Odpowiedz na ten temat

aerobiczna 6 Weidera - idealny brzuch!

  • lilu_lilu 2006.03.28 [09:46]
    polecam cwiczenia na brzusio ktore nazywaja sie aerobiczna 6 weidera. Ciwczenia super. Przezylam to na wlasnej skórze jedzac co chce i cwiczac. i podzialalo. brzuszek jak ta lala. macie tu linka:

    http://www.sfd.pl/temat144665_strona1/

    owocnych cwiczen!!
  • amour_sensuel 2006.03.28 [16:27]
    Dzięki, to mnie pocieszyłaś... pechowiec.gifoczko.gif

  • ivaa 2006.03.28 [22:27]
    ooo prosze prosze usmiech.gif
    robilam 6w jakies pol roku temu, sluchajcie to jest meczace, ja wiem, ze ciezko ze to dzien w dzien i czlowiekowi sie odechciewa na sama mysl...trzeba sie starac.. sluchajcie... PO CALYM WYKONANYM CYKLU JEST TAKA SATYSFAKCJA.. o mamooooo.. i ten widok brzucha.. i naprawde miesnie sie ma mocne...i poniewaz jak anzwa wskazuje sa to aeroby, wiec tluszczyk schodzi (oczywiscie przy odpowiednim wykonywaniu cwiczen) polceam serdecznie moje panie, zmierzyc sie z sama z soba i ze swoim brzchem, trzymam kciuki! buziaki

  • katka2006 2006.03.29 [15:55]
    ja jestem po 11 dniu weidera. to naprawde jest zarabisty trening i widze juz efekty! nie bede was mamic - wcale nie jest tak latwo -i potrzeba ogromnego samozaparcia zeby codziennie wykonywac te cwiczenia. ale jak widze z dnia na dzien, jak te miesnie sie wzmacniaja... odrazu chce mi sie cwiczyc...
    usmiech.gif

  • lenchen 2006.03.30 [00:55]
    jak wyzej usmiech.gif - i cwicze juz 18 dzien!

  • strawberry ice 2006.03.30 [00:58]
    ja zrobiłam 13 dni...i juz nie mam siły smutas.gif
    ale fakt, efekty niezłe....juz teraz widze efekty

  • strawberry ice 2006.03.30 [01:04]
    mi sie spóźnił o 4 dni, ale nie wiem czy to przez te cwiczenia,..
    moze przez wiosennne przesilenie??

  • babkaaa 2006.03.30 [01:07]
    Może masz rację. Ostatnio mam ciągle klopoty i zmartwienia, może to też ma wpływ-jakoś nie mogę się zdecydować na wizytę u dr i doczekać tego durnego okresu.

  • katka2006 2006.03.30 [13:27]
    do babkaaa
    mi tez spoznia sie. dopiero tydzien, ale jednak. mysle ze to cwiczenia i przesilenie wiosenne. trwam dalej usmiech.gif
    trzymam kciuki za wszystkich cwiczacych oczko.gif
  • katka2006 2006.03.31 [17:00]
    cala sztuka w weiderze polega na prawidlowym wykonywaniu cwiczen. kluczem jest tutaj doladnosc. konieczne jest 2-3 sekundowe maksymalne przytrzymanie napiecia miesni brzucha(oprocz cwiczenia 5) - inaczej caly trening nie skutkuje wyraznymi efektami. jestes pewna ze dobrze je wykonujesz?
    nie znam nikogo kto przy prawidlowym wykonywaniu tego treningu nie widzial u siebie bardzo wyraznych efektow juz po ok. tygodniu!

  • Winogronka8 2006.03.31 [17:20]
    jasne ze je dobrze wykonujeusmiech.gif 6 robie juz poraz 3jezyk.gif ale ja przed odchudzaniem mialam ogrooomna falde tluszczusmiech.gif teraz jak leze mam plaski,ale jak usiade to jeszcze mam mala faldkesmiech.gif dlatego mowie ze plaskiego jak decha to jeszcze nie mamusmiech.gif pozdrawiamkwiatek.gif

    21.03.2005r rzucilam jedzenie schudlam 20 kg 15.02.2006r rzucilam fajki i co?ja nie dam rady? pozdro
  • katka2006 2006.03.31 [17:38]
    do winogronka8
    najwazniejsze ze dobrze robisz - kurcze skubana - juz trzeci raz???
    niezle samozaparcie! ja jestem dopiero na 14 dniu i powiem ze nie jest zbyt lekko usmiech.gif ale jak widze efekty to odrazu wracaja mi checi usmiech.gif
    slyszalam ze najtrudnije zrzucic faldki w dolnej czesci brzucha i ze na to ponoc sa lepsz cwiczenia od szostki. wiesz moze cos o tym?

  • kdfytsiueksfchwieu- 2006.03.31 [17:43]
    mowicie o efektach...a le jakie o sa efekty????
    czy to jest splasczenie brzucha
    czy zarysowanie miesni
    czy zrzcenie oponki i sadla??/ bo jest roznica...
    ja wogole nie mam miesni na brzuchu i obrasta go tluszcz i oponki wiec nie wiem jaki bedzie efekty wszystkiego...
  • usana 2006.04.02 [05:16]
    Czesc.

    Dwa dni temu weszlam na ten link i wykonalam cwiczenia. wczoraj nie mialam mozliwosci a od dzisiaj juz chcialam rozpoczac systematyczny trening tylko ze link dzisiaj nie dziala. Czy moze mi ktos napisac codzienne rozlozenie cwiczen (ile powtorzen ktorego dnia) i bardzo skrotowy opis kazdego z cwiczen (robilam je tylko raz i nie pamietam dokladnie). Dziekuje
  • katka2006 2006.04.02 [14:51]
    do Winogronka8
    wlasnie jestem po rozmowie z trenerem - n amiesnie dolne brzucha polecil mi dodatkowo jesczze jedno cwiczenie. postaram sie je opisac jak najlepiej umiem jezyk.gif
    a zatem pozycja wyjsciowa taka jak w drugim cwiczeniu szostki weidera - czyli lezymy na plecach, obie nogi ugiete w kolanach pod katem prostym, rece na ziemi wzdluz tulowia, robimy brzuszek, utrzymujac napiecie wykonujemy ruchy nogami (ale smiesznie zabrzmialo!) tzn. kolana ciagle pod katem prostym, nogi ida z bioder jezyk.gif , nie mozna za mocno - bo wtedy czuje sie miesnie przy ledzwiach, sama wyczujesz kiedy pracuje dolny brzuch, a kiedy ledzwie. wlasnie przed chwila wyprobowalam - nie jest takie ciezkie, wiec jako dodtakowe do weidera moze byc usmiech.gif

    dobrzez wytlumaczylam?

  • lenchen 2006.04.02 [15:13]
    katka2006 - \"nogi ida z bioder\"??? Czyli jak?
    Och ja nie zrozumialam... smutas.gif

  • katka2006 2006.04.02 [15:27]
    nie prostujesz nog kolanach tylko \"poruszasz ta cala konstrukcja\" - ciagle trzymasz nogi ugiete pod katem prostym i lekko nimi hustasz (ale w strone podlogi a nie klatki piersiowej, czyli nie przyciagasz nog do brzucha ale w druga strone)
    usmiech.gif

  • katka2006 2006.04.02 [15:30]
    moze tak bedzie latwiej -

    na pewno robilas kiedyc takie proste cwiczenie - lezac obie nogi podnosisz do gory i starasz sie je opuszcic jak najnizej nad podloge, tutaj jet to samo tyle, ze zaczynasz od nog zgietych w kolanach, a nie wyprostowanych. opuszczasz i wracasz, opuszczasz i wracasz. utrzymujac ciagle kolana zgiete.

  • lenchen 2006.04.02 [23:34]
    katka2006 - ok, juz zrozumialam, dzieki! Wyprobuje na pewno!

  • usana 2006.04.02 [23:38]
    katka2006, dzieki za odpowiedz
  • dzarusia174 2006.04.03 [00:14]
    aalbo ja nie rozumiem albo cos : dla mnie sa jakeies dziwne te cwiczenia :|

  • moze pomysl troche 2006.04.03 [00:14]
    .... smiech.gif
  • dzarusia174 2006.04.03 [00:19]
    prosze o wytlumaczenie cwiczenia 5??

  • gagi23 2006.04.03 [23:36]
    no wlasnie jak to jest z tym piatym cwiczeniem?skretosklony to znaczy ze trzymam nogi zgiete w biodrze i udzie pod katem 90 stopni i wyprostowuje raz jedna noge raz druga trzymajac ja na wysokosci i jednoczesnie kierujac lewy lokiec do prawego kolana i prawy lokiec do lewego?tak to ma wygladac?
  • toja5 2006.04.03 [23:49]
    up
  • angel69 2006.04.04 [13:19]
    A macie jekieś dobre ćwiczenia na zrzucenie boczków????????
    pomocy!!!!!!!!!!!!! musze się ich pozbyć!!!!!!!!!!!

  • klghhl 2006.04.04 [13:52]
    Nie mogę wejść na stronkę! Pomocy - może jakiś inny link.
  • Aniunitka 2006.04.04 [19:02]
    muszę spróbować, ale moja silna wola jest do tyłka! buziaki
  • agatka_kl 2006.04.04 [20:08]
    Cześć Dziewczyny! Ja też zaczęłam ćwiczyć - nie jest tak żle ale muszę przyznać żę męczący trening. Od 3 m-cy chodzę regularnie na siłownie, gdzie też ostro ćwiczę brzuch, ale te ćwiczenia mnie wykończyły usmiech.gif . Dzie 3 dzień usmiech.gif Pozdrawiam wszystkie wytrwałe

  • DIETA SUPRA 2006.04.04 [20:20]
  • Cel - 15 kg 2006.04.04 [22:20]
    A ja jestem na 16 dniu dzisiaj i efektow zadnych nie widze. Procz 6w dolaczyllam jescz ezwykle i skosne brzyszki. Czy jest za wczesnie czy cos zle robie?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...