Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malkatka

zony informatykow

Polecane posty

Gość malkatka

byl keidys taki topik zony informatykow no i gdzeis mi zaginal:(

Gość brrrrrrrrr
byl i sie zmyl:)

Gość zedd
w każdym razie kobitki, nawet najbardziej intrygująca z was na dłuzszą metę nie przebije kodu źródłowego linuksa. po prostu tak łatwo was rozpracować dziewczyny;)

ale płytkie... ja sam jestem informatykiem, ale staram się trzymać jednej żelaznej zasady - nie przynosić pracy do domu. Ale chętnie posłucham wypowiedzi kobiet związanych z informatykami ;)

Gość zedd
tetraedr: jesteś robotnikiem a nie informatykiem

Gość zedd
i już się wypaliłeś

Gość buziac
ja mam męża informatyka.....i chyba niedługo zwariuję...

ciekawe czemu miałbym być robotnikiem... gdybym chciał się zniżyć do twego poziomu to pewnie starałbym się udowodnić, że jesteś w błędzie. Nie zamierzam, jednak, tego robić. Powiem tylko, że kiepska z ciebie wróżka ;)

Gość fajna_żonka
ja mam męża informatyka i nie rozumiem tego zamieaszania. jestem szczęśliwa. Moją receptą jest dokształcanie się w sferze zawodowej mojego męża tzn zaczęłam interesować się komputerami dzięki czemu mogę z nim porozmawiać na ten temat nie czując się jak laik. A jego to bardzo kręci... Poza tym zakaz przynoszenia notebooka do łóżki i wszytsko gra! pozdr dla wszystkich informatyków i ich żon

Gość buziac
mój mąż nie ma chwili "dla nas" przychodzi z pracy i dalej pracuje albo sie zastanowia jak cos tam rozwiązać, radzi sie mnie albo pyta o zdanie jako przeciętnego użytkownika....ale ja juz mam dość, niedługo sama chyba będe mogła być adminem. Na moje prośby ma jedno wytłumaczenie: to jest jego hobby i praca i bedzie sie tym zajmował. A na urlopie nie było kompa i było cudownie....ale zaraz po powrocie "nadgonił" stracony czas :(