Odpowiedz na ten temat

Jakie suplementy pomagają w odchudzaniu przy stosowaniu ćwiczeń.

  • V. B. 2009.05.15 [00:23]
    Przenoszę temat z ogólnego tu.
    Do redukcji tkanki tłuszczowej stosuje się trening tlenowy, a wiec nie siłownię (trening beztlenowy).

    2 główne spalacze tłuszczu to somatotropina (hormon wzrostu)
    oraz lecytyna, dobrze wszystkim znana.
    3 mocnym spalaczem tłuszczu jest L - karnityna.

    Wspomagają odchudzanie: ananas.

    Odradzam chrom. Po pierwsze jest szkodliwy w postaci wielu związków, choć niezbędny w organizmie i zwykle mamy niedobór. Najlepiej dostarczać go z pełnymi ziarnami zbóż i orzechami.
    Nasila działanie insuliny. Przy ćwiczeniach na mięśnie efekt porzadany, zwiekszenie roli anabolicznej insuliny. Działanie nieporządane - zamiana nadmiaru węglowodanow w wolne kwasy tłuszczowe i odkładanie w tkance tłuszczowej. Blokuje spalanie tłuszczu.


    Praktyczne porady jak pozbyć się tłuszczu.
    1. Całkowita dawkę dzienną weglowodanów należy podzielić tak, aby największe ich porcje spożywać na śniadanie i po treningu.
    Pozostała część węglowodanów należy rozłożyć na pozostałe 3 posiłki unikają c spożywania cukru przed snem. Kolacja w zasadzie bez cukru. Dzięki temu nie trzeba drastycznie ograniczać kalorii.

    Po 5 dniach diety niskocukrowej należy zaplanować 1 dzień diety wysokocukrowej (czyli normalny dzień z życia przed dietą).
    Dieta niskocukrowa - proponowane zmniejszenie ilości węglowodanów o 50% ( to nie znaczy, że jedzenia, czy kalorri mniej o 50%).
    dzień wysokocukrowy - zwiększenie spozycia węglowodanów o 30% w stosunku do stanu wyjściowego - zapobiega utracie mięśni.
    Przykład:
    Przy średnim spożyciu 300g węglowodanów dziennie, okresowe zmniejszenie ich do 150g, a następnie zwiększenie przez 1 dzień do 390g. (co 5 dni).

  • V. B. 2009.05.15 [00:24]
    2. Kolacja bez weglowodanów.
    3. W codziennej diecie wiecej ryb (szczególnie morskich) i błonnika.
    tłuste ryby (łosoś, halibut, makrela) zawierają omega-3 kwasy tłuszczowe - porządane.
    4.Ograniczenie tłuszczów w diecie. Przy całkowitym wyłączeniu tłuszczów z pozywienia niezbedne jest uzupełnianie co 5-7 dni chociazby niewielkich ilości tłuszczu, zawierajacych m. in. niezbedne nienasycone kwasy tłuszczowe. najlepiej jeść dwa razy w tygodniu tłuste ryby, raz w tygodniu wołowinę.
    Pozostałe 2 dni kurczak / indyczka.
    1 pozostały dzień albo kurczak, albo wołowina - proponuję wołowinę.
    pozostaje zatem 1 dzień który można zrobić wegetariański, bezmięsny.

    Wołowina jest żródłem L- Karnityny i żelaza.


    5. Ćwiczenia aerobowe (tlenowe). Wskazane jest przeprowadzanie treningu aerobowego rano, najlepiej przed śniadaniem.
    Niezbędnym warunkiem jest, aby trening charakteryzował się odpowiednią (niewielką) intensywnością i trwał nie krócej niż 30 minut.
    6. Trening 2 razy w ciągu dnia.
    podział treningu na 2 sesje pomaga wydzielać somatotropinę. Wspomaga także zużywanie i gromadzenie glikogenu, dzięki czemu węglowodany nie są magazynowane w postaci tłuszczu.

    Odżywki: L - Karnityna, chrom (nie polecam, ale o tym kiedy indziej), wanad, lecytyna, omega-3 kwasy tł., CLA, HMB.
  • V. B. 2009.05.15 [00:25]
    Dzienna dawka lecytyny 3 do 7g w dawkach podzielonych w czasie lub po posiłku.

    CLA - wystepuje w oleju słonecznikowym i artykułach spożywczych pochodzenia zwierzęcego.

    1 - 3g dziennie.
    np. CLA Multipower w tabletkach.

    Tłuszcze spalają się wyłącznie w obecności węglowodanów.
    Normalnie zapotrzebowanie na węglowodany jest około:
    przy godzinnym treningu dziennie.
    Przy dwugodzinnym zwiększone o 100
    50kg - 200g
    60kg - 300g
    70kg - 400
    itd.
    + 50g ewentualnie.
    W diecie niskowęglowodanowej redukujemy o 50% czyli dla 60kg - 150g przy godzinnym treningu dziennie.

    Karnityna 3 razy dziennie w tym przed treningiem.
    Dawka dzienna dla ćwiczących 600 - 900mg. W zależności od wagi ciała i rodzaju treningu.

    Somatotropinawydziela się w czasie snu, ale przed północą, dlatego dobrze jest się kłaść spać najpóźniej o 22:00.
    Duzy wysiłak przed snem np. podniesienie 3 - 5 razy duzego cięzaru, moze wspomóc sekrecję somatotropiny. Taki wysiłek musi trwać w sumie co najmniej 15 minut. Mozna wypić kompleks aminokwasów przed snem, aby wspomóc.
    Najlepsze supafit + Inkospor i Multipower
    http://www.kulturystyka.sklep.pl/product_inf o.php/cPath/100/products_id/1981/products_name/multipower-su per-amino-liquid-20-amp25-ml-new-formula.html
    Nie należy ich przyjmować każdego wieczora. Najlepiej nieregularnie co około 3 noc, aby organizm się nie przyzwyczaił.
  • V. B. 2009.05.15 [00:27]
    Polecam lecytyne i karnitynę, oraz naturalne wytwarzanie somatotropiny. ograniczenie weglowodanow i tłuszczy. 2 treningi dziennie.

    trening tak aby się dało podczas niego w miarę swobodnie rozmawiać, a więc nie przeforsowujący. Ruch, ciągle ruch, nie statyczne ćwiczenia silowe. To musi być trening tlenowy.

    Trening aerobowy. jakie tentno maxymalne?
    wzór:

    (220 - wiek) x 0,85% - gorna granica przedziału tętna
    (220 - wiek) x 0,55 - dolna granica przedziału tętna
    przykład dla 40 lat:
    (220 - 40) x 0,85 = 153 uderzenia serca na minutę (gorna granica)
    (220 - 40) x 0,55 = 99 u. s./min. (dolna granica).
    W takim tępie należy prowadzić optymalny trening aerobowy.
    Mozliwośc prowadzenia swobodnej konwersacji podczas treningu bez zadyszki i konieczności przerwania rozmowy dla nabrania oddechu zapewnia optymalny trening.

    Bieg (tepo 11 km/h) - 465 cal/1/2 h
    pływanie (około 50 m/min.) - 325 cal/ 1/2h
    rower (ok. 15 km/h ) - 350 cal / 1/2h
    bieg w miejscu - 380 cal.....
    skakanka - 420 cal.....

    W celu kontaktu zawołać 3 razy Bimbałek na ogólnym.
  • V. B. 2009.05.15 [00:29]
    tętno jezyk.gif
  • popieram popieram 2009.05.15 [15:25]
    ale też nie cierpię ćwiczyć mam zrypany kręgosłup i stawy i nie cierpię jak mnie potem coś boli np po rowerze albo po stepperze

  • felicytaa 2009.05.15 [16:19]
    W takim razie silownia nie odchudza? smutas.gif
    Ja myslalam,ze po treningu trzeba jesc bialko,np.jajka...
  • V. B. 2009.05.15 [16:27]
    Po treningu biłko jest wskazane, ale najlepiej aminokwasy i bez przesady. Jesli chcesz zmniejszyć zakwasy to aminokwasy BCAA.
    Nie łącz aminokwasów z nabiałem. Możesz zjeść zaraz po treningu, a po 30 - 40 min posiłek. BCAA nie łącz z pełnym kompleksem aminokwasów i odżywkami białkowymi.
  • a co to V.B 2009.05.15 [16:39]
    powiedziałes kilka słów prawdy wszystkim odchudzaczkom, że taki bulwers?jezyk.gif
  • V. B. 2009.05.15 [16:41]
    Niestety tak pechowiec.gif
  • V. B. 2009.05.15 [16:58]
    Do częsci. Diety nie muszę stosować bo tłuszcz mam w samym środku normy, czyli wzorzec. Ale na zime troszkę przybieram i na wiosne naturalnie według powyższego sie odzywiam i momentalnie wracam do samego środka normy. To nie sa wymysły dietetyków z kobiecych pism, tylko najlepszych sportowych lekarzy - dietetyków.
  • też wiem że Bimbałek 2009.05.15 [17:02]
    wiem że nie są to wymysły z kolorowych, babskich gazetek (a tu raczej stosują "rady" wlasnie z tych "fachowych" pisemek)...tak tylko z ciekawosci zapytałam bo wymądrzać sie każdy moze.jezyk.gif
  • V B wszystko dobrze pięknie 2009.05.15 [17:04]
    tylko obawiam się, że ten język moze byc za trudny dla co niektórych, musisz przełożyc z polskiego na nasze.
  • V. B. 2009.05.15 [17:09]
    Wiem, ze moze byc niezrozumioałe, dlatego jak ktos nie zrozumie części, to niech pisze, postaram się wytłumaczyć przystepnie.
    Polecam, ta książkę. jest trochę nudna, ale podaje wiele konkretnych danych, które mogą się przrydać do układania diet i treningów. najlepiej czytać z markerem w ręku i konkrety podkreślać.
    http://www.maraton.home.pl/index.php?p=4&id=6 76
  • salamandra plamista 2009.05.15 [17:10]
    poprzedniczka dobrze mowi bo trafiles na forum na ktorym panuje przekonanie ze zalawianie sie a metabolizm to to samo wiec rozumiesz...oczko.gif
  • cos mały ruch 2009.05.15 [17:11]
    na tym topiku - krzyknij hasło "KOPENHASKA" albo GLODÓWKA a od razu wszystkie sie zlecą.smiech.gifsmiech.gifsmiech.gifsmiech.gifsmiech.gif
  • cos mały ruch 2009.05.15 [17:12]
    no a mleko to głownie białko bo w końcu jest białecool.gif
  • V. B. 2009.05.15 [17:26]
    No jakby się wczytać, to sierozjaśni, ale nie ma problemu z obkjaśnieniem, tylko nie wiem co jest niejasne.
    Tu napisałem troche ogolnikowo, bo nie chciałem pisać książki, a jedynie podać pewne rzeczy pomocne w stosowaniu diet i treningów ogólnie dostepnych. Chodzi o to, zeby się nie zagładzać, nie niszczyć organizmu, aby nie było efektu jojo i napadów jedzenia.
    także chciałem zwrocić uwagę na trening, ze nie nalezy sie takze przeforsowywać i ćwiczyć, zeby się zazipać, bo wtedy spalamy cukier zamiast tłuszcz. Dlatego sa podane wzory na przedział tętna w czasie treningu. A takze najlepsze pory na trening w połączeniu z dietą. To jest zarys który ma pomóc każdej z pań przygotować własny plan dnia.
  • czerwone lakierki 2009.05.15 [18:20]
    Nie chcę Cię martwić V.B., ale ten Twój wysiłek tutaj to tylko para w gwizdek.

    Widzisz, dziewczyny tutaj wierzą, że żeby poprawić sobie metabolizm, należy stosować na przemian głodówki i okresy obżarstwa a najskuteczniejszą dietą jest kopenhaska, bo pozwala na utratę 8 kg w 2 tygodnie.

    No i utożsamiają kupę z przemianą pokarmu w energię:/
  • czerwone lakierki 2009.05.15 [18:21]
    Ja już dawno dałam sobie siana z uświadamianiem, bo albo mnie wyzywają od głupków albo od grubasów.
  • ech szkoda sie produkowac 2009.05.15 [19:07]
    tutaj wszystkie to "ekspertki od odchudzania" i wiedzą wszystko najlepeij. skrytykuj tylko ich dietę typu kopenhaska czy 500 kcal to wyzwą cie od grubasek i stwierdzą, że im zazdrościsz bo nie masz na tyle silnej woli.
  • terrarum 2010.01.19 [20:34]
    L-karnityna to moim zdaniem najlepszy możliwy suplement przy odchudzaniu. Jest naturalny (sam organizm ją produkuje), a przy tym działa naprawdę skutecznie. Tylko trzeba pamiętać, że bez regularnych ćwiczeń nie przynosi praktycznie żadnych efektów. Wcześniej zażywałam l-karnitynę w tabletkach, a ostatnio przerzuciłam się na inną, Direct, w proszku (lepiej się wchłania). Działa super!


  • agnieszkaj 2010.01.22 [13:41]
    No chyba najlepsza jest L-karnityna, ale w sklepach są też inne specyfiki. Ostatnio znalazłam mnóstwo na hellhound.pl. W sumie to nie wiem na co się zdecydować, czy pozostać może przy L- Karnitynie - słyszałam, że trzeba ją brać w większych ilościach jak chce się widzieć szybsze efekty. Może ktoś doradzi?

