Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Mamamarta

Dziwne dźwięki dobiegające z jelit u ośmiolatka

Polecane posty

Witam,

Od dwóch dni mój ośmioletni syn skarży się na bardzo delikatny ból brzucha,towarzyszą temu również bardzo głośne i dziwne dźwięki dobiegające tak na oko z jelit (nie jestem lekarzem więc nie wiem czy dobrze mi się wydaje) takie jak burczenie czy bulgotanie.Syn w przeszłości praktycznie nigdy nie skarżył się mi na brzuch,nawet jak był mały i inne dzieci ciągle płakały że je brzuch boli to ja nie miałam tego problemu.Czy wasze dzieci również miały podobne problemy z brzuchem? Czy powinnam udać się z nim do lekarza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idz do lekarza. I zapytaj od razu, czy przy takich upalach synuś moze w samych gaciach spac. Czy zapalenia pluc nie dostanie. Biedne dziecko.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Rzczej_gosc napisał:

Idz do lekarza. I zapytaj od razu, czy przy takich upalach synuś moze w samych gaciach spac. Czy zapalenia pluc nie dostanie. Biedne dziecko.

Nie dostanie,w pokoju ma odpowiednią temperaturę.Mój starszy syn (on oczywiście nosi bokserki a nie slipy tak jak młodszy)(mam ich dwóch 8 lat-2013 i 15 lat-2006) śpi tak od bardzo dawna (nawet w zimę) i nie choruję,są upały i wcale mu się nie dziwię że tak śpi

Edytowano przez Mamamarta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszło mu w poniedziałek,jednak profilaktycznie byliśmy w środę u lekarza nic mu nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować