Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość powazna osoba

Kto mial spotkanie z duchem?ja...

Polecane posty

Gość powazna osoba

sluchajcie,nie jestem wariatka,pijaczka-pisze to co widzialam.W mojej sypialni jak szlam do wc w nocy (zawsze chodze) widzialam kobiete w bialym szlafroku,makijazu,dlugimi czerwonymi paznokciami....Jak wlaczylam swiatlo i zaczelam krzyczec zniknelo to.Pamietam jeszcze tylko geste,ciemne wyczesane wlosy. Co to moze byc? Boje sie isc spac z mezem,dzieci juz dawno pozasypilay w swoich pokojach...

Gość ja tez wierze w to

Gość wasz psychiatra
pół psychiatryka miało takie spotkania - nie przejmujcie sie:)

Gość powazna osoba
tak myslalam-beda myslec,jestem wariatka....Nie jestem,jestem prawnikem,mam 2 dzieci,meza....

Gość mała ktosia
prawnicy też bywają w psychozach i to jeszcze jakich!!!!! Bycie prawnikiem Cię nie uchroni.....przed niczym.

Gość takaka jednaaaa
nO COZ. ja slyszalam jak ktos puka do drzwi , sasiadka tez to slyszlaa, ale ..nikogo nie bylo za drzwiami....[mamy odgrodzone wiec niemozliwoscia byla czyjas obecnosc] czasem wydaje m isie ze ktos przechodzi o obk, ale nigdy nikogo nie widzialam ...

Gość Kurka alias