  • FitAgatka 2010.08.18 [14:14]
    W połączeniu z ćwiczeniami właściwe każdy suplement diety wspomagający odchudzanie powinien działać usmiech.gif L-karnityna jest chyba najbardziej popularnym składnikiem suplementów. Ja np. piję milkoshake w którym też jednym ze składników jest między innymi l-karnityna.
  • odchudzanie 2010 2010.08.18 [19:11]
    wiesz ze prowadzili kiedys badania na temat L-karnityny i wyszlo na to, ze osoby jedzące ją nie chudły w zasadzie duzo bardziej niz osoby jej nie spozywające? Ale efekt placebo tez jest swietnyusmiech.gif jak ja zaczelam stosowac juz w pierwszy dzien zrobilam 130 brzuszkow w pierwszej serii, gdzie normalnie robilam 110jezyk.gifusmiech.gif jak pewnie wiesz- nie ma szans zeby zaczela ona dzialac odpowiednio po jednorazowym zażyciujezyk.gifusmiech.gif
    ale NIE ZASZKODZIusmiech.gif
    wiek: 21 start: 176/81 21.04.2010 aktualnie: 73kg cel1: 76 OSIĄGNIĘTY 31.05.2010 cel2:70 cel3: 68 dieta 1500=>1400=>1300 wymiary 03.07.2010 klatka piersiowa 98cm biodra 93cm ...
  • odchudzanie 2010 2010.08.18 [19:15]
    agnieszkaj- i tu odkrylas ten błąd jaki popełnia wiele osob- jak będziesz czegoś jadła więcej niż jest to wskazane to ci to wcale nie pomoże;p
    wiek: 21 start: 176/81 21.04.2010 aktualnie: 73kg cel1: 76 OSIĄGNIĘTY 31.05.2010 cel2:70 cel3: 68 dieta 1500=>1400=>1300 wymiary 03.07.2010 klatka piersiowa 98cm biodra 93cm ...
  • FitAgatka 2010.08.24 [12:54]
    Czy to tak do końca efekt placebo to nie wiem. Ale l-karnityna zwiększa ukrwienie narządów w tym także serca i zwiększa tętno. I na przykład przy treningu cardio działa wspomagająco usmiech.gif a im ciężej udaje nam się trenować tym mamy szansę więcej tłuszczyku uruchomić i spalić. Pewnie dlatego udało Ci się w pierwszej serii zrobić 130 brzuszków, a nie jak zwykle 110 usmiech.gif Tak czy inaczej trzeba ćwiczyć, żeby coś spalić usmiech.gif A l-karnityna może pomóc.

  • lady_roxy 2010.09.06 [10:27]
    suplementy to przydatny dodatek, chociażby dlatego że dobrze wpływają na naszą motywacje - przynajmniej na moją usmiech.gif pomaga mi fakt, że w "walce" wspiera mnie opracowany do tego środek. O l-karnitynie słyszałam najwięcej, ale ostatnio zastanawiam się nad zieloną herbatą - tyle że nie w postaci herbaty, a wyciągu z niej - bo wygodniej i w kapsułce jest mniej więcej tyle substancji aktywnych co w 4-6 filiżankach herbaty ;p wkleję wam opis działania ( cytat z hellhound.pl )

    Czynne składniki zielonej herbaty:

    wspomagają proces odchudzania
    łagodnie stymulują krążenie obniżając ciśnienie
    zapobiegają zwężaniu się naczyń krwionośnych
    obniżają poziom cholesterolu
    regulują procesy trawienne
    działają hamująco na procesy starzenia się organizmu
    wpływają na zwiększenie odporności organizmu

    Brzmi fachowo usmiech.gif także nie tylko samą l-karnityną odchudzający człowiek żyje... jezyk.gif
  • wszystko pięknie ale bez 2010.09.06 [10:34]
    przesady-siłownia też odchudza, mowie oczywiscie o urzadzenieach typu bieznia, stepper, orbitrek!Przecież sprawdziłam to na sobie.
  • lawedinha 2010.09.07 [11:17]
    UP: masz 100% racji, męcząc się podczas takich ćwiczeń spalamy energię, którą ciału dostarczyliśmy, a wiadomo - jeśli w dzień spalimy więcej energii, niż dostarczyliśmy, to chudniemy usmiech.gif dlatego należy pamiętać o tym, aby po wysiłku nie jeść więcej niż jedlibyśmy normalnie, bo cały wysiłek pójdzie na marne :]
  • eśka332 2011.02.03 [15:04]
    siłownia też odchudza i to niekoniecznie bieżnia czy orbitrek, wzmacniając mięśnie i pracując mięśniami tak czy inaczej poprawiamy metabolizm, a jeśli w pożywieniu dostarczymy sobie mniej kalorii niż organizm spala w ciągu dnia to tak czy inaczej schudniemy, dodam też że im wolniej chudniemy tym jesteśmy bezpieczniejsze
    __________________________
    http://hormonwzrostu.edu.pl

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...