Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

4madzia4

Bielizna MIRIALE

Polecane posty

Gość zbulwersowana !!!
Dzisiaj otrzymałam wezwanie do zapłaty oczywiście Alektum z którego wynika, ze mam dokona wpłaty kwoty 140zł na rzecz Miriale Luxury . Co to w ogóle ma byc ???????? Pamietam chyba ze 2 lata temu rozmowę z dziewczyną z inflinii i nawet zamówiłam wtedy jakies gacie za 30zł, ale nigdy w życiu ich nie dostałam. A teraz po takim czasie mam cos uregulowac .... w głowie mi sie to nie mieści !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agent007
Witam wszystkich przyznam szczerze ze jestem w wielkim szoku co ludzie pisza na tym forum pracowalam w tamtym roku w firmie ktora sprzedawala bielizne Miriale przez telefon nie wiem jak ludzie sluchaja i jak moga takie brednie pisac, to jest nie do pomyslenia. kazdy agent informuje przez telefon o kolekcji ze to nie jest tylko jedna paczka ale rowneiz jest mozliwosc otrzymywania kolejnych co 10tygodni jesli sie nie zrezygnuje. A co do tego ze kazdy tu pisze a mam to gdzies nie bede tego odbierac nic mi nie moga zrobic to jestescie w bledzie gdyz wszystkie rozmowy sa rejestrowany w firmach call center i wszystko jest nagarne jak konsultant informuje o kolejnych i jak wy wyrazacie zgode na przesylke wiec o co chodzi jest firma nie ma od was rezygnacji to wysyla dalej taka jest polityka tej firmy. Kolejna rzecza nic nie podpisywaliscie nic nie trzeba podpisywac to jest umowa ustna a ze moze sie odwolac od tego tak to prawda wg prawa polskiego kazda osoba fizyczna ma prawo odstapic od umowy ustnej zawartej na odleglosc do 10dni od zawarcia takiej umowy i wasze tlumaczenie ze nic nie podpisywaliscie jest smieszne w taki sposob z ta firma nie wygracie. Jezeli chcecie zakonczyc wspolprace z ta firma nie unoscie sie duma tylko zlozcie rezygnacje najlepiej zadzwoncie wyjasnijcie sprawe a nie piszecie na forum jacy wy to nie jestescie kozaki i firme macie gdzies otrzymaliscie list czy maila wiec tam bylo wszystko jasne nappisane a ze niektorzy maja problem z czytaniem to juz ich problem. Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
A wy znowu to samo w kółko. To jest gówno prawda!!! Stek kłamstw !!!! Chcielibyście żeby tylko klient dotrzymywał umowy a was to nie dotyczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda 21 naciągnięta
Hej, jakiś miesiąc temu dostałam na swojego maila ofertę bielizny właśnie tej firmy o której dyskutujecie, złożyłam zamówienie ale kilka minut po tym przeczytałam wasze opinie na temat tej firmy i natychmiast zrezygnowałam, wykonałam telefon do BOK i poinformowałam panią przez telefon o anulacji zamówienia. I co najlepsze, miesiąc po tej anulacji-rezygnacji patrzę a tu paczka z bielizną mimo wszystko wysłana do mnie!!!! Dzwoniłam do BOK dzisiaj i pytam się jakim cudem ta paczka została wysłana skoro kilka minut po zamówieniu anulowałam je. Pani bardzo zdziwiona powiedziała , że takiej anulacji wcale nie ma na moim koncie, miarka wtedy się przebrała i postanowiłam dosadnie powiedzieć pani co o tym myślę na co szybko zareagowała i poinformowała mnie o usunięciu mojego konta i wszystkich przesyłek. Co to za oszuści naciągacze? Szok. Jeśli będzie trzeba ide do rzecznika praw konsumenta. Nadal to się dzieje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kerka
Dwa miesiace temu rowniez dostalam telefon wiec zgodzilam sie na te BIELIZNE ALE PRZEZ PRZYPADEK ZNALAZLAM FORUM I PO 2 TYGODNIACH WYSLALAM MEYLEM REZYGNACJE PO KILKU DNIACH PRZYJELI I KONIEC POZD'.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość minimus
JESTEŚCIE OSZUSTAMI! NACIĄGACIE PRYWATNE FIRMY I OSOBY!! JAKIM CUDEM DOSTAŁAM W PACZCE STRINGI, KTÓRYCH NIGDY PRZEZ INTERNET NIE ZAMAWIAŁAM?? i co najlepsze: na kopercie podpisujecie DEUTSCHE POST a na potwierdeniu jakiś stek bzdur o firmie- ze jest z szwajcari-- z kogo próbojecie robic debila?? nie straszcie firmą windykacyjną, nie ma żadnego prawa ściągać należności skoro konsument niczego u was nie zamawiał. Jesteście oszustami którzy wyłudzacie pieniądze od innych. Gdybyście byli rzetelną firmą, nie bylibyscie zarejestrowani w Szwajcari. ot! to wielka ściema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
zbulwersowana!!!: Jeżeli bielizna faktycznie do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami. Jeżeli taka sytuacja zaistniała nie z winy klienta - zlecimy wycofanie sprawy z firmy Alektum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Magda 21 naciągnięta: Nie powinna zaistnieć sytuacja, że po wyraźnym potwierdzeniu anulowania zamówienia, przesyłka do Ciebie dociera. Jeżeli zgłosiłaś ten fakt do BOK i sprawa została zamknięta, to jest to zakończenie, kolejne paczki nie będą kierowane. Jeżeli chcesz, zapraszamy do kontaktu z BOK w celu upewnienia się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
A do mnie już po raz szósty przyszło upomnienie. Tym razem w ciągu 8 dni mam dokonać wpłaty bo jeżeli nie to.....Nie mam innego wyjścia tylko mieć to w du..e.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak do mnie pani zadzwoniła z super ofertą bielizny za 19zł owszem, zgodziłam się bo myślałam że to bielizna bardziej sportowa i mówię "a co mi szkodzi", ale do jasnej ciasnej szanowna pani nie poinformowała mnie o dalszych wysyłkach!! Tylko o atrakcyjnej ofercie cenowej. Myślałam że to jednorazowa akcja. Jak jest to nagrane to jeszcze lepiej!! nie godziłam się na żadne dalsze wysyłki, nic nie potwierdzałam, nic nie podpisywałam a takie prenumerowanie bez potwierdzenia podpisem to zwykłe naciąganie!! według przepisów w prawach konsumenta nie mam obowiązku płacić za tak wysłany towar a firma wysyła go na własne ryzyko. Zresztą wysyłali listem zwykłym, potwierdzenie odbioru też nie mają więc o co chodzi??!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość olia83
witajcie! dziewczyny które mają problem z ta sprawą byc może jest dla nas ratunek zgłosiłam sprawę do stowarzyszenia obrony praw konsumenta. Jesli nie zamawiałyście bielizny poprzez telefon mail czy w inny sposób bielizna wysyłana jest na ryzyko firmy Mirale. Nie bójcie się wezwań do zapłaty. jeśli to nie problem odsyłajcie przesyłki (tylko i wyłącznie za potwierdzeniem odbioru), jednak jesli przesyłek jest sporo nie jesteście zobowiązane do ponoszenia kosztów takich odsyłanych paczek. narazie czekam na jakie kolwiek informacje żadnych szczegółów. Radzę o zgłoszenie do darmowych stowarzyszeń obrony konsumenta są oni bardzo pomocni i dają nadzieje na pozytywne wybrnięcie z tej trudnej sytuacji. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niespokojna...
mam takie pytanie dotyczące tej właśnie firmy...tak samo jak w wielu wymienionych przypadkach wysłano mi te majtki za 30 zł.pózniej wiele razy telefonowalam żeby więcej mi nie przysyłano ale wogóle nikt nie odbierał,więc wyslałam maila z prośbą o usunięcie mojego konta i nie przysyłanie do mnie tych paczek ,i nic ,żadnej odpowiedzi,paczki zostaly przysyłane z 3 razy ,odsyłałam je,a teraz paczek już nie przysylają bo żądają zaległej wpłaty w sumie 200 zł,i z kążdym upomnieniem listownym naliczaja 20 złotych odsetek i tych odsetek narosło kolejne 100zł,,,nie mam zamiaru im płacić bo odsyłałam te paczki i próbowałam zrezygnować z ich usług ale ni jak było się z nimi skontaktować ...Co mam teraz robić bo dziś przyszło pismo że jeli w ciągu 5 dni nie zapłacę to przyślą komornika ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość U LALALA I LOW
Nie wiem jaki macie problem.. kilka lat temu byłam klientką Miralle , po pierwszej przesyłce (bardzo tanim fajnym komplecie bielizny)zadzwonilam do biura obsługi (bo niestety dalsze przesyłki nie były na moja kieszeń zrezygnowałam z udziału i byl spokój .Niedawno też zadzwoniła pani z kusząca ofertą... wziełam komplecik za 19 zł po czym od razu zrezygnowałam z dalszej współpracy.. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie.Żadnych problemów z ich strony nie miałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-ba
U LALALA , jesteś doskonałym przykładem wyjątku od reguły...Jestem skłonna przypuszczać że masz w tym jakiś interes żeby bronić tych oszustów. Jeżeli się mylę to z góry przepraszam. A do oszukanych : Nie przejmujcie się upomnieniami , to tylko śmieci, nic za tym nie idzie. Wiem to z własnego doświadczenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Istnieje bardzo dużo innych, dobrych marek biustonoszy. Ja od siebie mogę polecić np Alison, Evana czy Demi. Bielizna ta jest bardzo solidnie wykonana, posiada efektowny zdobienia i bardzo dobrze się nosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Do Aleksa30: W liście powitalnym, który wysłaliśmy przed pierwszą paczką (jeżeli podłaś podczas rozmowy adres mailowy to dostałaś w formie @), informowaliśmy, że jest to sprzedaż na zasadzie prenumeraty i kolejne paczki są wysyłane co 10 tygodnie automatycznie, chyb że otrzymamy dyspozycję rezygnacji. W przypadku, gdy nie akceptujesz tych zasad, można było z pierwszej paczki zrezygnować bez żadnych konsekwencji. W paczce powitalnej te informacje również były przekazane. Jeżeli nie chcesz zatrzymać przesyłki - zawsze można ją do nas odesłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Do olia83: Jeżeli docierają do Ciebie przesyłki niezamawiane, prosimy o kontakt. Istnieje możliwość, że ktoś wykorzystał twoje dane osobowe i dokonał zamówienia np na naszej stronie internetowej. Takie sytuacje są sprawdzane, zgłaszamy również dane osobowe do wycofania z naszej bazy w takich sytuacjach, żeby nie było możliwości składania takich zamówień w przyszłości. Paczki w stanie nienaruszonym można oddać jako 'odmowa odbioru' - przesyłki są dostarczane przez pocztę i poczta w takich przypadkach paczki do nas odsyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
do niespokojna... : Jeżeli wysyłałaś maila z dyspozycja rezygnacji i bielizna w dalszym ciągu jest do Ciebie kierowana, to najprawdopodobniej nie dotarła do nas twoja wiadomość. Na każdego otrzymanego maila odpisujemy, co jest potwierdzeniem, że otrzymaliśmy Twoją dyspozycję i została ona zrealizowana. Jeżeli masz jakieś paczki, a propos których otrzymujesz upomnienia, odeślij je do nas na adres: Prografix sp zoo ul. Transportowców 3 39-200 Dębica Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku, 9-17, pod numerem: 22 205 5250

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Do Bu-Ba: Po wysyłce sześciu upomnień, jeżeli nie odnotujemy w międzyczasie kontaktu od klienta, dane są przekazywane do firmy windykacyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-ba
