Nawet nie trzeba kupować im kwiatów, wystarczy obrazowo opisać ten wspaniały hipotetyczny bukiet i co czułyby będąc nim obdarowane. A wtedy same skracają obowiązujące zasady do minimum 🙂 Bo uwielbiają ulegać, ale tylko tym co potrafią uderzać w struny ich duszy 🙂

I o to chodzi . Trzeba mieć ten bajer ! 

Tylko czy kobieta będzie takiego szybkiego faceta traktować później poważnie .....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, KorpoSzynszyla napisał:

I o to chodzi . Trzeba mieć ten bajer ! 

Tylko czy kobieta będzie takiego szybkiego faceta traktować później poważnie .....?

bajarantów nie interesuje co będzie później bo później to oni już będa bajerować inną. 

 

Edytowano przez Iibed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Iibed napisał:

bajarantów nie interesuje co będzie później bo później to oni już będa bajerować inną. 

 

I tu się nie mogę zgodzić, bo jak zaiskrzy, to po miesiącu można się dobrać do tego co pod majteczkami, a potem po kilku latach wciąż być razem 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Zpaznokcilakier napisał:

Jeśli zaś ma dziury na kolanach, to właściwie nic nie stoi na przeszkodzie. 

Cholera, to należę do łatwych, a może nawet bardzo, bo i na udach są 😭

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×