Uprzejmie informuję że tych upomnień było więcej. I co? I nic. Po raz kolejny przypominam że poinformowałam Was pisemnie o tym że nie chcę z wami mieć więcej do czynienia prawie dwa lata temu. Teraz to ja powinnam wnieść sprawę do sądu o ciągłe nękanie ,zastraszanie... Na szczęście uodporniłam się na wasze pisemka. I nie powtórzę więcej gdzie was mam. No i proszę się nie ganić postępowania waszych klientów . JAKA FIRMA TACY KLIENCI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Do Bu-ba: Pula sześciu upomnień dotyczy jednego numeru klienta. Jeżeli miałaś u nas więcej niż jedno konto dotyczące bielizny, upomnień będzie więcej, tak jak mówisz. W dalszym ciągu zachęcamy do kontaktu w celu sprawdzenia i zakończenia tej sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola001
Dziś dzwonila do mnie pani i proponowala bielizne, starałam sie mowic ze NIE chce dostac zadnej przesylki, czy mimo tego iż mówiłam ze nie chce otrzymac bielizny ale w trakcie rozmowy potwierdzilam jedynie swoje imie oraz wiek to zostanie mi ona dostarczona? Martwie sie gdyz z tego co piszecie roznie bywa z tymi rozmowami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Do lola001: Jeżeli odmówiłaś i nie usłyszałaś podczas rozmowy potwierdzenia, że otrzymasz list powitalny, a potem paczkę, jeżeli nie potwierdzałaś swojego adresu zamieszkania, to paczka nie zostanie do Ciebie skierowana. Gdy, mimo wszystko, dostaniesz przesyłkę, skontaktuj się z nami niezwłocznie - takie sytuacje są niedopuszczalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola001
Dokladnie nie pamietam zbyt szybko mowila :) Jedynie co uslyszalam to to ze pakuje i wysyla mi paczkę powiedziałam że nie chce a ona kolejne kolejne pytania po czym skoncyzla, zyczyla milego dnia i sie rozlaczyla . Nie potwierdzalam adresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Do lola001: W takim razie nie ma powodu do obaw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-ba
Znowu dostałam upomnienie. Już ich nie liczę. Tym razem mam 8 dni do zapłaty. A były już takie co nakazywały dokonać wpłaty w ciągu 3 lub 5 dni. Kwota też jakaś dziwna. Ciągle zmienna. Tym razem jest niższa. Czyli wszystko jest tu dziełem przypadku. Kiedyś się tym denerwowałam. Teraz mnie to bawi. Jak chcą.....niech przysyłają... Cierpliwie czekam na pismo z firmy windykacyjnej. Będzie przynajmniej od czego zacząć interwencję. Wniosek ? W tej firmie siedzą chyba barany bo nie są w stanie niczego ogarnąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sonny100
Dostałam parę dni temu przesyłkę promocyjną bielizny. Oczywiście odesłałam ją. Chciałabym wypisać się z bazy klientów. Próbowałam napisać mailowo rezygnację, ale wiadomości, które próbuję wysłać nie dochodzą. Chodzi mi o podawany w internecie adres serwis.klientow@provea.pl. Chyba coś z nim nie tak. Strona internetowa firmy Provea również nie działa. Jak mam się z nimi skontaktować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madzikkkkkkkkkkkkkkkk1234567
Witam po raz kolejny. Dziwnym trafem na mój nowy adres zamieszkania dostałam powitalny liścik, nie zamawiałam niczego, z nikim nie rozmawiałam a i tak przysłaliście. Skąd macie mój nowy adres? provea wypowiedz sie, bo ja już niczego nie rozumiem.. Niestety, tym razem nie pozostawię sprawy samej sobie.Nabijacie ludzi w butelkę. A do koleżanki wyżej to pisałam na ten adres servis.klientow.provea.pl i podobno usuneli mnie z bazy danych. Ale tylko podobno. Nie działacie zgodnie z prawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madzikkkkkkkkkkkkkkkk1234567
Witam po raz kolejny. Dziwnym trafem na mój nowy adres zamieszkania dostałam powitalny liścik, nie zamawiałam niczego, z nikim nie rozmawiałam a i tak przysłaliście. Skąd macie mój nowy adres? provea wypowiedz sie, bo ja już niczego nie rozumiem.. Niestety, tym razem nie pozostawię sprawy samej sobie.Nabijacie ludzi w butelkę. A do koleżanki wyżej to pisałam na ten adres servis.klientow.provea.pl i podobno usuneli mnie z bazy danych. Ale tylko podobno. Nie działacie zgodnie z prawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość następna oszukana
Witajcie! Ja też się dałam nabrać i pomimo mojego telefonu w ten sam dzień przysłali mi paczkę. Odesłałam ją im z powrotem, napisałam maila z rezygnacją. Rezygnację przyjęli ale upomnienie znowu przyszło, ze trzeba zapłacić. Tłumaczą, że zwrotu nie dostali. I co dalej? Co prawda wysłałam zwykłym listem ale oni też zwykłymi wszystko przysyłają przecież. Nie wiem co im mam jeszcze napisać żeby się w końcu odczepili. Poradźcie coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×